Gość: Elka IP: *.multimo.gtsenergis.pl 18.01.08, 16:59 die Vorkenntnis oraz der Gesellschaftstanz. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
jecki.p Re: Proszę przetłumaczyć 2 słowka w moim slowniku 18.01.08, 17:05 1) wstepna znajomosc/orientacja (w temacie/dziedzinie), 2) taniec towarzyski j. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: paul Re: Proszę przetłumaczyć 2 słowka w moim slowniku IP: *.dip.t-dialin.net 18.01.08, 17:30 Tiefgründige Anal yse überwindet jede Kriese ! KRISE liebe Grüße P.P. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: paul Re: Proszę przetłumaczyć 2 słowka w moim slowniku IP: *.dip.t-dialin.net 18.01.08, 18:04 oder Moment mal: Analyse = Anneliese Kriese = Christus liebe Grüße P.P. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Paul Re: Proszę przetłumaczyć 2 słowka w moim slowniku IP: *.dip.t-dialin.net 18.01.08, 19:00 > oder Moment mal: > Analyse = Anneliese > Kriese = Christus > > liebe Grüße > > P.P. Diesen Beitrag habe ich (Paul Prass ) nicht verfasst. Jemand hat sich einen geschmacklosen Scherz erlaubt. liebe Grüße Paul Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: P.P. Re: really, IP: *.dip.t-dialin.net 18.01.08, 19:09 In der Tat treibt sich hier ein "nickdieb.." herum. Ist er nicht kreativ genug sich einen eigenen Namen auszudenken, oder will er bewusst andere Forumteilnehmer provozieren? Was für eine Frechheit! liebe Grüße an alle [außer ( Sie wissen schon, wen ich meine) ] Paul "Prassek" Prass Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Marek Rozłóz na czesci IP: *.dip.t-dialin.net 19.01.08, 06:27 W jezyku niemieckim jest masa słów utworzonych przez sklejanie z innych. Vorkenntnis: vor - przed Kenntnis - wiedza czyli "przedwiedza", "wiedza przed" - wstepna orientacja w temacie Gesellchaftstanz Gesellschaft - towarzystwo, społeczenstwo Tanz - taniec czyli "taniec społeczny" albo "taniec towarzyski" - a ze czegos takiego jak taniec społeczny nie ma, to drugie jest poprawne. Odpowiedz Link Zgłoś
die_pubertierende_jungfrau Ich gratuliere dem Marek 19.01.08, 09:26 Gość portalu: Marek napisał(a): > W jezyku niemieckim jest masa słów utworzonych przez sklejanie z innych. ---------------------------- Odpowiedz Link Zgłoś
1syn_marnotrawny Re: Ich gratuliere dem Marek 19.01.08, 09:47 > Personen mit Migrantenhintergrund kann daran erkennen, dass sie >>das Bild<< am Kiosk verlangen. Wer kann Migranten erkennen? Mann oder Frau? Odpowiedz Link Zgłoś
die_pubertierende_jungfrau Solcher Macho Chauvinismus widert mich an. 19.01.08, 10:17 Ganz genał! Die liebe Jasia hat den Sachverhalt richtig erkannt. Das Pronomen “man” ist ein Relikt aus der Urgeschichte der Menschheit. Als der Mann kraft seiner Keule das Sagen hatte. Aber die Zeiten ändern sich, heutzutage haben auch die Frauen was zu sagen. Deswegen plädiere ich für die Abschaffung des Pronomens “man”. Man beachte in diesem Zusammenhang die Rückwärtsgewandtheit der Engländer! Die sagen noch immer: >>mankind<< Solcher Macho Chauvinismus widert mich an. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Noch 8 Tage. Dann kann ich die SPD ärgern. Werde “Die Linke” wählen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Odpowiedz Link Zgłoś