Dodaj do ulubionych

uchwała ws organizacji ruchu

05.07.11, 19:13
Nie znam się specjalnie na tym, ale wydaje mi się, że to nie tylko organizacja ruchu ale zmiana zagospodarowania przestrzennego naszego osiedla (zmiana lokalizacji ciągów pieszych i jezdnych) na schemacie nie ma na przykład miejsc postojowych przy bloku 111 po stronie od elektrowni. Nie rozumiem, też zjazdów do garażu wydaje mi się, że są inaczej na schemacie niż w rzeczywistości chyba zagłosuję przeciw.
Obserwuj wątek
    • route67 Re: uchwała ws organizacji ruchu 07.07.11, 21:19
      Ja zagłosowałem przeciw.
      z dokładnie tych samych powodów.
      Poza tym, uważam że powinna być możliwość parkowania samochodów pod blokiem, tylko z ograniczeniem do 1.5t (z wył pow 1,5t na czas rozładunku). jeśli nie bedzie dobrze rozplanowanego zagospodarowania "parkingowego" to jak by nie kombinować, będzie tzw. pierdolnik, bo ludzie GDZIEŚ muszą parkować samochody, a nie wszyscy mają garaż.
      • marecki9990 Re: uchwała ws organizacji ruchu 07.07.11, 21:34
        route piszesz o parkowaniu przed blokiem a ja uważam, że nie powinno się parkować.
        Jedni piszą że jak stać Cię było na mieszkanie to i miejsce trzeba było wykupić, ale też z drugiej strony nikt nie widzi problemu bezpieczeństwa i potrzeby nagłego dojazdu większego sprzętu pogotowie, straż. Inaczej też by było gdybyśmy wszyscy trochę używali więcej głowy przy tym parkowaniu przed blokiem a tak raz jeden zaparkował we wjeździe/wyjeździe ze 105 a to na przeciwko wjazdu, nagminne jest parkowanie na zakręcie, a to któryś się nie zmieści z "kopertą" już nie wspomnę że nie ma możliwości minięcia się.
        • route67 Re: uchwała ws organizacji ruchu 08.07.11, 20:05
          z głową to się powinno projektować takie bloki. to standardowy problem na większości osiedli.
          ja mam garaż, mi to pikuś, niech sobie taki zakaz będzie.