Dodaj do ulubionych

mechanik samochodowy

IP: 195.47.201.* 07.07.10, 10:24
temat już kiedyś wywołany. Którego mechanika samochodowego byście polecili na
Tarchominie/Białołęce. Mam robotę przy samochodzie a nie mam doświadczenia z
mechanikami w Warszawie. Macie namiary na jakiegoś dobrego.
Obserwuj wątek
    • malgosnica Re: mechanik samochodowy 06.07.11, 13:07
      Kurcze, ostatnio miałam problem z moim autkiem...rany, żeby trafić na jakiś fajny warsztat to trzeba mieć fart. Albo krzyczeli takie ceny, albo nie wiedzieli jak to zreperować, masakra. Ale szczęście się do mnie uśmiechnęło, ZNALAZŁAM:) polecam wszystkim naprawdę, chłopaki szybko się uwijają, i ceny mają atrakcyjne, bo to nowy warsztat:) przy modlińskiej 277, na jednym placu jest jakiś komis i ten warsztat. Ja już tam reperowałam mój samochód i brat i wszystko jest ok więc POLECAM
      • Gość: gość Re: mechanik samochodowy IP: *.ip.netia.com.pl 06.07.11, 15:14
        nie ma już mechaników, teraz są wymieniacze...uda się albo się nie uda...trafi się albo nie ...usterka zniknie albo nie - klient i tak zapłaci
        • malgosnica Re: mechanik samochodowy 10.07.11, 17:42
          To albo się im udało, albo się znają na rzeczy, bo na rachunku nie było jakiś dziwnych opłat za nadmiar części:)
    • wodniczka0 Re: mechanik samochodowy 10.07.11, 22:41
      Cześć,

mogę polecić mechanika na ul. Mehoffera 52. Specjalizują się w alarmach samochodowych/elektryce ale inne rzeczy też robią oczywiście. Najlepiej zadzwonić i porozmawiać na temat problemu. Na pewno coś doradzą.
      www.alarmy-samochodowe.com.pl
      Pozdrawiam
      • Gość: a Re: mechanik samochodowy IP: *.doplaty.gov.pl 14.10.13, 12:26
        tak, jszcze kontakt na komórki podaj, żebyśmy się nie domyśleli, że to autoreklama przyadkiem
    • Gość: Romek Warsztat Ordonówny/Strumykowa. IP: 195.136.33.* 11.07.11, 09:59
      • Gość: xx Re: Warsztat Ordonówny/Strumykowa. IP: *.t-mobile.pl 15.07.11, 09:29