Gość: madhead IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.06, 22:15 Jestem studentem,na wakacje pilnie potrzebuję pracy, najlepiej za granicą...znacie jakies biura które mogą zaproponować legalną pracę?? Będę wdzięczny.........:) Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: student2 Re: Gdzie praca dla studenta?? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.03.06, 22:37 spróbuj w ohapie. wiem ze stamtad sa organizowane wyjazdy np. do niemiec przy zbiorach. albo w biurze promocji i karier politechniki czestochowskiej na dąbrowskiego . pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
henryczek-czewa Re: Gdzie praca dla studenta?? 24.03.06, 23:42 z ohp moze juz byc za późno, w zeszłym roku chyba w lutym było spotkanie organizacyjne Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: marcin_r Re: Gdzie praca dla studenta?? IP: 213.199.204.* 31.03.06, 18:23 Na 100% za późno w OHP-ie. Kiedyś pamiętam spotkanie było pod koniec stycznia, najdalej początek lutego. A i tak do pokoju dostali się nieliczni, bo znajomki już siedzieli w środku i łaskawie z zewnątrz weszło kilkanaście osób na salę. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bb Re: Gdzie praca dla studenta?? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.03.06, 19:15 w ohp spotkanie bylo wczoraj ale podobno malo placa bo moj brat byl sie dowiedziec ale mozesz sprobowac jeszcze w biurze karier na ajd Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jpg Re: Gdzie praca dla studenta?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.06, 21:53 też bym się chciał załapać, ale chyba będzie ciężko Odpowiedz Link Zgłoś
krzys1900 dodatkowa praca 31.03.06, 14:10 Poszukuję do współpracy przede wszystkim młodych kreatywnych osób, ale nie tylko, chętnie studenci, jeśli masz dostęp do internetu, nie masz problemów z jego obsługą, obsługą komputera, skrzynki e-mail oraz edytora tekstu napisz do mnie krzys1900@interia.pl w temacie wpisz „współpraca”, a ja odeślę ci wszystkie niezbędne informacje, jest to dodatkowa praca dzięki której dorobisz, ale także poszerzysz swoją wiedzę z zakresu marketingu Odpowiedz Link Zgłoś