Dodaj do ulubionych

Gran Canaria.

IP: *.tktelekom.pl 10.02.17, 14:18
Byliśmy na Teneryfie, Fuerteventurze i Lanzarote. Niby czas na Gran Canarie.
Bardzo nam się podobało na Teneryfie, podobnie na Fuercie, nieco mniej na Lanzarote.
Czy lepiej szukać innego kierunku, czy też warto zahaczyć w najbliższym czasie również o Gran Canarie. Słyszeliśmy bardzo różne opinie.
Obserwuj wątek
    • bemeta Re: Gran Canaria. 10.02.17, 16:46
      Na taki niezrozumialy watek nawet szkoda odpowiadac.
      Na cym polega "niby czas"?
      Co sie Tobie podobalo na innych wyspach? Hotele, mozliwosci zwiedzania, plaze?
      "Rozne opinie" no wlasnie o czym? Hotelach, jedzeniu, drogch, wycieczkach, muzeach, perfumeriach, imprezowniach, miejscach gdzie mozna dragi kupic, albo w plape dostac?
      Zadaj konkretne pytanie dostaniesz konkretna odpowiedz, przynajmniej ode mnie.
      • Gość: aadm Re: Gran Canaria. IP: *.static.ip.netia.com.pl 11.02.17, 11:32
        To po co odpowiadasz? Żeby próbować wyleczyć swoje kompleksy?
        Jak mi ktoś zadaje pytanie na temat Teneryfy, Fuerty czy tez Lanzarote, czy też innych miejsc gdzie byliśmy, nie mam żadnego problemu aby powiedzieć jak poczułem to miejsce, jakie jest moje zdanie na temat atmosfery, gdzie wato pojechać, gdzie jest szczególnie, dlaczego Teide jest wyjątkowym miejscem, dlaczego polecam na Fuercie niezliczone "miradory", gdzie można posłuchać dobrej muzyki patrząc jednocześnie na ocean w El Cotillo, czy też ogolić brodę na wolnym powietrzu w Lajares. itd., itd.
        Tak więc daruj sobie Twoje opinie na temat GC. Sami sobie poradzimy.
        • ja.s.i.u Re: Gran Canaria. 11.02.17, 11:47
          A robisz błąd, bo bemeta mieszka na GC już dość długo i zna tą wyspę, jak mało kto. On naprawdę chce pomóc, niestety, musisz sprecyzować, czego szukasz. Podstawowe wiadomości znajdziesz w wikipedii, a jak chcesz szczegółów, to pytaj bemety o szczegóły, naprawdę gość pomógł niejednemu, ale pomaga konkretnie, więc o konkrety musisz pytać.
            • bemeta Re: Gran Canaria. 12.02.17, 10:19
              Witam, ja wiem że mam nieco zgryzliwy styl. Ale naprawdę trudno odpowiedzieć na pytanie czy warto pojechać na GC "bo słyszałem różne opinie" bez żadnej informacji czego oczekujesz od wyjazdu. Plaża, leżenie przy basenie, zwiedzanie, piesze wycieczki, muzea? Mieszkam tu już prawie 20 lat, ostatnio siedziałem na Lanzarote y Fuerteventura, Ale bez najmniejszej wskazówki to o czym mam pisać?
              • aneta12341 Re: Gran Canaria. 14.02.17, 09:21
                Witam, Bemeta ,ja mam konkretne pytanie : lece za tydzień na GC , będę się przemieszczać po wyspie i muszę mieć stały dostęp do netu, min 10 GB a najlepiej bez limitu. Co proponujesz ?
                • bemeta Re: Gran Canaria. 15.02.17, 13:45
                  Witam, w sensie doslownym karty z 10 GB lub bez limitu nie kupisz jako takiej.
                  Tutaj podsylam link (adminie nie kasuj...)
                  www.movistar.es/particulares/movil/tarifas-moviles/tarifas-contrato-tarjeta/?filter=tarjeta
                  Contrato sie nazywa Tarjeta Prepago Tarifa #2
                  Kosztuje strarter 15 ojro z czego 10 od razu jest jako saldo, doplacasz 5 i juz mozesz uzywac, ma 2 GB po wyczerpaniu mozesz karta dokupic GB i uzywac dalej. koszt doladowania to jakies 9 euraków. Dostaniesz w kazdym punkcie Movistara, zabierz dowód ze soba. Mozesz równiez wziac starter z Yoigo, Orange albo Vodafone, ceny w sumie podobne, zalezy co masz blizej od miejscówki. Powiedz sprzedawcy po co Ci to potrzebne zeby sie nie meczyl wciskaniem bezuzytecznych opcji. Ja bym zapytal u Twojego operatora ile kosztuje roaming. Bylem tydzien w Polsce, wyslalem kupe zdjec i rozmów, wyszlo 50 euro jakos tak. Sa tañsze oferty ale to wirtualni i raczej przez intrenet z wysylka juz nie zdázysz (Lebara albo Amena, np.).
                  Jest duzo hotspotów, w kazdym centrum handlowym jest, u mnie na wsi nawet w piekarni i smiga az milo.
                  Jakies pytania, chetnie odpowiem.
                  Pozdro z Hoya del Pozo, bart.
                  • makak_1984 Re: Gran Canaria. 10.03.17, 13:30
                    Witam, Również mam pytanie, czy można wynająć quady na kilka dni, czy tylko są wycieczki zorganizowane? No i co istotniejsze - czy quadem można normalnie jeździć po ulicach, w grecji używałem jako normalnego środka transportu i na gran canarii chciałbym powtórzyć to rozwiązanie.
                  • fankacro Re: Gran Canaria. 01.04.17, 20:45
                    To ja tylko dopytam, jakbyś mógł odpowiedzieć.. Nie trzeba paszportu do tego internetu? Bo gdzieś wyczytałam, że chcą paszport.. Fajnie, że wkleiłeś tego linka, bo wchodziłam na hiszpański Orange i Movistar, ale tylko buscar rozumiem;))
                    Dzięki
                    • bemeta Re: Gran Canaria. 14.04.17, 12:45
                      Tu mnie "zaszczeliles" jestem poddanym Króla Jegomosci, i wszystko zalatwiam na dowód, na stronach operatorów komórek jest napisane dowód lub paszport, niestety jestem zarobiony i nie mam czasu zeby dopytac w jakims salonie. Sorki.
                        • bemeta Re: Gran Canaria. 14.04.17, 17:21
                          Gar nix für,
                          ja jestem starym dziadem 46 i biore 145 na klate, heheh.... udanego urlopu. w razie czego walnij maila na yebau.stokureff@gmail.com to zapodam powazny mail i fona, mam wujowy charakter ale chetnie pomoge we wszystkim, koncze remont i wchodze w wynajem wakacyjny. Jak zobaczylem ceny to odjechalem. Jeszcze jakies dwa tygodnie i bedzie w sieci ale otwieram swoja strone, w sumie mam juz 4 miejscówki. Pozywiom, uwidim.
    • jusytka Re: Gran Canaria. 07.03.17, 17:16
      To ja też z konkretnymi pytaniami do Bemety
      Przymierzamy się do wyjazdu na GC w styczniu, czy to dobry kierunek dla grupy która lubi aktywnie spędzać czas, tzn lubimy rowery, chodzenie po górach itp. Czy w drugiej połowie stycznia można liczyć na wyraźnie mniejszą liczbę turystów i niższe ceny na miejscu? O której mniej więcej zachodzi wtedy słońce? Czy w tym czasie większość atrakcji dla turystów np parki tematyczne, wodne są otwarte tak jak latem?
      • bemeta Re: Gran Canaria. 08.03.17, 23:18
        Witam,
        szczyt cenowy na GC to od 23 grudnia do ostatniego dnia wielkanocy. Polskie BP sprzedaja bajki ze to latem, lato jest najtansze, ale ciemny lud kupuje. Zima masz spokój, pelno emerytów ktorzy wygrzewaja kosci przy basenach. Wiec po kilkunastu latach pobytyu odwaze sie powiedzec ze spotkasz mniej lazikow i rowerzystow po drodze. Nie bedzie taniej, bedzie w cholere drozej, mozna czegos rozsadnego poszukac przez portale typu airb... i inne. Cena w dobrze znanym mi hotelu to 89 ojro za osobe i za dzien, ze sniadaniem, kiedy sie zatrzymywal Pitt albo RM wstawialem cene 400 za osobe i wszystko sprzedane. Nie wiem ile was chce przyjechac, wlasnie remontuje apartament w LPA 4 sypialnie jakies 160 m2, ale chyba poleci na sprzedaz, nie wiem jeszcze. Atrakcje itd sa otwarte, to nie Mallorca, sezon caly rok. Na poludniu bedzie lepsza pogoda w centrum lepsze szlaki wycieczkowe. Ja bym sie nie odwazyl jezdzic tutaj rowerem. Jest troche sciezek w LPA, a jak widze peletony na autostradzie o 8 rano w niedziele to sie zastanawiam czy nie maja dzieci czy tez ich po prostu nie kochaja? Pamietaj, Kanaryjczyk raczej sie zatrzyma przed pijanym kotem niz przed rowerzysta.
        Wiem jestem troche, no jaki jestem. Ale staram sie, staram sie ze wszystkich sil dac odpowiedz na konkretnie zadane pytanie.
        • jusytka Re: Gran Canaria. 09.03.17, 00:17
          Dzięki No właśnie dopiero co wróciłam z Majorki, stąd niektóre pytania. Jeśli chodzi o rowery - Majorka w lutym była rajem. Zmartwiłeś mnie tym, że w styczniu ludzi dużo, a ceny wysokie (nikt wtedy nie ma ferii, oprócz niektórych województw u nas). Wprawdzie mam oko na atrakcyjny cenowo hotel w okolicy Maspalomas, ale myślałam że na miejscu zimą będzie nieco taniej niż latem, tak jak na Majorce. Lubimy raczej górskie rowery i jazdę bardziej terenową lub po bocznych uliczkach niż typową szosę. Mapa sugeruje, że cala wyspa jest górzysta, choć najbardziej w centrum. Uważasz, że Maspalomas to nie jest dobry punkt wypadowy na rower? Tak by teren był pofałdowany, z widokiem na ocean? Byłam kiedyś na Teneryfie, więc GC wyobrażam sobie podobnie, choć bez Teide oczywiście.
          • jusytka Re: Gran Canaria. 09.03.17, 00:21
            Jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda sytuacja z wypożyczalniami rowerów, czy jest ich dużo tak jak na Majorce? Mamy zamiar wypożyczyć auta na cały pobyt więc jeśli są łatwo dostępne, można podjechać do centrum na przykład i tam wypożyczyć rowery.
            • bemeta Re: Gran Canaria. 12.03.17, 11:29
              No dobra troche napisze.
              Na Mallorce zima wiele hoteli zamyka na 3 miesiaca albo nawet 4, jezeli wam sie podobalo to ok. Ale styczen tam to kompletny off sezon w odróznieniu od Kanarów. Odleglosc Mallorca GC to 2000 kilometrow, i jak dzwonia znajomi pytajac czy wszystko dobrze bo w tv pokazali sniezyce w Madrycie to tak sie troche nie wiem co powiedziec....
              Zima jest drogo bo nie ma konkurencji, i przyjezdzaja ludzie sie wygrzac "za wszelka cene". Dla porównania oblozenie hotelu który znam bardzo dobrze, 95% w czerwcu 70% (i to dlatego ze padlo egiptowo i cala okolica). Przychód styczen 3,2 mln, czerwiec 0.8. Zanim sie jakis miszczu matematyki odezwie, jest ogromna róznica ceny. Odnosnie wycieczek, poszukam, czekaj... wpisz w googla caminatas gran canaria, tam znajdziesz wiele informacji na temat szlaków. Odnosnie rowerow, ja mam ale jezdze tylko po wiosce bo miejscowi szybcy i wsciekli chyba nawet nie wiedza co to jest rower. Ja bym na szose nie wyjechal. Wpisz excursiones en bici gran canaria i znajdziesz sporo informacjí o tym gdzie pojechac rowerem. Nie cierpie spamerów dlatego nie podaje linków bezposrednich. Wypozyczenie najtañszego roweru to 6 euro za dzien, Cannondale carbon jakies 25, tanio nie jest. Nie wiem ile jest wypozyczalni na Mallorce, ale w kazdej recepcji z najwieksza przyjemnoscia zamówia dowolny rower, w koncu biora za to dzialke ;)
              • jusytka Re: Gran Canaria. 13.03.17, 17:55
                Dzięki Dla nas - brak tłumów to duży atut No ale fakt, Kanary to w tej chwili jedyny ciepły kierunek na zimę dla europejczyków w miarę bliski i atrakcyjny cenowo więc nic dziwnego że chętnych sporo Majorka w lutym to taka ciepła wiosna u nas, maj lub czerwiec - ale nie lato! Do uprawiania sportów idealnie ale do plażowania już nie.
                • ja.s.i.u Re: Gran Canaria. 16.04.17, 11:30
                  Jusytka, jesteśmy teraz w Dorado Beach & Spa, na GC. Chyba najlepszy, rodzinny hotel tutaj. Do oceanu 20 metrów, podgrzewany basen - 31 stopni, doskonale jedzenie, szeroka oferta All. Jeśli nie wybrałaś, polecam.
                  Wczoraj w cieniu 27 stopni. Myślałem, że uschnę w palmitos park.
                    • bemeta Re: Gran Canaria. 19.04.17, 22:50
                      Byla calima jak sukinkot (dla mnie to wyznacznik ze pyl pod maske samochodu wchodzi), heheh.
                      poniedzalek wtorek, 32 st, w LPA, dzisiaj odpuscilo 25 i przyjemny wiaerek w La Garita. Nic tylko laweczka na deptaku winko i patrzec na ocean.
                      A do 5 maja ma sie to nijak, zapytaj dzien dwa przed wylotem to jezeli bede mógl to opisze jak tu jest.
                        • bemeta Re: Gran Canaria. 03.05.17, 10:41
                          Pogoda znakomita, malo wieje zreszta to nie pora na wiatry, calimy nie ma, przyjemnie jest. Na pólnocy troche chmur, od lotniska na poludnie bezchmurnie. To tak z pól godziny temu.
                          Udanego wyjazdu.
                            • bemeta Re: Gran Canaria. 05.05.17, 19:48
                              ocio.laprovincia.es/agenda/noticias/nws-583186-triana-celebra-dia-madre-tiendas-abiertas.html
                              W niedziele sa otwarte sklepy na Starym Miescie, konkretnie Calle La Triana, wstep ze znizka do Museo de Mata i Casas Consistoriales, mnóstwo atrakcji, koncerty i warsztaty dla dzieci oraz Mercadillo z prawdziwym rzemioslem kanaryjskim na Plaza de Pilar Nuevo. Godne polecenia.
                                • bemeta Re: Gran Canaria. 08.05.17, 09:55
                                  Nie zaprzataj sobie glowy prognozami dlugoterminowymi. Mysle ze chodzi Ci o Puerto de Mogán a nie Mogán Pueblo, niby 10 km ale mikroklimat w wawozie jest bardzo specyficzny. Dzisiaj od 8 rano daje slonce nawet kolo lotniska, zero chmur. Oczywiscie zawsze moze sie trafic jakis fenomen meteorologiczny jak borrasca np. Przepracowalem w Pto de Mogán 8 lat i koniec maja 17 st? Nigdy.
                                  Ciekawszym sposobem sprawdzania pogody sa kamerki które mozna sobie wyguglowac. Duzo ludzi na plazy=dobra pogoda. Najnizsza temperatura jaka przezylem w Mogan Pueblo to 9 st w ale w styczniu o 5 rano, heheh... a generalnie najnizsza na wyspie to 2 st równiez w styczniu na Roque Nublo, prawie 1900 mnpm nawet snieg padal. Koniec maja to juz lato. Dobrze bedzie.
                                  • Gość: justyna Re: Gran Canaria. IP: *.siedlce.domtel.com.pl 08.05.17, 23:50
                                    dzięki, dokładnie będziemy w Taurito w Zatoce koło Puerto de Mogán, czyli rozumiem że się wygrzeję?:)
                                    mam jeszcze pytanko, nieraz widzę na zdjęciach super widoczki z rożnych punktów widokowych, czy da się tam dostać nie wchodząc na szczyty gór?(będziemy z 6-letnim dzieckiem)
                                    • bemeta Re: Gran Canaria. 09.05.17, 10:31
                                      Niekoniecznie trzeba wchodzic na szczyty ale jednak zeby cos zobaczyc to trzeba albo troche przejsc albo wjechac autem.
                                      Tutaj masz strone która dosyc dokladnie opisuje co mozna zrobic i zobaczyc w okolicach Pto de Mogán,
                                      atlantidasubmarine.com/zona-arqueologica-canada-de-los-gatos-en-puerto-de-mogan/?la=en
                                      Cañada de los Gatos jest warta polecenia. Z tylu za hotelem Cordial Mogán Playa masz inna ciekawostke, malo znana ale polaczona sciezka Necropolia Las Crucesitas, najwiekszy cmentarz Guanchów, w sumie kilkanascie dobrze opisanych miejsc pochówu. Blisko masz to uwazam ze warto.
                                      Zeby sie nie nachodzic ale zobaczyc wspaniale widoki to warto wypozyczyc auto, miradory sa dobrze oznakowane. Jadac w strone Mogán Pueblo i Playa de Veneguera jest ich niemalo. Chociaz najlepsze wiidoki sa oczywiscie wysoko w górach. Drogi sa spoko, jak dla mnie przynajmniej. Co ciekawe w ktrotkim czasie mozna wjechac na 1800 metrów samochodem, prawie pod sam szczyt Roque Nublo, warto, widac Teide i cala wyspe, rowniez wjezdzasz na sam szczyt Pico de Bandama (to juz pod Las Palmas) panorama niesamowita, pisze pod katem dziecka bo 6 latek to raczej wypraw pieszych nie bedzie robil, a sa swietne szlaki turystyczne ale to juz inny temat. Najprosciej zaczac od strefy archeologicznej w Puerto de Mogán, zbiorkom odjezdza z szosy w Taurito, albo taxi.
                                      www.mogan.es/index.php?option=com_content&view=article&id=180&Itemid=643
                                      Tu masz rozpiske targowisk w Pto de Mogán, polecam tylko ten w poniedzialki, to jest miejscowe rekodzielo i zywnosc, reszta to badziewie no chyba ze chcesz kupic galoty albo skarpetku tudziez pamiatki mejd in czajna.
                                      Pozdrawiam,
                                      bart.
                  • Gość: mechan Re: Gran Canaria. IP: *.play-internet.pl 08.05.17, 21:06
                    Semana Santa spędziłem w tym roku w Sevilli, coś pięknego, szczegóły opisałem na forum Hiszpania. Ale chciałem nawiązać do pogody... dzień w dzień 28-30 stopni, byłem dokładnie w dniach 7-19.IV, maksymalnie, bodajże 11.IV było 33 stopnie, poranki ok. 16, byłem naprawdę miło zaskoczony no i wychodzi na to że Sevilla cieplejsza niż GC. Mieliśmy apartament w samym centrum z tarasem na dachu, marzenie... jedyny minus to brak otwartej wody, najbliżej do Kadyksu lub Huelvy, ok 100 km, ale tam już 5-7 stopni chlodniej, poza tym już mi się trochę znudziło leżenie na plaży, może wróci na starość ;-) Poza tym podziwiając panoramę Sevilli z Giraldy widziałem mnóstwo basenów na dachach. Za rok planuje to powtórzyć, jak czas i kasa pozwoli to przedłużeniem do Feria de Abril ( która w tym roku wypadła praktycznie w maju ;-) )
    • simontours Re: Gran Canaria. 03.12.19, 08:22
      Jeżeli szukacie wycieczek z polskim przewodnikiem (oficjalnym) na Gran Canarii, to serdecznie zapraszam
      Wycieczki autokarowe – 35 euro/os
      www.facebook.com/pg/simontours.es/
      www.instagram.com/simontours.es/
      lub oferta spersonalizowana – mini bus, max. 7 osób: www.simontours.pl
    • caesar_pl Re: Gran Canaria. 04.02.20, 16:59
      Bylem takze tam oraz na GC Playa del Ingles i zwiedzilem samochodem poludnie wyspy.Jest podobnie do Teneryfy lecz Teneryfa jest atrakcyjniejsza.Maspalomas jest troche zaniedbane,cale te wydmy sa gorsze niz kolo Coralejo na Lanzarote ,plaze duzo gorsze niz np.Playa de las America na Teneryffie.Najpiekniejsze miasto jak dotad to Puerto de la Cruz na Teneryfie.Wybiore sie na polnocna GC i zobacze Las Palmas.Moze przebje Puerto?Moze polnoc GC jest piekniejsza niz jej Poludnie?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka