Dodaj do ulubionych

Okres 9 dzień

27.08.22, 12:03
Witam. Czy miała któraś z Was kiedyś problem z przedłużającym się okresem? Mam go już 9 dzień. Nie jest to plamienie tylko żywa czerwona krew. Nie jakoś bardzo obficie. Nigdy wcześniej tak nie miałam. Problemów z krzepliwością nie mam. Ginekologiczne badana byłam w lutym i wszystko było w porządku. Co może być powodem?
Obserwuj wątek
    • daniela34 Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 12:06
      A jakieś leki bierzesz? Chorowałaś ostatnio? Bo ja takie cyrki miałam po chorobach (nie ćhodzi o covid, covida nie miałam, chyba że teraz właśnie przechodzę).
      • grawruletke Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 12:13
        Nie brałam żadnych leków. Na nic nie choruję. Nie byłam nawet przeziębiona.
    • vivi86 Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 12:08
      USG ginekologiczne
    • alpepe Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 12:29
      pewnie mięśniaki
      • vivi86 Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 14:15
        Tak myślę, ale nie jestem lekarzem.
      • grawruletke Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 14:40
        A czy mając mięśniaki występują również nieregularne cykle? Od maja takie miewam.
        • aqua48 Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 18:41
          Polipy dają podobne objawy. Biegusiem do ginekologa z USG.
    • grawruletke Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 12:29
      Mam 42 lata. Czy to może wróżyć już początek menopauzy?
      • snakelilith Re: Okres 9 dzień 27.08.22, 13:05
        Jeżeli już, to nie menopauzy, a początku okresu przekwitania, który może potrwać jeszcze z 10 lat, więc nie panikuj. To mógł być po prostu bezowulacyjny cykl, przez co nie wytworzyło się ciałko żółte i brakuje ci w drugiej połowie cyklu progesteronu. Przez co endometrium zbudowało się trochę grubsze niż zawsze i potrzebujesz dłużej, by to wszystko złuszczyć. To najprostsza wersja. Z wiekiem cyklów bez owulacji ma się coraz więcej.