Dodaj do ulubionych

ENTER AIR - opinie!!

IP: *.mofnet.gov.pl 09.08.11, 14:33
Bedę lecieć tymi liniami na Fuerteventurę z TUI, mam prośbe o opinię ;))
Czy lot był punktualny, jak z cateringiem na pokładzie?
Wszelkie uwagi mile widziane :))
Obserwuj wątek
    • Gość: Agnieszka Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.08.11, 14:46
      Leciałam tymi liniami tydzień temu z Gran Canarii. Lot wyczarterowany przez Tui (moja wycieczka z Neckermanna). Catering był tylko płatny. Lot na wyspę punktualny. Start z wyspy opóźniony, ale lądowanie w Polsce chwilę przed czasem. Samolot ciasny, panie stewardessy i pan steward uprzejmi a pan kapitan umilał podróż opowiadając o trasie przelotu. Lot w obie strony (z międzylądowaniem w Poznaniu) bardzo spokojny.

      Życzę Ci udanych wakacji.
    • der1974 Re: ENTER AIR - opinie!! 29.10.11, 23:58
      Wróciłem z Krety pare dni temu z tą linią. Nie lubie latać i drażnią mnie samoloty. Jednak mimo to uczciwie powiem, że wszystko było OK. Nie mam zastrzeżeń do kwestii które leżą w gestii załogii czy linii lotniczych. Żadnego opóźnienia - pewnie dlatego że Neckermann go czarterował, obsługa na pokładzie bardzo dobra, piloci świetnie startowali i lądowali. Samoloty mają dość stare, ale nie sądzę, żeby to mogło mieć jakikolwiek negatywny wpływ.

      Nie rozumiem uwag, ze nie ma cateringu na pokładzie bezpłatnego. Przecież to nie zależy od liniii tylko od tego co dana osoba wykupiła. Zresztą w czarterach w Europie chyba nigdzie już nie ma bezpłatnego posiłku. Podobnie linia nie odpowiada za opóźnienia, tylko organizator rejsu czyli dane biuro. My z Poznania jak i z Herakliony wylecieliśmy bez opóźnienia, mimo że wszystkie inne samoloty były opóxnione do 4 godzin. Myślę, że to dlatego, że lecieliśmy z Neckermannem.
      • kasia_p45 Re: ENTER AIR - opinie!! 01.11.11, 00:04
        Bardzo wątpie, żeby to miało jakies znaczenie z jakim biurem lecisz... Jak sie samolot zepsuje to nie ma mocnych z kim lecisz...
        Ja z nimi na Krete lecialam z TUI i niestety mielismy spore opóźnienie.. Fakt, że później TUI zachowało sie bardzo w porządku..
        Ale to nie zmienia faktu...., że jak sie samolot zepsuje to nie ma na to mocnych..
        I gadaj sobie co chcesz i tak nie masz racji :P
        • der1974 Re: ENTER AIR - opinie!! 26.11.11, 23:50
          Ojej no pewnie, że jak się zepsuje to nie ma znaczenia. Ja latam od wielu lat i jakoś mnie się nie przytrafiło, żeby się zepsuł. Uważam, że na to również ma wpływ marka biura z jakim lecisz.
        • Gość: jasiu... Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.unitymediagroup.de 18.08.12, 20:10
          To nie jest oczywiste, że loty bywają opóźnione!

          Ponieważ muszę wylatywać z Niemiec, korzystam najczęściej z AirBerlin, ale korzystałem również z innych przewoźników, latających na Wyspy Kanaryjskie. Dotyczyło to TUIFly, XLAirways, Germania Airline Condor i kilku innych. Nigdy nie zdarzył mi się opóźniony lot, a jak ostatnio jedna z linii lotniczych zawaliła kurs (samolot się zepsuł), to pisali o tym w Bildzie i mówili w telewizji na WDR. Czyżby gozatka sugerowała, że w Polsce samoloty muszą się opóźniać?

          Korki na drodze zdarzają się sporadycznie i przewoźnicy potrafią to przewidzieć, że jest np. ostatni dzień wakacji, ale nie ma to nic wspólnego z organizacją lotów.
    • Gość: piciu Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.icpnet.pl 02.04.12, 19:53
      bardzo nie punktualny przewoźnik!!! 5.30 godzin minut na lotnisku bez żadnej informacji!!! napisałem skargę żadnej odpowiedzi. zaskarzyłem ich do ULC orzeczona kare. przewoźnik również ma to w nosie!!! ostatni krok droga sądowa. może ktoś jeszcze ma ten sam problem?
      • Gość: Anq28 Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.173.6.103.tesatnet.pl 03.04.12, 00:16
        My mieliśmy w jedną stronę punktualny w drugą poślizg 3h...o opóźnieniu powiedziano nam na lotnisku już po odprawie. W samolocie okazało się, że klienci innego biura byli na lotnisku półgodziny przed nami i już było wiadomo o opóźnieniu i tą informację mieli rezydenci...szkoda, że nasza rezydentka nie raczyła nam o tym powiedzieć zanim nas odesłała do odprawy. Mogliśmy iść sobie na miasto, na obiad...obojętnie co, byle nie siedzieć i czekać na głodzie tyle czasu. Tym bardziej, że i tak byliśmy jedynymi klientami tego biura na ten lot, sami jechaliśmy na lotnisko...więc bez problemu można było przełożyć transfer. Zwłaszcza, że lotnisko było 20 minut od hotelu. Wystarczyło jakby nas poinformowała telefonicznie i przełożyła u taksiarza godzinę odbioru z hotelu. A tak po odprawie już nie można było się cofnąć....

        Linie te nie słyną z punktualności i dobrego stanu technicznego...ale wyboru nie ma. Na Kanary chyba głównie oni z Polski latają.
        • Gość: Zabaaa Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.04.12, 06:51
          Lecieliśmy z nimi na majorkę w ubiegłym roku. Co do opóźnień- w tamtą stronę jakieś niecałe pół godziny w powrotną niecała godzinę. Catering płatny, mieliśmy kupon nie pamiętam na jaką kwotę na każdego pasażera ale co z tego. Zanim no nas doszli wszystko by ło już wykupione zarówno w jedną jak i w drugą stronę. Zostały napoje w puszce. Miejsca nie za dużo ale nie dziwię się bo lecieliśmy z niespełna dwulatkiem który siedział u nas na kolanach. Ogólnie nie było źle.
          • wyspykanaryjskie Re: ENTER AIR - opinie!! 03.04.12, 13:12
            Ja lecialam na Lanzarote z TUI w styczniu. Wylot wzglednie o czasie (ok. pol godziny spoznienia), natomiast powrot koszmarny. Po odprawie i ustawieniu sie do gate uslyszelismy, ze wejscie na poklad sie opozni o kwadrans. Wszyscy sie ustawili w kolejce i tak koczowali. W efekcie wylot sie opoznil i kilka godzin i na lotnisku spedzilismy pol dnia. W PL wyladowalismy ok polnocy (lot byl z miedzyladowaniem w Polsce na lotnisku lokalnym w Bydgoszczy). Masakra.

            Filmow zadnych nie puszczaja - i nie liczylabnym na to. Katering platny (ale to jest norma).

            Piloci i stewardesy OK
    • Gość: Anq28 Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.173.6.103.tesatnet.pl 07.06.12, 23:20
      Dzisiaj Ci co lecą na Tene z Poznania mają przekichane. Samolot miał wylecieć z Teneryfy o 10:40 i zabrać kolejną grupę o 17:45...Natomiast wyleciał z Teneryfy dopiero po 22...czekali więc na walizkach prawie 12h. Ci drudzy mają jeszcze gorzej, nie dość że mają taki poślizg czasowy to jeszcze na miejscu będą nad ranem więc stracili całą dobę hotelową i dobę pobytu. Biorąc pod uwagę, że będą wymęczeni podróżą pierwsze co zrobią to pójdą odsypiać to drugi dzień wakacji też nie będzie zbyt udany, powrót z Tene o 10:40 więc ostatni dzień też beznadzieja. Jak ktoś wykupił 7 dniówkę za 5000zł to chyba wychodzi z siebie czekając teraz na lotnisku.
    • Gość: jasiu... Opóźnienie lotu - co się należy. IP: *.unitymediagroup.de 27.07.12, 16:23
      Po pierwsze, warto wcześniej przeczytać www.fly4free.pl/lot-opozniony-albo-odwolany-walcz-o-swoje/

      Po drugie, rozporządzenie 261/2004 Parlamentu Europejskiego obowiązuje w Polsce bez względu na to, co sympatyczna pani na lotnisku mówi. Należy od razu zażyczyć sobie wdrożenia odpowiednich procedur, poprosić panią (przestanie być sympatyczna) o nazwisko i stanowisko, jakie zajmuje i stwierdzić, że będzie to potrzebne do zgłoszenia przypadku do Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Najczęściej w takich wypadkach pani proponuje działania studzące zapał do ewentualnych roszczeń, a więc np. miejsce w pobliskim hotelu, plus taksówka, która nas tam dowiezie, oczywiście dodatkowy posiłek. Pamiętajcie o jednym fakcie: Zgodnie z orzeczeniem Trybunału Sprawiedliwości UE każdy pasażer ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie przewidziane w rozporządzeniu, gdy opóźnienie wyniosło trzy godziny lub więcej po pierwotnie przewidzianej przez przewoźnika lotniczego godzinie przylotu

      Rozumiecie, wystarczy trzy godziny opóźnienia, a należy się wam (odległość powyżej 3500 km) po 600 euro na osobę. Trzeba tylko niezwłocznie o te pieniądze się upomnieć. Właśnie dlatego, niektórzy pasażerowie są nielubiani przez linie lotnicze, ale w sytuacji opóźnienia potrafią sobie nieźle poradzić.

      Jeszcze raz podkreślam, pytać o nazwiska personelu, stwierdzając, że będą one potrzebne przy zgłoszeniu sprawy do Urzędu Lotnictwa Cywilnego, ewentualnie podczas rozprawy przed sądem cywilnym.

      Odszkodowanie nie należy się, jeśli zaszły "niespodziewane okoliczności, którym nie można było zaradzić". Niestety, dla przewoźników, te nieprzewidziane okoliczności, to np. zła pogoda, czy strajki. napięty terminarz lotów jest po prostu pazernością przewoźnika i absolutnie nie można takiego zdarzenia potraktować w kategoriach "nieprzewidzianej okoliczności". Również awaria może być skutkiem nieprawidłowości w eksploatacji samolotu, ograniczaniu np. przeglądów okresowych, serwis przeprowadzany w mało profesjonalnych warunkach, tam, gdzie najtaniej - dotyczy wszystkich tanich linii. Na wszelkie próby tłumaczenia reagujemy - ja się nie znam, Urząd Lotnictwa Cywilnego, albo sąd to sprawdzi. Oczywiście ULC sprawdzi również, jak często przewoźnik nie dochowuje terminów, czyli jak często, jego zdaniem dochodzi do "nieprzewidzianych okoliczności", a to można wziąć choćby z dokumentacji wież kontroli lotów na lotniskach.

      Czy warto - moi zdaniem tak, ugrać można naprawdę bardzo dużo, a wszystko zgodnie z przepisami się należy. Podobnie przepisy są oczywiście stosowane przy overbookingu. www.naszswiat.net/poradniki/poradniki/2728-overbooking-czyli-odmowa-przyjcia-na-pokad-samolotu-z-powodu-braku-miejsc.html - warto poczytać.
        • Gość: jasiu... Re: Opóźnienie lotu - co się należy. IP: *.unitymediagroup.de 28.07.12, 09:44
          Po pierwsze - a co to ma do rzeczy, czy lot jest ujęty w rozkładzie, czy czarterowy.

          Po drugie - DYREKTYWA RADY 90/314/EWG - to jakbyś chciał skarżyć organizatora. Dyrektywa mówi wyraźnie - Artykuł szósty - 2. Jeżeli chodzi o szkodę wyrządzoną konsumentowi w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (...) W przypadkach, o których mowa w drugim i trzecim akapicie, od organizatora i/lub sprzedawcy-detalisty, będących stroną umowy wymagane będzie udzielenie natychmiastowej pomocy konsumentowi , który znalazł się w trudnej sytuacji.

          Na tej podstawie możemy zażądać np. posiłku, chotelu jeśli mamy dziecko, albo sami jesteśmy zmęczeni.

          "W kwestiach szkód wyrządzonych niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług objętych pakietem, Państwa Członkowskie mogą dopuszczać ograniczenie wysokości odszkodowania zgodnie z konwencjami międzynarodowymi regulującymi dany typ usług."

          Ale Polska nie uchwaliła prawa ograniczającego, a więc obowiązuje prawo europejskie. Pamiętaj, ww. dyrektywa, to stary przepis, ale powołać się na niego można.

          "Na wypadek szkody innej niż szkoda na osobie wynikłej na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych pakietem , państwa członkowskie mogą dopuszczać w rozsądnych granicach umowne ograniczenie wysokości odszkodowania". No właśnie - biuro zajęło się z wielką troskliwością, a więc klient może zgodzić się na umowne ograniczenie odszkodowania. Pamiętajcie, że sąd również może kiedyś w takich okolicznościach znaleźć się na lotnisku.

          I jeszcze coś, co warto wydrukować sobie, przed pójściem na lotnisku, albo złożeniem skargi. Chodzi o wyrok Trybunału Europejskiego ETS 432-07, gdzie czytamy: "Problem techniczny, który wystąpił na statku powietrznym będący przyczyną odwołania lotu nie jest objęty pojęciem nadzwyczajnych okoliczności w rozumieniu art. 5 ust. 3 rozporządzenia. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy problem techniczny jest następstwem zdarzeń, które ze względu na swój charakter lub źródło – nie wpisują się w ramy normalnego wykonywania działalności danego przewoźnika lotniczego i pozostają poza zakresem jego skutecznej kontroli."

          Chodzi o to, że jeśli na skutek np. burzy piaskowej zatrze się silnik, to ten problem techniczny może, pozostałe problemy techniczne nie są "nadzwyczajnymi okolicznościami".
      • agatka-117 opóźnienie lotu 18.10.12, 15:27
        witam. ja wracałam 11.10. z Teneryfy do Poznania. Odlot miał być o 10.40,najpierw informacja, że opóźnienie ok 1,5 godz. Siedzimy już w samolocie o godz. 12. kołujemy na pas startowy i nagle info od pilota, że zawracamy do gate ponieważ jest jakaś mała awaria elektroniczna. Wracamy, siedzimy na pokładzie 2 godz. i info, że mamy wysiąść, że naprawa potrwa ,ale niewiadomo ile. Czekamy na lotnisku kolejnych kilka godz., dali bon na 8 Euro na posiłek, po ok. 10-11 godz. info ,że zawiozą nas do hotelu , że odlot będzie o godz. 5. rano dnia następnego. Hotel położony godzinę jazdy od lotniska. wszyscy zmęczeni. Godz 5 - kolejna odprawa z bagażami itd. Już bez żadnych niespodzianek, natomiast negatyw za to, że pilot nie odezwał się ani słowa przez cały rejs! a po 2 nie można było kupić żadnych kanapek, ponieważ te z poprzedniego dnia były stare, a świeżych nie dowieźli do samolotu! :/ Zaznaczę, że wracaliśmy tym samym samolotem, który zepsuł się, został naprawiony. Ogólnie kupa nerwów!
    • Gość: x Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.ip.netia.com.pl 31.07.12, 21:14
      Tego przewoźnika nie polecam. Na międzylądowaniu wysadzaja pasażerówz samolotu i trzymają zamkniętych w autobusie. najpierw informują że jedziemy do terminala po to zeby zwabić wszystkich do autobusu. Obsługa opryskliwa poza kapitanami. Nie zezwala na konsumpcję własnych produktów, chą tylko aby kupować ich drogie produkty! ja więcej z nimi nie lecę.
      • aggnieszka Re: ENTER AIR - opinie!! 17.08.12, 15:35
        Leciałam tymi liniami w lipcu na Lanzarote z Warszawy a wracałam w sierpniu z Fuerteventury do Katowic. W obie strony było około godzinne opóźnienie. Lot na Lanzarote z międzylądowaniem w Bydgoszczy, ale nie musieliśmy wysiadać. Samolot bardzo ciasny a w drodze powrotnej również niestety bardzo duszny i nieprzyjemnie pachnący. Lądowanie w Bydgoszczy i Katowicach "twarde" - to oczywiście tylko moje odczucie. Ekspertem w tej dziedzinie nie jestem :-). Jeśli chodzi o obsługę, nie oceniam bo jakie to ma właściwie znaczenie? Wykonali swoją pracę i tyle.
      • liliansob Re: ENTER AIR - opinie!! 30.08.12, 00:01
        Chcę pocieszyć wylatujących tymi liniami, że chyba coś się zmieniło, odnośnie punktualności lotów. Moje dzieci wróciły w poniedziałek z Lanzarote. Przylecieli prawie godzinę wcześniej do Warszawy, obsługa bez zarzutów, informacje dokładne o trasie przelotu, lądowania w Wawie i Bydgoszczy międzylądownie super. Bałam się natomiast po tych wszystkich komentarzach, że zamiast wylecieć na Lanzarote po 6 rano, wylecą przed wieczorem. Na szczęście lot na wyspy był również punktualny. W południe już się opalali. Życzę wszystkim takiego szczęścia!
      • munia122 Re: ENTER AIR - opinie!! 05.09.12, 17:24
        Wylot na Fuerteventurę 26.08.2012 r. z Warszawy planowo, lot spokojny, obsługa bardzo miła. Powrót 02.09 - wylot zgodnie z planem 22.30, lądowanie w W-wie 35 minut przed czasem :).
        • Gość: Piotr Re: ENTER AIR - opinie!! IP: 195.238.227.* 06.09.12, 14:07
          Leciałem w obydwie strony tymi samymi lotami - potwierdzam powyższe, a dodatkowo dodam, że loty odbyły się maszyną SP-ENZ. Jedynie warunki w samym samolocie jak na 5 godzin lotu w jedną stronę gorsze niż w PKS-ie za komuny - w PKS-ie przynajmniej okno można otworzyć i wyjść na fajka na postoju albo chociaż kości rozprostować ;))), bo reszta wrażeń podobna (hałas i drgania)
          • ireneuszm Re: ENTER AIR - opinie!! 21.09.12, 19:16
            Korzystałem z linii Enter Air w niedawnym locie na Lanzarote/W-wa via Bydgoszcz/.
            Pomimo międzylądowania moja opinia jest jak najbardziej pozytywna,punktualnie,kulturalnie/pobyt na lotnisku w Bydgoszczy krótki,ok.30min./
    • Gość: dionizos Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.cable.pruszcz.turmak.pl 09.10.12, 11:02
      Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii o Enter Air. Z czystym sumieniem mogę polecić Enter Air! Lot z Gdańska na Kos 29.09- samolot jeden ze starszych (18 lat) SP- ENC, ale wszystko ok! Lot spokojny, stewardessy przemiłe, pilot podający informacje, żadnych komplikacji! Opóźnienie 1h 20 min z powodu awarii radarów na Kos- godzinę pilot nadrobił w czasie trasy, także de facto opóźnienie 20-minutowe. Lot powrotny z Kos 6.10, samolot najnowszy SP-ENK- super skórzane fotele, żadnych komplikacji, opóźnienie około 30 min. Naprawdę polecam i nie ma się czego obawiać!!!!!
    • Gość: Manolito Kanapki w samolocie :) IP: *.182.189.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 20.10.12, 18:08
      Wiara się ekscytuje kanapkami, a nikt się nie zastanowi czym ich wożą. Ta linia ma 8 samolotów Boeing 737-400 oraz 3 znacznie nowsze samoloty Boeing 737-800.
      Te pierwsze, 737-400, to stare blisko 20-letnie gruchoty, których już wysłużyły swoje w Turkish Airlines, Asiana Airlines, Air One, Air Anatolia, Air Algerié, Corendon Air, SAS, China Airlines, Virgin Express, Brussels Airlines, Air Berlin, Malaysia Airlines, Royal Air Maroc, Ryan, Viking, Futura, XL Airways, . Szczególnie "bogatą" przeszłość ma 21-letni egzemplarz (SP-ENF): Luxair, Sobelair, ponownie w Luxair, Blue Panorama Airlines, Blue Air oraz Volito Aviation :)

      Najnowszy samolot Enter Air to 13-letni Boeing 737-800 ... szanujcie własne życie!

      Obecnie samoloty te są leasowane (od filii AIG) na okres trzech lat - Enter Air zaczęło swą działalność niedawno, bo w kwietniu 2010 roku.

      W przeszłości na polskim rynku działały takie linie czarterowe jak White Eagle Aviation, Air Polonia, Fischer Air Polska, Centralwings czy Prima Charter. Dziś żaden z tych przewoźników nie istnieje ... gone with the wind :)

    • Gość: janusz Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.dynamic.chello.pl 11.03.13, 17:10
      Leciałem dwa tygodnie temu tam, a wczoraj wracałem.

      Beznadzieja.
      Katering odpłatny nawet za wodę sodowa
      .Obsługa pokładowa zaledwie dostateczna.
      Kapitan przemiły.Samoloty nadeksploatowane.
      Spozniają się nałogowo.Wczorajszy miał na starcie opóznienie sięgajace 5 godzin.

      Na lotnisku w Gran Canarii dostałem bon na 8 Euro jako rekompensata za złamany cały dzień
      Na lotnisku byłem o 9 rano a w domu w Warszawie o 1 w nocy.CO TU DODAC CO TU KRYC
      • optio11 Re: ENTER AIR - opinie!! 18.06.13, 20:43
        Enter Air (kod linii ICAO: ENT) jest polską czarterową linią lotniczą. Jesteśmy obecnie największą linią czarterową w Polsce oraz drugą największą linią w naszym regionie. 
A otrzymane nagrody potwierdzają, iż udało nam się również wejść do grona najlepszych przewoźników lotniczych w kraju.

        Enter Air posiada trzy stałe bazy operacyjne w Polsce: Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina w Warszawie, Port Lotniczy Katowice-Pyrzowice oraz Port Lotniczy Poznań-Ławica. Samoloty Enter Air obsługują również inne miasta polskie takie jak: Kraków, Wrocław, Gdańsk, Rzeszów, Bydgoszcz oraz Łódź.


        Firma Enter Air powstała w listopadzie 2009 roku. Lot inauguracyjny wykonany został 25 kwietnia 2010 r. i był nim rejs z Warszawy na nowe tunezyjskie lotnisko Enfidha.

        Enter Air posiada własny ośrodek szkolenia załóg.

        Pierwszy sezon działalności firmy zakończył się sukcesem. Zarówno plan operacyjny oraz plan finansowy zostały zrealizowane w 100%. Podczas sezonu lato 2010 Enter Air przewiózł 200 tysięcy pasażerów do najpopularniejszych kurortów wypoczynkowych m.in. do Egiptu, Grecji, Turcji, Tunezji i Hiszpanii. Nowatorski model biznesowy, przemyślana strategia, jak również doświadczenie zespołu pozwoliły Enter Air na zajęcie czołowej pozycji na polskim rynku czarterowym.

        Zależy nam bardzo na utrzymaniu wysokiego standardu obsługi, z którego jesteśmy znani na polskim rynku i mamy nadzieję, że tak jak w poprzednim sezonie uda nam się przewieźć setki tysięcy pasażerów na kolorowe wakacje.
    • iziula1 Re: ENTER AIR - opinie!! 11.03.13, 18:22
      Latamy rodzinnie Enter Air.
      Spóźnienia i owszem ale ze względu na warunki pogodowe. My wakacje robimy sobie w zimie więc śnieg, zamieć opóźnia wylot.
      To akurat nie wina linii.

      Powrót ostatnio z Teneryfy w lutym był opóźniony bo odprawa na lotniski ( IBERIA) trwała ponad 1,5 h. Nie wiem czy to był już strajk czy nie ale wynikała ewidentnie z winy obsługi lotniska. Koszmar!

      Catering płatny, choć w tłusty czwartek dostaliśmy darmowe pączki.
      Obsługa b.uprzejma i miła. Porcje małe 9 polecam naleśniki z serem i brzoskwinią ) dla dzieci muffinki.
      Piloci opisywali nam miejsca nad którymi lecimy, miasta które mijamy, opisywali lot np. wysokość, prędkość, temperatura w poszczególnych mijanych rejonach.
      • Gość: Koko Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.net155.okay.pl 18.06.13, 23:40
        Unikam ich jak ognia - jak widzę że BP ma czarter Enter Air to rezygnuję z rozpatrywania oferty BP. Dlaczego? W ub. roku współczułam turystom na lotnisku będąc na Fuercie i widząc wyświetloną informację że jest opóżnienie odlotu turystów korzystających z ENTER AIR o 5 godz.
        Wylatując w tym roku z Katowic również zwróciłam uwagę na informację o opóźnieniu lotu ENTR AIR.
        W tym roku Itaka korzysta z czarteru tych linii .
        Leciałam Travel Service....ale świadomie wybrałam taką ofertę w której podany był przewoźnik i było wszystko o.k.
        • matcin Re: ENTER AIR - opinie!! 23.06.13, 20:50

          Drugi i trzeci tydzień czerwca leciałem Enterem Warszawa-Teneryfa lot bez żadnych problemów.

          Odbiór bagażu dosyć długo trwał około 40 minut ale to chyba nie wina linii.

    • Gość: Krissciante Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.dynamic.chello.pl 02.09.13, 13:55
      Wiem, że sama odpowiedź jest już nieaktualna, ale ponieważ wiele osób tu zagląda i czyta ten wątek, tak ja ja przed podróżą, postanowiłam wkleić własna opinie po powrocie.
      Lot 23.08 Katowice-Faro i 30.08 Faro-Katowice. Przede wszystkim uwaga do wszystkich wystraszonych - te złe opinie to gruba przesada - ja się naczytałam i potem tylko niepotrzebnie się denerwowałam. To po prostu przeciętna, dobra linia, ze standardem usług adekwatnym do ceny. Ryan Air 4-5 lat temu wyglądał tak samo. Maszyny nie najnowsze, ale spełniają swoje zadanie czyli bezpiecznie dolatują do celu. W moich samolotach było czyściutko, załoga schludna, bardzo sympatyczna, nic nie śmierdziało, żadnych braków w samolocie, miejsca na nogi tyle co standardowo (jak ktoś ma nadwagę to wszędzie będzie ciasno). I podczas lotu pierwszego, który zaczął się w nocy, jedzenie było rozwożone dopiero nad ranem, żeby wcześniej nie budzić pasażerów. W Faro był nawet przed czasem, w Katowicach godzinne opóźnienie, bo we wcześniejszym locie ktoś miał problemy zdrowotne. Bardzo delikatne lądowanie szczególnie w drodze powrotnej. W obie strony polscy piloci. Na pewno dużo pomagał tez fakt, że miałam bardzo kulturalnych i sympatycznych współpasażerów, którzy nie robili - proszę wybaczyć zwrot - tzw. "bydła".
      Także nie stresujcie się, naprawdę nie taki diabeł straszny. A jeśli ktoś chce mieć lot "idealny" (o ile takie istnieją), super nowoczesną maszyną, z darmowym jedzeniem i łóżkiem, niech wykupi sobie klasę biznesowa w jakiś drogich liniach.
      • Gość: georgee Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.mlyniec.gda.pl 12.10.13, 17:17
        Leciałem dwa razy tymi liniami z Gdańska do Sharm el Sheikh w rocznym odstępie. Za pierwszym na prośbę o miejsca w ostatnim rzędzie przydzielono nam takowe, tyle że na pokładzie okazało się iż tego ostatniego rzędu w ogóle nie ma - pomylono plansze z wizualizacją miejsc w komputerze z tym typem samolotu.Wina osób przydzielających miejsca oraz linii, które tymi samymi typami samolotu obsadzają wyloty blisko i dalekodystansowe /Egipt i Tajlandia/ . Fotele są przesuwane na życzenie właściciela.
        Na szczęście nie było pełnego obłożenia i stewardesy jakoś nas "upchały".
        W następnym roku rzędy foteli były tak ściśnięte, że nie można było NORMALNIE prosto usiąść. Nie jestem specjalnie wysoki /175 cm/ ale usiąść prosto nie dało się.
        Każdy z Boenigów będących w posiadaniu linii Enter Air ma w charakterystyce wpisane :
        max.ilość miejsc od ... do....
        Po 7-miu dniach od przylotu wystąpiły objawy zakrzepicy w lewej nodze, czego następstwem było leczenie przez iniekcję /180 szt zastrzyków/.Skończyło się wyleczeniem - całe szczęście.
    • Gość: Marcin Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.ip.netia.com.pl 29.10.13, 14:38
      Linia TRAGICZNA! Zdecydowanie ODRADZAM i OSTRZEGAM chociaż wiem, że wielu nie będzie miało wyboru bo leci lotem czarterowym.

      Samolot z Fuerteventury zapakakowany do ostatniego centymetra. Ludzie ściśnięci jak sardynki a samolot aż do Katowic nie był w stanie wyrównać lotu!!!! Cały lot (5:30h) samolot leciał z podniesionym dziobem. Było to czuć chociażby idąc do toalety a właściwie zbiegając jak po skarpie. Spowodowało to pięciogodzinne trzęsienie bo koniec samolotu cały czas był obniżony. To, że takie afrykańskie standardy obowiązują w Polsce świadczy jakie mamy kontrole na lotniskach i wymagania pasażerów :(
            • Gość: AeSPe Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.dynamic.chello.pl 11.03.14, 10:23
              leciałem nimy dwukrtonie, chociaż raz do Girony podstawiony był samolot air explorera słowackiego. Jak dla mnie samloty i lot wporządku, wkońcu to czarter, jedyne co wkurza to opóźnienia na łącznie 4 loty, dwa miałem punktualnie ale 2 powroty już nie. Sam przelot i wygląd samolotu bez zastrzeżeń, stewardesy również.
              • Gość: daraswlkp Re: ENTER AIR - opinie!! IP: *.icpnet.pl 28.03.14, 19:22
                Największy problem tego pseudo przewoźnika to ciągłe opóźnienia , które są wynikiem użytkowania wysłużonych już samolotów oraz napięty grafik czarterów .
                Co do rozpatrywania reklamacji - Enter ma pasażera w d...e !!! Nawet jak napiszesz do nich reklamację , a masz do tego prawo , nie spodziewaj się odpowiedzi !!!
                Pokrótce mój przypadek : wylot opóźniony o ponad osiem godzin , jak się później okazało z przeprowadzonego postępowania przez Urząd Lotnictwa Cywilnego przewoźnik wiedział o usterce i o jej zakresie i sposobie usunięcia ( trzeba było przywieść część do wymiany z innego miasta ) kilka godzin przed planowanym wylotem , pomimo tego normalnie odbyła się odprawa ( check-in ) , bagaże zdane i nagle info , że samolot popsuty . Tak co dwie godziny była informacja , że jeszcze to trochę potrwa - a wiedzieli wcześniej , że muszą ściągnąć część z innego miasta !
                Stan sprawy na dzień dzisiejszy - po mniej więcej 2,5 roku , tak 2,5 roku !!! odbędzie się rozprawa w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym , ponieważ ULC najpierw przyznał mi rację a po odwołaniu przewoźnika przychylił się do jego tłumaczeń .

                Pozdro

                P.S. Jak macie wybór to nie latajcie z nimi !!!

                Co do pseudo kancelarii prawnych zajmujących się takimi sprawami - wystarczy poczytać w necie , poszperać na forach np.: fly4free czy lotnictwo.net.pl i samemu napisać pismo najpierw do przewoźnika ( w przypadku tego przewoźnika bez odpowiedzi ) a potem do ULC .

                Pasażer ma swoje prawa !!!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka