Dodaj do ulubionych

Membershop

IP: *.cdma.centertel.pl 03.12.15, 23:30
Co sądzicie o tym sklepie ? Czy mogę liczyć na wasze opinie ?
Obserwuj wątek
      • Gość: goryl Re: Membershop IP: *.compower.pl 19.01.16, 17:55
        I jak doczekałaś/eś się?
        My zgłośiliśmy paczkę do zwrotu i od miesiąca czekam na kuriera. Na infolinii nie są w stanie podać nam numeru zlecenia DPD - a ponoć już złożyli je 4 razy. DPD natomiast mnie informuje, że nie ma żadnego zlecenia na nasze dane. Tak odbijamy piłeczkę już kolejny raz. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego w UOKiK'u.

        Zdecydowanie NIE POLECAM tego sklepu nikomu!
    • zakupowiczbenek Re: Membershop 15.02.16, 13:51
      Kupisz i wydasz pieniądze łatwo, zwrot natomiast w praktyce niewykonalny, kurier nie przyjeżdża lub zwrot jest nie potwierdzany przez membershop. nawet jak kurier odbierze paczkę , to membershop nie wysyła potwierdzenia weryfikacji paczki, że wszystko w porządku. Na razie nie zwrócili mi ani 1 PLN.
      Wg mnie nie warto, bo to śmierdzi wałem (wyłudzeniem) na odległość, firma zarejestrowana na Litwie , brak przestrzegania, własnego regulaminu, dziwna infolinia etc. najpewniej za kilka m-cy sie zwiną i powstanie kolejna spółka krzak, tym razem zarejestrowana na Łotwie.
    • Gość: Yuuki666 Re: Membershop IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.02.16, 16:57
      Witam,
      chciałabym wszystkich ostrzec przed tym sklepem!!!!!!!!!
      Zrobiłam tam zakupy na kwotę około 300 zł, zakup był w dniu 04.02.2016 r. i dostałam informację że moje zamówienie zostanie dostarczone do mnie do dnia 10.02.2016 r. Cierpliwe czekałam na przesyłkę ale w dniu 12.02.2016 r. postanowiłam do nich zadzwonić i sprawdzić co się stało. Pan przez telefon powiedział mi że to sprawdzi i oddzwoni. Oczywiście nie oddzwonił, więc dzwonie jeszcze raz i podając mój numer zamówienia mówi mi, że takiego nie ma, po czym szukając dalej znalazł informację że nie mają towaru na magazynie i ja tej przesyłki nie dostanę oraz że o tym fakcie zostałam poinformowana e-mailem. Sprawdziłam to i e-mila nie miałam, a na stronie ich w zakładce moje zamówienia nie było mojego zamówienie czyli oni go po prostu usunęli!!!!!!!!!!!
      Kolejnym problemem okazał się zwrot pieniędzy Pan który mnie obsługiwał nawet nie widział że przesyła była już zapłacona i znowu musiałam się do nich zadzwonić żeby odzyskać nie małe pieniądze!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Pieniądze odzyskałam w dniu 19.02.2016 r. oczywiście po moim wcześniejszym telefonie.
      Nie polecam i ostrzegam żeby nie robić w membershop.pl zakupów jest to droga przez mękę!!!!
      • Gość: Pola Re: Membershop IP: *.81-166-140.customer.lyse.net 16.03.16, 18:42
        potwierdzam, OSZUŚĆI
        kupiłam sukienki w grudniu przed sylwestrem - nawet doszły. Rozmiary niestety były jakieś dziecięce a ja zamówiłam XL i XLL.
        Formularz zwrotu wypełniony, wysłany potwierdzony. Niestety nikt nie odebrał paczek.
        Po miesiącu czekania, wysłałam zapytanie kiedy przyjedzie kurier.
        Odpowiedź mnie zaskoczyła :
        "informujemy, że w prawidłach jest wskazane, że zwrot trzeba dokonać w ciągu 14 dni. Jeżeli kurier DPD do Państwa się nie zgłosił, Państwo powiiście nas informować w tej sprawie, żeby my moglibyśmy powtórnie wywołać kuriera do Państwa. W danej sytuacji czas na zwrot już minął i nie mamy możliwości w systemie wywołać do Państwa kuriera DPD. "
        No i co ja mam z tym zrobić.
        Piszę ale brak odzewu z ich strony.
        Nigdy więcej mambershop :(
    • Gość: Be be Re: Membershop IP: *.inm.net.pl 21.03.16, 13:44
      Witam wlasnie dzisiaj dostalam swoja przesylke a poniewaz byla to paczka za pobraniem przyszla w ciagu 3 dni ale mam problem jesli chodzi o autentycznosc bronsoletki kosztowala 700 zl a zostala przeceniona na130 czy to mozliwe? No i jakosc tez pozostawia duzo do zyczenia. Osobiscie radze uwazac
    • Gość: magi Re: Membershop IP: *.internetia.net.pl 31.03.16, 20:19
      Nie polecam w żadnym wypadku tego sklepu! Czekałam na realizację zamówienia ponad 2 miesiące, a jak się już doczekałam to otrzymałam tylko jedną z zamówionych rzeczy, o przyczynach braku drugiej nawet nie wspomniano. Obecnie domagam się zwrotu pieniędzy ( prawie 300 zł); jak do tej pory nie ma żadnego odzewu ze strony sklepu...
    • ms.piggy Re: Membershop 12.04.16, 14:26
      Dziwny sklep...oferują torebkę w opisie 100% skóra, a w innych sklepach w opisie jest PCV...wysłałam zapytanie o tę torebkę - brak odpowiedz...drugi raz - to samo...Podejrzana jest równiez cena torebek FURLA - nie ryzykowałabym zakupu, zwłaszcza, że piszecie o trudnosciach w odzyskaniu pieniedzy.
    • evelina64 Re: Membershop 13.05.16, 16:19
      jestem bardzo niezadowolona, zamowilam kilka artykulow od kwoty kilku do kilkudziesieciu zlotych, za kazdy z nich placilam osobno koszt przesylki 12.20 zl co znacznie podnioslo cene, nie odebralam wszystkiego co zamowilam, gdyz po doliczeniu rowniez 23% vat cena stala porownywalna z ta z innych sklepow, ogolnie odradzam sama rowniez nie bede korzystala
    • evelina64 Re: Membershop 13.05.16, 16:22
      jesli cos zamawawiam przez internet to wylacznie z platnoscia przy odbiorze,zeby ustrzec sie przed taka ewentualnoscia jak podana powyzej, innym tez to polecam
    • miccaldo Re: Membershop 03.06.16, 21:03
      A ja bardzo polecam sklep. Napisałem maila w celu anulowania zamówienia, w celu zmiany płatności, odpowiedź błyskawiczna mogę więc ocenić kontakt jako bardzo dobry. Przesyłka rownież bardzo szybko doszła, bez żadnych problemów. Jeśli chodzi o towar, zamowilem buty Calvin Klein które są w porządku, bardzo ładnie się prezentują, dobrze wykonane, czy oryginalne nie wiem bo super firma Calvin Klein produkuje w Chinach... także ciężko powiedzieć. Ale generalnie polecam.
    • maxina Re: Membershop 09.06.16, 20:09
      zamówiłam towar 23.05.2016 r. jedno zlecenie zginęło w systemie (za które oczywiście zapłaciłam przez payU i po 9 dniach po mailach i telefonach odzyskałam zapłaconą kwotę), a drugie..... mimo wskazanej przez sklep dostawy do 02.06.2016 r. po dziś dzień, tj. 09.06.2016 r. nie otrzymałam zamówionego towaru (zamówienie nie jest realizowane w całości, bo ponoć drugą zamówioną rzecz producent nie dostarczył im). Oczywiście reklamuję i żądam zwrotu kwoty i nie wiem, kto tam pracuje w księgowości lub w dziale obsługi klienta w zakresie reklamacji, ale na pewno osoba mało kompetentna. W mailu do nich żądałam zwrotu kwoty za towar, co do którego otrzymałam maila, że producent nawalił, po wyjaśnieniach dostałam na rachunek kwotę całego zamówienia pomniejszoną o 79,50 zł. Tak więc nie wiem co jest grane. Czy towar,który miał być dostarczony do 02.06.2016 r. otrzymam czy nie, bo jeśli nie to powinni oddać całość zapłaconej kwoty. Na skrzynce pocztowej mam wysłaną przez sklep wiadomość, że wczoraj odesłali mi kwotę nie wiem skąd, ale zbliżoną do pierwszego zamówienia. Widać jaki tam mają porządek. Radzę omijać sklep, bo będziecie mieć kłopoty
    • Gość: monika Re: Membershop IP: *.is.net.pl 21.06.16, 14:43
      Zamówiłam kurtę, za którą zapłaciłam z góry około 400zł. Miała dotrzeć w zeszłym tygodniu, ale nie dotarła do dzisiaj (wtorek kolejnego tygodnia). Wczoraj przez telefon Pan poinformował mnie, że w ogóle nie widzi tej przesyłki - dostrzegł jednak, że moje pieniądze do nich wpłynęły. Miał dzisiaj oddzownić - nie oddzwonił. Zadzwoniłam ponownie i tym razem Pani stwierdziła, że przesyłka od nich wyszła, ale do kurierów w Polsce nie dotarła. Litwa to "trochę" mniejszy kraj niż Rosja, więc może wiozą ją do granic na rowerze. ABSOLUTNIE NIE POLECAM!!! Ktoś jest przyzwyczajony do profesjonalizmu firm typu Zalando, czy Sarenza, może się BARDZO mocno rozczarować. Czy kurtkę lub zwrot pieniędzy dostanę i po ilu jeszcze telefonach nie wiem. Co więcej zamówiłam u nich, ponieważ oferują dostawę 3-5dni roboczych, a puchowej kurtki nie potrzebuję na sierpień w Polsce, tylko na wyjazd i ... szlag mnie trafia. NIGDY WIĘCEJ MEMBERSHOP.
    • mwlux Re: Membershop 21.06.16, 21:16
      Dziwnym trafem i moje zamówienie zginęło im w drodze do realizacji i mam problem z odzyskaniem kasy. Rzecznik praw konsumenta mógłby się zająć tą firmą
    • wikosta Re: Membershop 02.09.16, 07:41
      UWAGA!!!!! Nie polecam!!!!

      Wysłali mi spodnie zamiast kombinezonu.
      Wartość 300zł
      Nie odpisują ma maile

      NIE KUPUJCIE NOC OD NICH!

      OSZUSCI
      • maxfred Re: Membershop 19.09.16, 12:59
        Kupuję od lat w wielu sklepach, ale u nich nie, ponieważ mają ceny z kosmosu.
        Sprawdzajcie ceny produktów was interesujące u innych.
        np: AB Tricot podkoszulek 2 szt 60,00 w innym sklepie 15,90 szt
    • Gość: Ela Re: Membershop IP: 83.238.156.* 29.05.17, 01:08
      Gość-ja sklep polecam -szybka dostawa jakość dobra--kupiłam torebke Furla jest super ze skóry safiano ale niktóre modele są z pcv ale są przepiękne i bardzo mocne jak się ktoś nie zna to bzdury pisze.Jeżeli są przeceny to można taniej kupić jak wszędzie.Oni mają tańsze produkty więc się opłaca--polecam.
    • Gość: Sabi Re: Membershop IP: *.limes.com.pl 14.02.20, 00:51
      Powitajcie mnie w swoim gronie... :-((
      Też dałam się nabrać..kupiłam perfumy, które miały być ,,intense,, a po godzinie już prawie nie było czuć zapachu !!!! A jeszcze po godzinie na ręce został dziwny nieprzyjemny zapach !! Miałam dziś w planach wysłać im z powrotem towar, ale widzę z konwersacji że nie doczekam się ani zwrotu pieniędzy ani żadnej odpowiedzi. Szkoda kasy i nerwów, ale mam straszną ochotę zgłosić to gdzie trzeba żeby już nie było więcej padszych ofiarą oszustwa !!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka