Dodaj do ulubionych

Rozwód- kilka pytań

IP: *.* 26.09.02, 16:38
Podjęłam decyzję o rozwodzie, ale mam kilka pytań, bo robię to po raz pierwszy...1. Jestem studentką, a rozwód ma być bez orzekania o winie. Mój mąż zarabia bardzo dobrze. Czy będzie zobowiązany do płacenia nie tylko na synka, ale również na mnie, skoro na razie nie mogę podjąc pracy?2. Napisałam pozew- co teraz? Czy zatrudnić adwokata? Opinie wśród znajomych są rozbieżne. Jedni mówią, że to koniecznośc, inni że nie ma potrzeby wydawać pieniędzy na adwokata.3. Ile może kosztować zatrudnienie adwokata i ile czeka się na rozwód (od momentu wniesienia pozwu, przy założeniu, że obie strony pojawią się na rozprawach)4. To już ostatnie. Do momentu orzeczenia o rozwodzie musimy mieszkać razem- takie są realia. Czy to, że nie jesteśmy odseparowani "od stołu" może zadecydować, że sąd nie wyda nam orz. o rozwodzie?Z góry dziękuję za pomoc, jestem trochę zagubiona.
Obserwuj wątek
    • Gość: bridgett Re: Rozwód- kilka pytań IP: *.* 27.09.02, 20:07