Dodaj do ulubionych

Samochód- potrzebna rada

21.01.23, 15:13
Muszę poszukać auta. Najważniejsze: musi mieć napęd na 4 koła.Dodatkowe atuty: bezpieczny, dobra widoczność i wygodne siedzenie dla kierowcy. Zakup ma być oszczędny, żadnych szaleństw. Możecie coś doradzić? Dziękuję😊.
Obserwuj wątek
    • geez_louise Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:20
      Nie znam się na oszczędnych. Poza tym, że zwykle mam samochód używany, bo bardzo nie umiem się odnaleźć w „samochodzie za rozsądną cenę”. Zamiast nowego ekonomicznego auta wolę używany „wypas”. Moim zdaniem zwłaszcza po suvach i napędach 4x4 widać jakość. I mogę polecić używane audi allroad i vw touareg wink jeździłam i je kochałam wink potem jak miałam fazę skód i kaszkajów, to śmiech pusty mnie ogarniał.
      • bylam.stara.mostowiakowa Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:30
        Suzuki 4x4
      • mysiulek08 Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:47
        Geez, jak idziesz w te strone, to nasze najlepiej wybrane auta ford expedition limited, nawet nie w wersji xl, byloby dla Ciebie idealne tongue_out
        • geez_louise Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:50
          Weź do mnie nie mów, kocham amerykańskie czołgi, kiedyś w końcu wyprowadzę się do USA, bo w Polsce nie jeżdżę wielkim truckiem dlatego, ze pod robotą i w ulubionym centrum handlowym nie zaparkuję.
          • mysiulek08 Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:53
            no chociaz jedna mnie rozumie smile ale wiesz, nowa wersja 'expeditiona' w wersji krotkiej jest calkiem malo czolgowata, choc tak wysokosc parkingow trzeba sprawdzac

ale i tak miloscia wielka kochamy volvo tylko serce sobie a rozsadek mowi inaczej
          • majenkirr Re: Samochód- potrzebna rada 21.01.23, 15:58
            geez_louise napisała:
            > Weź do mnie nie mów, kocham amerykańskie czołgi, kiedyś w końcu wyprowadzę się do USA

Do tego czasu zakażà wszystkiego 😉🙄