24.10.21, 22:00
Byłam w kinie, na Diunie, ale nie o tym wątek smile były dwa trailery, w jednym Salma, w drugim Halle Berry, obie mają 55 lat, prawie 20 lat więcej ode mnie i obie wyglądają na boginie. Jak to jest mozliwe?? Kosmiczne geny? Ja rozumiem, że na pewno się wspomagają operacjami czy medycyna estetyczną (nie znam się na tym), ale one wyglądają jakby czas się dla nich zatrzymał. Są kobiety, które w młodości też były przepiękne (Zeta-Jones, Bellucci, Sophie Marceau, Shania Twain) ale ten upływ czasu po nich widać (albo ingerencję chirurgiczną: Zeta zaczyna wyglądać jak kobieta-kot) a te dwie jakby czas się zatrzymał. Niesamowite.
Swoją drogą po obejrzeniu Diuny uświadomiłam sobie, że aktorka grająca matkę Paula jest w moim wieku, kiedy to kuźwa zleciało, że aktorki grające matki głównych bohaterów są w moim wieku??????????
Taki wątek refleksyjny...
Obserwuj wątek
    • migafka357 Re: Boginie 24.10.21, 22:04
      Ostatnio też o tym myślałam i doszłam do wniosku, że to jest kwestia mlodzieńczości w zachowaniu, w ruchach, w mimice. Coś wiecej niż sama skora i nawet mięśnie pod nią.
      • asia_i_p Re: Boginie 24.10.21, 22:17
        Zgadzam się. Patrzyłam na Nicole Kidman na "Undoing" i z twarzą można podyskutować, ale miała tak młodzieńcze miękkie ruchy, że to załatwiało sprawę i wierzyło się w te +/- czterdzieści lat.
        • iuscogens Re: Boginie 24.10.21, 22:24
          Ja jakoś u Nicole tego nie widzę, ale w sumie dawno nic z nią nie oglądałam i ja właśnie bardziej że zdjęć kojarzę. Może w filmie jednak ta młodzieńczość jest bardziej widoczna?
        • bi_scotti Re: Boginie 24.10.21, 22:49
          W 1996 roku Sean Connery, the God wink, gral w filmie "The Rock" - on tam biega po schodach i rozne takie tam inne actions - mial 66 lat, biegal jak chlopiec smile