anelka-2 20.11.06, 20:28 cześc chciałabym pogadać z kimś o bulimii...mnie też to dotyczy.studiuję w krakowie,mam 22 lata,staram się dojść do żródła tego zniewolenia.myślę,że rozmowa z kimś kogo dotyczy to samo,będzie bardzo pomocna,pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
mejsi00 Re: kraków 21.11.06, 23:33 napisz coś więcej na maila gazetowego, pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
julka06.07 Re: kraków 22.11.06, 16:07 witam anelko,mam 21 lat i ja tez studiuje w Krakowie.Mam ten sam problem,jestem bulimiczka od 6 lat,a ostatnio jest coraz gorzej,wszystko mi sie wali,rujnuje sobie życie na własne życzenie.Na codzien jestem osoba otwarta,ale o TYM nie potrafie z nikim rozmawiac.Jednoczesnie bardzo tego potrzebuje,jestem u kresu wytrzymałości.Wiem,ze to wymaga odwagi,ale duzo o tym myślałam i doszłam do wniosku,że chciałabym sie z kimś spotkać,porozmawiać tak naprawde,w końcu to z siebie wyżucic,powiedzieć komuś kto napewno zrozumie.Co TY na to? Odpowiedz Link Zgłoś
coccolina Re: kraków 23.11.06, 20:42 JA TEZ CHCE!!!!! Choruje od 4 lat.. ponad czterech lat... Bradzo chetnie spotkalabym sie z kims, kto nareszcie mnie zroumie.. nie bedzie patrzyl na mnie jak na wariatke;(( Odpowiedz Link Zgłoś
asica666 Re: kraków 27.12.06, 23:55 Hej...jestem tu nowa ale to nic...(prawda..?) tez mam ochote pogadac...mam bulimie od 5 lat..mieszkam w krakowie...zapraszam na GG 1376348 Odpowiedz Link Zgłoś
asica666 Re: kraków 27.12.06, 23:56 a własciwie to myslałyście kiedys o spotkaniu tak w kilka osób?? mysle ze mogłoby byc zabawnie...jakby co ja zapewniam chate...:))) Odpowiedz Link Zgłoś