Dodaj do ulubionych

Szczurek!!!

28.08.04, 12:23
Kochani,moja dorosła córka przyniosła szczurka do domu,po czym nagle musiała
wyjechać.Początkowo nie mogłam przyzwyczaić się do tego malucha,choć barzdo
lubię koty i psy,teraz po mału przekonuję się do niego,widzę ,że jest
bystry,rezolutny i uczuciowy i nie sprawia kłopotu.Ale nie wiem,czy go
prawidłowo karmię,wogóle jestem zielona,jeśli o to chodzi-nikt wśród
znajomych nie ma szczurka.Kupiłam mu karmę ze sklepu,takie okrągłe przegryzki
dla urozmaicenia,widzę,że lubi żółty ser ,malęńki kawałek mięsa(lubi surowe-
czy dawac?),a co z owocami i warzywami,a jajka? Czy szczurki są wszystkożerne?
Co im szkodzi? Czy może żyć sam tzn. bez towarzyszki?:-)))
Obserwuj wątek
    • anula36 Re: Szczurek!!! 28.08.04, 16:23
      podstawa diety to mieszanka ziaren i takie przegryzki jak kupilas,poza tym ja
      dawalam wiekszosc mozliwych jarzyn i owocow ( surowych, gotowanych - do
      obiadu,ale ja nie sole),kawalki chleba, bialy ser,czasem kawalek zoltego,
      czasem troche mleka slodkiego 2% na spodeczek, jajek ani miesa co prawda
      nie,ale mysle,ze jesli lubi surowe mieso mozna czasem dac kawalek-nie
      sadze,zeby mialo mu zaszkodzic.
      Szczury sa z natury wszystkozerne, nie sluza im typowo "ludzkie"przegryzki-
      slodycze,rzeczy solone,przyprawione.Choc pewnie chetnie by zjadly:)
      Czy moze zyc bez towarzyszki...owszem, na pewno szczesliwsze bylyby szczury w
      parze, albo wersja 2 samice z jednego gniazda, ale czy chialabys miec hodowle
      szczurow w domu?? Podejrzewam ze nie. Po prostu samotnemu sczurkowi musisz
      poswiecach wiecej czasu ,wypuszczac go z klatki( pod opieka),bawic sie zeby nie
      czul sie samotny i nie nudzil. Jak sie troche przyzwyczai do nowego
      miejsca,ludzi bedziesz sie z nim mogla zaprzyjaznic,np kladac jakis przysmaczek
      na dloni zeby mogl przyjsc z klatki i go zabrac, w ten sposob nauczy sie