Dodaj do ulubionych

Chyba jednak będzie cc:-(

26.03.12, 10:13
Witam, wcześniej założyłam wątek o cc na żądanie. Byłam na dyżurze w sobotę w szpitalu u mojego lekarza. Na ktg wyszły skurcze, czop niby schodzi(sama widzę że więcej wydzieliny) a szyjka kompletnie nieprzygotowana (to mój drugi poród, pierwszy też przez cc). Lekarz (bardzo doświadczny, starszy, dr n. med) powiedział, że szyjka długa, twarda w ogóle nieprzygotowana....
Czyli chyba nici z porodu sn???
Obserwuj wątek
    • kasienka43 Re: Chyba jednak będzie cc:-( 26.03.12, 11:41
      nie jestem położną ani lekarzem, ale wydaje mi się że twoja szyjka ma czas się jeszcze przygotować i wykonywanie cc z tego powodu wydaje się bynajmniej bezsensowne... to 38 tydz... koleżanka która rodziła na równi ze mną I dziecko - na badaniu porannym podczas obchodu lekarz stwierdził czy jest pewna swojej ostatniej miesiączki .. kazał przynieść jej mężowi usg pierwsze. Jej szyjka kompletnie nie była przygotowana , ze stresu biedaczka zaczęła rodzić w ten sam dzień po południu - ja byłam na porodówce z szyjką gotową do porodu już , męczyłam się 6 h a ją przywieźli i urodziła - szyjka się ładnie skróciła, zgładziła....

Dziecko może nie jest jeszcze gotowe na to by przyjść na świat... Może się mylę - myślę że P. Kasi rada byłaby tu bezcenna..
    • a_lex Re: Chyba jednak będzie cc:-( 26.03.12, 12:22
      spokojnie, ja tez myślę, że wszystko się może zdarzyć. wcale nie musisz chodzić z miękką, skróconą czy rozwartą szyjką dużo wcześniej, żeby urodzić naturalnie. ja bym poczekała.
      chyba że dzieje się coś jeszcze, co powoduje taką decyzję lekarza. bo sama szyjka - zamknięta w 38 tc - moim zdaniem nie powinna być wskazaniem do cc.
      • mama.rozy Re: Chyba jednak będzie cc:-( 26.03.12, 14:12
        też tak myślę-w sumie to ciąża trwa dłużej i jeśli nic się nie dzieje,to nie ma co panikowac
    • julita165 Re: Chyba jednak będzie cc:-( 26.03.12, 17:32