Dodaj do ulubionych

A380 w WAW

IP: *.chello.pl 27.04.06, 10:04
Czy nowy T2 bedzie mógó obsłużyć A380? A jeśli nie, to czy może byc obsłużony
z płyty?
Obserwuj wątek
    • zwirekiwigura Re: A380 w WAW 27.04.06, 12:34
      WAW nie szykuje sie na przyjecie A380. Lotnisko nie ma i nie zamierza poki co
      wyposazyc sie w infrastrukture do obslugi A380. Wyladowac w WAW ta maszyna
      jednak teoretycznie moze.
      • tomi_22 Re: A380 w WAW 27.04.06, 15:23
        A czy starczy mu pasa na start?
        • zwirekiwigura Re: A380 w WAW 27.04.06, 19:53
          Starczy. Tam gdzie moze wyladowac/wystartowac B747 tam tez i da sobie rade A380.
          • rwy Re: A380 w WAW 21.05.06, 14:43
            Zasadniczo należy, żeby oddać sprawiedliwość, napisać, iż tam, gdzie wyladuje i
            wystartuje A380, tam i 747.

            A co do nieprzygotowania - Okęcie po rozbudowie będzie miało pełną możliwość
            przyjęcia samolotu od strony technicznej (odpowiednie airbridge, miejsce i
            platforma załadunkowa bagażu). EPWA będzie mogło być planowane jako alternate
            dla tego samolotu.
    • ampolion Re: A380 w WAW 28.04.06, 06:13
      Tak - Leper to załatwi, potrzebuje latać po ministersku.
    • Gość: jacek buahahahahaha IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.04.06, 17:24
      trzeba by bylo ewakuowac mieszkancow i poszerzyc pasy -

      przy obecnej szerokosci pasow ped powietrza pod skrzydlami powodowalby
      wyrywanie murawy

      lotnisko w srodku miasta nie nadaje sie dla kolosow
      • zwirekiwigura Re: buahahahahaha 29.04.06, 18:31
        Bzdury gadasz. A380 wymaga minimalnej szerokosci pasu 45 metrow. EPWA ma
        wiecej. I co wiecej A380 ladowal juz na lotniskach znajdujacych sie o wiele
        bardziej w srodku miasta niz Okecie.
        • Gość: Realista Re: buahahahahaha IP: *.eranet.pl 29.04.06, 19:10
          Wyladowac moze, ale na tym koniec. Dalsza sprawna obsluga samolotu nie jest
          mozliwa. Warszawa nie jest tu zreszta wyjatkiem.
          • zwirekiwigura Re: buahahahahaha 29.04.06, 21:02
            Oczywiscie, napisalem o tym na samym poczatku.
          • petrus77 A380 29.04.06, 21:04
            No więc szkoda, ze nowy terminal nie bedzie przystosowany od handlingu
            najnowoczesniejszego samolotu tych czasów, w jakich powstaje. A przy obecnych
            bookingach LO na rejsach atlantyckich, nie wierze, ze taki samolot we flocie LO
            by się nie przydał.
            • p-iotr Re: A380 08.05.06, 10:12
              Bez obrazy, ale dawno nie czytalem takiego bullshitu.

              pzdr
        • Gość: jacek bardzo prosze o przyklady tych lotnisk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.04.06, 21:07
          znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie

          dla ulatwienia - lotnisk na ktorych ladowal arbuz nie jest tak wiele

          koniecznosci poszerzenia na znacznie ponad 45 metrow udowodniono empirycznie
          • zwirekiwigura Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 29.04.06, 22:31
            Za kilka dni A380 ladowac bedzie w Genewie - niemal w centrum. Regularnie
            laduje w Hamburgu, na prywatnym lotnsku Airbusa - blisko centrum. Nie wspominam
            o Tuluzie, gdzie do samolotow mozna strzelac z procy z okolicznych blokow.
            Ladowal w kolumbijskim Medellin, takze na lotnisku otoczonym mieszkalnymi
            dzielnicami...
            • Gość: jacek zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujace IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:14
              Arbuza - trudno zeby tam nie ladowal

              w blokach w Francji mieszkaja zwykle imigranci - ich zdrowiem i bezpieczenstwem
              nikt sie specjalnie nie przejmuje

              niemniej jednak ladowanie w Hamburgu nastapilo po kilkuletnim procesie
              zakonczonym znaczacymi wykupami terenu

              Kolumbie tez trudno nazwac panstwem prawa - w szczegolnosci przestrzagajacym
              praw czlowieka
              • tomi_22 Re: zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac 30.04.06, 16:13
                Gość portalu: jacek napisał(a):

                > w blokach w Francji mieszkaja zwykle imigranci - ich zdrowiem i
                bezpieczenstwem
                >
                > nikt sie specjalnie nie przejmuje

                Czy ty sie dobrze czujesz?
                • Gość: jacek zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 17:05
                  a ty - czyzbys sie przeziebil i goraczka wysoka cie trawi ???
              • zwirekiwigura Re: zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac 30.04.06, 17:23
                Gość portalu: jacek napisał(a):
                > niemniej jednak ladowanie w Hamburgu nastapilo po kilkuletnim procesie
                > zakonczonym znaczacymi wykupami terenu

                Bzdura. Proces dotyczyl czegos zupelnie innego. Mieszkancy sprzeciwiali sie
                przedluzeniu pasa. Przegrali i pas zostanie przedluzony. I to mimo, ze wokol
                dzielnice willowe.
                • Gość: jacek zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 22:52
                  napisales 'bzdura' i nastepnie nie zaprzeczyles mojemu opisowi

                  kup sobie slownik
                  • zwirekiwigura Re: zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac 04.05.06, 14:09
                    Najwyrazniej masz spore klopoty ze zrozumieniem pisanego tekstu. Napisales, ze
                    ladowanie A380 poprzedzily procesy. Jest to bzdura. Procesy dotyczyly
                    przedluzenia pasu, przedluzenia ktore nie jest niezbedne dla A380. Pas wciaz
                    nie jest przedluzony a A380 spokojnie sobie tam laduje i startuje.
                    Rozmiesz teraz? Nie ma zaleznosci miedzy obecnymi startami A380 a procesem. Pas
                    bedzie przedluzony (mieszkancy przegrali proces) bowiem Hamburg ma stac sie
                    lotniskiem testowym A380 - miejscem gdzie beda go ogladac i probowac ewentualni
                    klienci.
                    • Gość: jacek zarowno Hamburg i Tuluza to miasta produkujac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 17:52
                      sprawdz - a potem pisz

                      mieszkancy nie przegrali prcoesu - tylko sprzedali swoje dzialki i sie wyniesli
                      do cichszych miejsc

                      a lotnisko w Hamburgu placi 75 pct kosztow izolacji akustycznej mieszkan

                      wymienasz okna u autoryzowanej firmy - i lotnisko placi
            • p_iki Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 02.05.06, 16:46
              !! a nie wiesz kiedy moze 380 bedzie w Genewie??? pls????
          • bwv1004 Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 29.04.06, 23:56
            > znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie

            DCA - odległość północnego końca pasa od centrum miasta jakies 3 km. W dodatku
            ponieważ miasto o wysokim stopniu potencjalnego zagrożenia terrorystycznego
            podejcie z północy polega na podążaniu na małej wysokości za dość krętą rzeką,
            starty na północ też wymagają natychmiastowego zakrętu w lewo.


            Zobacz też jak wstosunku do zabudowań położone są MDW i ORD.

            Na DCA A380 raczej nigdy nie będzie, ale na ORD myslę, że tak.
          • tomi_22 Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 30.04.06, 13:09
            Singapur, Hong Kong, Kuala Lumpur, Los Angeles, Rio. Obecnie mozna by
            powiedziec z Heathrow takze jest juz w miescie niz poza nim.

            I co bedziesz sie dalej madrzyl?
            • Gość: jacek chyba nie masz pojecia o Hong Kongu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:19
              skoro porownujesz i lotnisko i jego polozenie do Okecia

              podobnie jest z Heathrow - ktore mimo ze wydaje ogromne kwoty na izolacje
              akustyczne budynkow i wykupy gruntow - napotyka coraz silniejszy opor
              mieszkancow

              ale trzeba byc niespelna rozumu zeby nie widziec roznicy pomiedzy aglomeracja
              Londynu (gdzie w promieniu 60 km mieszka 30 milionow ludzi i nie ma wolnego
              terenu na lotnisko) - Warszawy (gdzie 30 km od Warszawy cena ziemi spada do 1
              procenta sredniej Warszawskiej)
              • tomi_22 Re: chyba nie masz pojecia o Hong Kongu 30.04.06, 16:12
                Chlopcze, mam dobra wiedze na temat tych lotnisk, poparta doswiadczeniem
                zdobytym na kilku ladowaniach i startach tamze.

                Pytales o "lotniska w miescie", no i dostales odpowiedz. Odrebna kwestja
                pozostaje sens utrzymywania takiego lotniska jak Okecie w tej lokalizacji...
                zamast budowy nowego, duzego, ladnego, tranzytowego, takiego do robienia kasy
                na turystach, gdzies poza miastem.
                • Gość: jacek chyba nie masz pojecia o Hong Kongu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 17:05
                  chlopcze, z pewnoscia nigdy nie ladowales w Hong Kongu po 1998 jesli mowisz o
                  lotnisku w miescie ...

                  natomiast ciesze sie, ze nie upierasz sie przy lokalizacji Okecia - jako
                  dobrej - dla rozwoju lotnictwa i miasta

                  • tomi_22 Re: chyba nie masz pojecia o Hong Kongu 01.05.06, 14:06
                    No daleko nie jest wprawdzie!
                    • Gość: jacek chyba nie masz pojecia o Hong Kongu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:00
                      dowiedz sie jeszcze troche wiecej

                      z pewnoscia 50 km to ciut za duzo - tylko, ze wladze przespaly 10 lat

                      zamiast wykupic grunty i zaprojektowac dojazdy - poszli na latwizne i
                      prowizorke

            • zwirekiwigura Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 30.04.06, 17:27
              Tu sie mylisz. Singapur, oraz nowe lotniska w Kuala Lumpur i Hong Hongu zostaly
              wyniesiono poza miasta.
              Jednak lotnisk blisko centrum na swiecie wciaz nie brakuje - São Paulo,
              wspomniane juz Rio de Janeiro, Buenos Aires (krajowe), Genewa, London-City,
              Chartum (w samym centrum wielkiej metropolii), Nicea, Tajpej (krajowe)...
              • tomi_22 Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 01.05.06, 14:08
                Ale nadal sa baaardzo blisko, bo miasta sie "rozlaza"

                Do lotnisk w centrum dodal bym... Luksemburg. Ponad 210 747 tygodniowo. Same
                Cargo!!! A lotnisko 3.5km od Centrum. Praktycznie nie ma miejsca w KARJU (o
                Stolicy nie wspomnie) gdzie by nie bylo slychac huku startujacych 747!!! Mimo,
                ze najbogatsze panstwo EU, to jakos nikt nie narzeka. A jakie foty mozna
                popstrykac... Hohoho!!!
                • Gość: gość Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk IP: *.chello.pl 01.05.06, 17:30
                  tak jest w cywilizowanych krajach. U nas ktoś sobie postawi chałupę obok
                  lotniska, które już było w tym miejscu 70 lat przed nim a potem protestuje i
                  narzeka.
                  Nic nie można zbudować: drogi, linii tramwajowej, lotniska nic. Zawsze są
                  protesty-taki kraj.
                  • Gość: jacek 70 lat temu lotnisko bylo trawiaste na 10 k paxow IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:02
                    rocznie

                    nikt nie ma nic przeciwko takiemu lotnisku

                    natomiast lotnisko przesiadkowe w srodku miasta to czysty anachronizm
                  • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powstalo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:17
                    w III RP w Warszawie ????

                    za to powstalo kupa tras - po to by tranzyt dmuchal przez miasto

                    lotniska tez zadnego nikt nie chce budowac - tylko marnowac kase na skansen an
                    Okeciu

                    ale gosc wie lepiej - winni sa forumowicze
                    • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 01.05.06, 18:42
                      a to ty jesteś tym chłopem z Dawidów jacek?
          • woywoy Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk 02.05.06, 02:21
            Gość portalu: jacek napisał(a):

            > znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie
            >
            > dla ulatwienia - lotnisk na ktorych ladowal arbuz nie jest tak wiele
            >
            prosze bardzo..Sydney lotnisko w srodku miasta dwa pasy NS jeden EW
            demonstracyjny A-380 ktorych Qantas troche zamowil wyladowal i wystartowal bez
            problemu,piekna maszyna.
            • Gość: jacek zagadka za 10 pkt. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 13:36
              bardzo prosze o podanie chociaz jednego podobienstwa pomiedzy

              lotniskiem "w srodku Sydney"

              www.sacf.dotars.gov.au/sydairp.htm
              i lotniska w srodku Warszawy

              roznic bez trudu mozna znalezc 100
    • Gość: malkontent Re: bardzo prosze o przyklady tych lotnisk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.04.06, 21:44
      Poznań - Ławica. Podejście prowadzi przez całe miast nie wyłaczajć centrum. Od
      ścisłego miasta (czyli, jak kiedyś uznali czytelnicy GW od skrzyżowania ul.
      Gwarnej ze Świętym Marcinem w linii prostej do progu pasa jest ok. 5 km.
      Samoloty podchodzące do lądowania przelatują nad tym punktem na wysokości ok.
      400 metrow.
      • Gość: jacek bardzo prosze o przyklady tych lotnisk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:38
        a kiedy to tak niby arbuz tam ladowal ???
    • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:54
      to raczej ty sprawdz jak to jest z lotniskiem w Luxemburgu

      jak na razie podales tramwawy argument przeciwko swojej tezie

      a wrzucanie do jednego worka tras tramwajowych i lotniska w srodku miasta to to
      samo co dziura i most w jednej kategorii - czyli czysta manipulacja

      • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 07.05.06, 22:39
        ja napisałem tylko o tym ,że czy lotnisko, czy tramwaj to i tak zawsze znajdzie
        się ktoś komu się to nie będzie podobało, zawsze będą protesty.
        Okęcie nie jest w środku miasta, spójrz na mapę,może się mylę i przenieśli je
        ostatnio na Pl.Konstytucji. Lotnisko w środku miasta- to jest dopiero manipulacja.
        • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 18:01
          wrzucanie do jednego worka tramwajow i lotniska to jest wlasnie manipulacja

          Okecie jest w srodku miasta - w obszarze uciazliwosci lotniska mieszka 200 tys
          osob - nie ma samolotow pionowego startu poza Harrierami

          kto tego nie widzi - jest albo slepy albo manipuluje - albo i to i to
          • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 13.05.06, 22:39
            po co tacy ludzie jak ty jacku wchodzą na forum o samolotach?
            może jest jakieś forum dla mocherowych beretów?
            W Warszawie mieszka ok. 2 mln ludzi, a 200tyś to 10 %.
            Takie są uroki mieszkania w dużym mieście: lotnisko,samochody,tramwaje,hałas...
            Nie pojmujesz tego?
            • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 22:52
              a uroki mieszkania na wsi to mycie samochodu w rzece i wywozenie smieci do lasu

              taki jest niestety poziom mohairowego spoleczenstwa

              nie pojmujesz ze inni na to sie nie zgadzaja ???

              ze chca odddychac tlenem - nie spalinami ???

              ze chca sluchac muzyki (opery sa zwykle w duzych miastach ...) - nie huku
              samolotow ???

              ze tramwaje i metro nie musi halasowac a autobusy moga byc napedzane gazem ???

              nie pojmujesz tego oderwany granatem od mohairowego beretu gosciu

              • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 14.05.06, 00:22
                to zamknij Okęcie mocherowy bereciku jacku, może Gertych ci pomoże.
                • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 12:01
                  ciekawe, ze sie tak na tego gamonia powolujesz

                  ze szkoda dla Warszawy

                  nowe lotnisko poza Warszawa - to rozwoj lotnictwa, rozwoj Warszawy oraz tansze
                  bilety lotnicze
                  • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 14.05.06, 13:45
                    A ja wolę latać z Okęcia niż z jakiegoś Mszczonowa, teraz na lotnisko jadę 10
                    minut i to mi pasuje.
                    • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 15:52
                      sam dowiodles ze nawet nie wiesz gdzie to lotnisko jest

                      a to co wolisz - ma naprawde niewielkie znaczenie

                      lotnisko formie jaka narzucilo sld - ppl zbankrutuje

                      nowe lotnisko - to rozwoj Warszawy i lotnictwa - tanie bilety i szybki dojazd
                      dla wszystkich - a nie tylko dla tych co na piechote lub bryczka
                      • Gość: gość [...] IP: *.chello.pl 14.05.06, 17:25
                        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
                        • Gość: jacek [...] IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 18:27
                          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
          • Gość: pidżej Re: jacek manipulant IP: *.acn.waw.pl 14.05.06, 20:58
            Gość portalu: jacek napisał(a):

            > wrzucanie do jednego worka tramwajow i lotniska to jest wlasnie manipulacja
            >
            > Okecie jest w srodku miasta - w obszarze uciazliwosci lotniska mieszka 200 tys
            > osob - nie ma samolotow pionowego startu poza Harrierami
            >
            > kto tego nie widzi - jest albo slepy albo manipuluje - albo i to i to

            w twoim przypadku na pewno to i to. ty nawet nie wiesz gdzie jest środek miasta
            a głos zabierasz. kup se plan warszawy. na moim lotnisko przylega do granicy miasta.
            z tych 200 tysięcy trzy czwarte zamieszkało w strefie świadomie. nikt im
            kukułczego jaja nie podrzucał i lotniska pod oknem nie zbudował. korytarze też
            są tam gdzie zawsze były.
            • Gość: gość Re: jacek manipulant IP: *.chello.pl 16.05.06, 20:54
              dokładnie to próbowałem jackowi wytłumaczyć, ale niestety nie da się.
              Lotnisko było tam już od dawna, więc jeśli ktoś kupował tanio ziemię, a potem
              zbudował sobie na niej chałupę, to nie powinien teraz protestować. Lotnisko było
              już tam od dawna i nie jest to tajemnica.
              • Gość: jacek gosc uparty manipulant IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 09:50
                to normalne ze miasto rozwija sie i potrzebuje terenow - szczegolnie przy takim
                ukladzie Wisly

                lotnisko musi ustapic - taniej jest przeniesc lotnisko - niz budowac nowe
                miasto - vide Bialoleka - zbudowano tanie mieszkanie - a teraz potrzebny jest
                drogi most i droga komuikacja - a przez lotnisko ogromen obszary sluza dla
                kiepskich interesow - i drogich biletow
    • tomi_22 Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst 02.05.06, 09:52
      O Luxemburgu pisalem ja. Odlegolosc od centrum 3.5km - DOKLADNIE. Inna sprawa
      jest, ze miasto ma po przekatnej w najdluzszym miejscu 7.5km :)

      Jednak faktem jest ze 747 lataja po calym niebie, a jest ich ponad 210
      tygodniowo!!! - 99% to CARGO.
      • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 17:50
        ciekawe ze na stronach lotniska pisza o 6 km

        i o niespelna 1,5 mio paxow rocznie

        30 benkow dziennie to nic w porownaniu z terorem z Okecia
        • Gość: gość Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.chello.pl 07.05.06, 22:43
          sprzedaj tę chałupę w Dawidach i się przeprowadź jacek, może gdzieś do lasu, bo
          do mieszkania w mieście jeszcze nie dorosłeś. Poleć sobie do NY i zobacz jakie i
          ile samolotów tam lata i ile jest lotnisk, albo do Chicago. Terrorem z Okęcia...
          to się ubawiłem.
          • saturn5 Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst 14.05.06, 21:25
            > Terrorem z Okęcia to się ubawiłem.

            Ja tez. No ale w Pacanowie rzeczywiscie wiekszego lotniska nie maja ... ;)
            • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:26
              powiedz to moim sasiadom - zawal smiertelny w wieku 45 lat plus smierc dziecka
              na bialaczke

              i od trzech lat probuja sprzedac dom
        • tomi_22 Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst 08.05.06, 23:41
          Zalezy do ktorego miejsca podaja i ktora droga, a drog jest kilka. I tak
          najkrotsza to 3.5km, autostrada to i ponad 10, bo jedzie sie na okolo, no i
          moga podawac odleglosc do Gare - czyli do dworca kolejowego, co jest normalna
          praktyka w krajach francusko jezycznych.

          Co do paxow - tu masz racje, malo ich jest, ale jak bys przeczytal o czym ja
          pisze i o jakich 747 ja pisze to byc zrozumial... Ulatwie ci, pisalem i nadal
          pisze o CARGO. Wejdz sobie na strony Cargolux - taka linia wiesz i poczytaj to
          moze cos zakumasz.

          I prosze nie pouczaj mnie na temat Luxemburga a zwlaszcza lotniska. Mieszkam tu
          i wiem na te tematy troche wiecej niz ty.
          • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 11:47
            alez ty potrzebujesz pouczenie

            sam przeciez nie odkryles istotnych roznic pomiedzy Warszawa i Luksemburgiem -
            w calym miescie mniej osob niz tych zagrozonych halasem w Warszawie

            nie widzisz tez roznic pomiedzy ukladem pasow i miasta - w Warszawie samoloty
            nie maja innej trasy niz nad domami ludzi

            do tej pory megaarbuz nie ladowal w Luksemburgu

            a wiec wiesz bardzo, bardzo malo - patrzysz i nie widzisz
            • Gość: jast Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.dsl.pltn13.pacbell.net 14.05.06, 20:40
              cierpisz na chorobliwa manie odleglosci lotniska od miasta. Na calym swiecie sa
              bardzo ruchliwe lotniska przytykajace do zabudowan (przymyslowych i
              mieszkalnych) i dlatego wymyslono "stage III" co do chalasliwosci samolotow i
              to z wielkoscia samolotu nic nie ma wspolnego. A380 zdaje sie ze juz
              spelnia "stage IV" (ktory jeszcze nie obowiazuje) a wiec zbudowali go
              przyszlosciowo, tak samo bedzie z 747-8 i 787. Ale znajac ciebie bedziesz jak
              nagrana katarynka powtarzac ciagle te same nonsensowne frazesy.
              • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 10:00
                dopoki musze zakrywac uszy przy kazdym (bardzo czestym) przelocie 737 (jako
                kurde 767 potrafi zrobic to cicho i sprawnie - ale widac ich piloci wiedza co
                znaczy procedura) - nie bardzo mnie te stage interesuja

                lotniska poza miastem - to rozwoj Warszawy i tansze bilety - a takze - lepszy
                dojazd
            • tomi_22 Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst 16.05.06, 20:10
              Teoretycznie w Luxie zagrozonych halasem jest jakies 70tys ludzi. Praktycznie
              troche wiecej, bo nie doliczysz sie ile osob mieszka na stale a ile
              zameldowanych jets za granica itp...

              Dalej, pasy startowe sa ulozone tak, ze KAZDY samolot ladujacy przelatuje nad
              miastem i to nie tylko nad Luxem. Ogolnie to podejscie wlasciwe zaczyna sie nad
              Trewirem po stronie niemieckiej, a takze nad Thionville po stronie francuskiej.
              I dlatego zagrozonych naprawde sporym halasem jest duzo wiecej ludzi niz by sie
              wydawalo. I wierz mi, huk pelnego 747 Cargo jest wiekszy niz 737 lub 767...

              Dodam ci, ze z powodu, ze lotnisko w Luxie glownie spelnia role loteniska
              Cargo, to pojawienie sie tu A380F to tylko kwestia czasu... Nie bedzie ich
              duzo, bo CargoLux lata na 747, tak samo jak Chinczycy. A380F bedzie tu
              rarytasem, ale kilka ich bedzie.


              • Gość: jacek gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 09:57
                moze dowiedz sie najpierw jak to wyglada w pratyce - bo powierzchowne
                obserwacje to podstawa do powielania bledow sprzed lat

                pamietaj, ze na Schiphol zamknieto pas prowadzacy nad Amsterdam mimo tego, ze
                tylko raz 747 wbil sie w blok mieszkalny

                a protesty mieszancow okolic lotniska sa coraz bardziej powszechne - i wydatki
                lotnisk na odszkodowania sa coraz wyzsze

                tylko w Polsce trwa socjalizm polaczony z dyktatura lumpenlotnicwa - czyli brak
                wizji, planow i powszechna prowizorka - skrywana za parawanwem symbolicznej
                modernizacji - przyleci Arbuz i bedziemy nowoczesni (jak fan Legii)
                • tomi_22 Re: gosc manipulant - ile tras tramwajowych powst 21.05.06, 12:04
                  No jak to wyglada w praktyce to wiem na codzien. Nie musze nic sie dowiadywac...
              • Gość: jacek kp sobie mape Luxemburga i porownaj z Warszawa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 10:46
                na razie masz to - i przestan juz opowiadac bzdury (jak malo ktory)

                www.luxairport.lu/Pictures/Acces_voiture.gif
                • tomi_22 Re: kp sobie mape Luxemburga i porownaj z Warszaw 21.05.06, 12:03
                  Nie badz smieszny kolego. Moze zrob sobie wycieczke do Luxa to sobie oblukasz i
                  zobaczysz jak to jest w praktyce... Na razie sie tylko osmieszasz...
                  • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warszawa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 12:07
                    czego i tobie zycze

                    bylaby to twoja pierwsza podroz samolotem
                    • tomi_22 Re: kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza 21.05.06, 12:13
                      Luxair nie lata od Warszawy juz - to po pierwsze, a po drugie, z toba nie da
                      sie rozmawiac, reprezentujesz postawe typowego BETONA, ktory odbija kazdy
                      argument, takze od ludzi, ktorzy co nie co moga wiedziec na dany temat.
                      • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 15:15
                        tokujesz jak cietrzew - zamiast zrozumiec posty innych

                        najpierw wyskoczyles z tylko dla ciebie zrozumialym porownaniem micky mouse
                        lotniska 6 km od micky mouse miasta - z rozbudowawanym bez glowy lotniskiem
                        przesiadkowych w srodku 2 milionowego miasta - otoczonego licznymi miasteczkami
                        i osiedlami satelitami

                        teraz znowu Luxair ...

                        a on przeciez nie zamowil megaarbuza ...
                        • tomi_22 Re: kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza 21.05.06, 15:32
                          Nie musial zamawiac, jak mowilem tu jest lotnisko Cargo, ktore ma wplyw na
                          troche ludzi i 380 na pewno bedzie tu ladaowal niedlugo. Jak wyladuje to sobie
                          pare fotek na airliners.net oblukasz - mojego autorstwa!

                          Wielkosc miasta nie ma znaczenia, bo wszedzie sa niezadowoleni. Nie rozumiem
                          tylko czemu w Polsce wszystko jest zle... a raczej dobre ale "nie na mojej
                          ziemi z dziada pradziada". Jak ci sie "miasto" nie podoba to wynocha na wies.
                          Tam bedziesz mogl sobie skansen zbudowac i nie martwic sie o nic.
                          • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 15:40
                            zle jest bezmyslne kopiowanie - bez zauwazania roznic i uczenia sie na bledach

                            zly jest socjalizm - panoszacy sie w lotnictwie

                            zla jest samowola urzednikow - ktorzy zawsze wiedza lepiej

                            zle jest mowienie o 'miescie' w sytuacji gdy niszczy sie miasto

                            lotnisko poza miastem - to rozwoj Warszawy i tansze bilety

                            • tomi_22 Re: kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza 21.05.06, 15:46
                              Lotnisko poza miastem - ok, ale pamietaj, ze predzej czy pozniej miasto sie
                              rozrosnie i problem powroci... a budowanie go 200km od Warszawy nie ma sensu.

                              Moze kupisz dzialke w Puszczy Bialowieskiej? Tam lotniska na pewno nie bedzie!
                              • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 19:26
                                Puszcza Bialowieska jest rezerwatem - nie mozna tam kupic dzialki

                                tego tez nie wiesz

                                zalosne
                                • tomi_22 Re: kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza 21.05.06, 22:05
                                  To byla czysta ironia z mojej strony, cos co jak widac "zabilo cie".
                                  • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:25
                                    ironia typu - wynos sie na wies - uzyta przez ciebie kilka razy - jest na
                                    poziomie ironii milera z sld
                          • zwirekiwigura Re: kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza 22.05.06, 23:08
                            Warto jacusiowi jednak powiedziec, ze A380 - mimo swojej wielkosci - jest
                            zdecydowanie bardziej cichy niz np. 747.
                            • Gość: jacek kup sobie mape Luxemburga i porownaj z Warsza IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:24
                              jesli pilot megarbuza bedzie lecial niezgdonie z procedura - a megabenka tak -
                              moje wrazenia beda wrecz przeciwne

                              ogromna czesc uciazliwosci lotnisk wynika z lekcewazenia procedur

    • bart444 Re: A380 w WAW 07.06.06, 23:13
      A czy jest zapotrzebowanie na tak duzy samolot w Warszawie? Wydaje mi sie, ze
      zadne linie lotnicze nie lataja regularnie do W-wy duzymi samolotami jak 747,
      777 czy A340.
      • qbelk a antonov 225 miria? 10.06.06, 18:52
        no a ten dal by rade? :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka