Dodaj do ulubionych

dealing room

02.08.08, 12:54
Witam, jestem studentem zarządzania. W przyszłości chciałbym pracować w
dealing room'ie przy transakcjach rynku pieniężnego lub walutowego. Czy może
mi ktoś powiedzieć jakie student musi spełnić wymagania albo jakie podjąć
kroki, aby taką pracę rozpocząć?
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • jondo Re: dealing room 02.08.08, 23:26
        robotnik_pkobp napisał:

> Proponuje napisz o co Ci chodzi po polsku (bo tu jesteś w Polsce a nie w
        > Anglii), wtedy być może dostaniesz odpowiedź.

Wydawało mi się, że "dealing room" jest zwyczajowo przyjętą nazwą we wszystkich
        bankach... O ile się nie mylę, jest to dział podlegający pod pion skarbu.
        Pracują w nim "dealerzy", nie słyszałem, żeby ktoś mówił o nich po Polsku (będąc
        nawet w Polsce a nie Anglii;)
          • laguna_25 Re: dealing room 03.08.08, 23:15
            No,diabolo,jesteś niezwykle wykształconym bankowcem,a jondo czeka na
            odpowiedź....A nawiasem mówiąc,szlag mnie trafia,kiedy słyszę te
            angielskie zwroty-bulgoty,włażące z buciorami do naszej
            polszczyzny.Przecież "Polacy nie gęsi i swój język mają"
            • robotnik_pkobp Re: dealing room 04.08.08, 01:32
              diabolo wyszczekany jak na bankowca
              laguna_25 dokładnie tak jak mówisz, a co do tego zwrotu, to takie
              "zwroty-bulgoty" wiem że uzywają w CityHandlowym, jednak PKO na szczęście i oby
              na zawsze jest Bankiem Polskim.
              • czlowiek_z_dolu Re: dealing room 04.08.08, 08:01
                oj, widzę że w tym banku chyba coraz mniej bankowców... to doprawdy żenujące co
                tu nieraz wypisują... ale do rzeczy, bo widzę że merytoryczna strona dyskusji
                zaczyna oscylować w granicy zera...
                Nie sądzę aby jakieś zmiany w interesującym Cię temacie nastąpiły, aczkolwiek
                weź poprawkę, bowiem nie ma mnie już tu prawie