Dodaj do ulubionych

Małe pytanko

IP: *.82-139.bia.tkb.net.pl 23.06.04, 16:38
Witam wszystkich serdecznie smile
Jestem świeżo upieczonym tatuśkiem ... Mały Kacper ma dwa tygodnie smile
Oj ... chyba najbardziej wyczerpujące dwa tygodnie mojego życia wink

Jeszcze żona przechodzi zapalenie piersi ... uffff

Troszeczkę Was się będe radził jeżeli pozwolicie wink
Bo jestem jako tatuś zupełnym laikiem i troszkę mnie przeraża płacz mojego dziecka.

Moje pierwsze pytanie na dzis to :

Ile razy dziecko powinno robić kupę dziennie ?
Bo wydaje mi się, że mój Kacperek płacze przez to że nie może zrobić kupe.
Ostatni raz kupe zrobił wczoraj wieczorem. teraz ma twardy brzuszek i płacze.
Żona dała mu cyca i przestał ... ale mam obawy co do brzuszka.

Dzieki ewentualne podpowiedzi

Ela, Paweł, Kacper

Obserwuj wątek
    • grrrrw Re: Małe pytanko 23.06.04, 17:21
      Jesli dziecko jest karmione piersią, to problemy z kupką odpadają. Płacze, ale
      nie z tego powodu. Kupkę dzieci w tym wieku robią róznie od kilku razy na dobę
      do jednej kupki na kilka dni.
      Duzo porad znajdziesz na niemowle i karmienie piersia.
      • Gość: Fish Re: Małe pytanko IP: *.82-139.bia.tkb.net.pl 23.06.04, 19:19
        No właśnie nie jest karmione tylko piersią.
        Dokarmiamy malucha Nan HA.
        Myślisz, że to wszystko przez mleko ?

Pozdrawiam.
        • Gość: Kasia Re: Małe pytanko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.04, 15:43
          Jeśli dziecko je mieszankę to proponuję zmianę na Bebilon ph 5,7. To jest mleko
          dla dzieci z wrażliwymi brzuchami smile)) Poza tym jeśli sprawdzasz dziecku
          twardość brzuszka jak płacze to zawsze będzie twardy (brzuch oczywiście), bo
          płacząc dziecko napina mięśnie brzuszka.
          Na bolący brzuszek są takie metody:
          suszenie suszarką (przez ubranie!!!)
          gripwater - to woda koperkowa na kolki kupisz w aptece
          noszenie na leniwca - dziecko leży na Twoim przedramieniu na brzuszku a jego