stubent
19.03.21, 10:56
Szanowni Państwo,
Nie jest to kolejna ankieta studenta starającego się o zaliczenie pracy magisterskiej dzięki Waszej pomocy. Pozwólcie, że pokrótce opiszę Wam sytuację. Jestem osobą niepełnosprawną od wczesnego dzieciństwa i studiuję już od wielu lat, znacznie dłużej, niż jest przewidziane dla studenta. W tym roku jednak wreszcie kończę swoje studia. Swoją pracę magisterską z dziedziny psychologii napisałem o kompetencjach społecznych osób niepełnosprawnych. Nie jest to jednak praca stricte naukowa, ale mająca również na celu zwrócenie uwagi na nasze problemy dnia codziennego wynikające z wrodzonej lub nabytej niepełnosprawności. Rozdziały teoretyczne mojej pracy dostały bardzo dobre recenzje i po zakończeniu badań mają szansę na publikację i tym samym na przybliżenie problemów, z którymi zmagamy się na co dzień szerszemu gronu odbiorców. W związku z tym, że jest to dla mnie kwestia niezmiernie ważna proszę Was o poświęcenie 20-30 minut i wypełnienie mojego kwestionariusza. Jest on przeznaczony dla osób, które posiadają znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności (lub takowy posiadały przed reformą orzecznictwa). Poniżej zamieszczam dwie wersje testu:
forms.gle/7MqJuqJZgaAc4xmw5 - Wersja dla osób pracujących
forms.gle/WY7qMk2CtG8s3zYB9 - Wersja dla osób uczących się
Jeżeli aktualnie żaden kwestionariusz nie jest odpowiedni bo osoba nie pracuje, ani nie uczy się/nie studiuje, proszę o wypełnienie kwestionariusza, który bardziej odpowiada sytuacji (np. skończyłem edukację, ale nigdy nie pracowałem – proszę o wybranie kwestionariusza dla osób uczących się).
Gdyby podczas wypełniania testu lub po jego wypełnieniu pojawiły się jakieś pytania, proszę pisać na mail: piokli1@st.amu.edu.pl
Badanie jest w pełni anonimowe i w każdej chwili można zrezygnować z udziału w nim (również po jego zakończeniu, poprzez podanie kodu identyfikacyjnego, o który zostaną Państwo poproszeni na końcu ankiety).