Dodaj do ulubionych

Kto umie po rusku?

01.08.08, 21:47
WAŻNE! Właśnie odkryłam, że chyba dostałam odpowiedź od Domogarova. I co m iż
tego, skoro nie wiem, co napisał? ;( Umie ktoś w ich języku?
Obserwuj wątek
    • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:49
      Albo może jest tu gdzieś jakieś Forum? Dostałam małpiego rozumu :)
      • bertrada Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:50
        Poczekaj na 8n, ona chyba umie. ;D
        • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:52
          Ooo... normalnie nie mogę wysiedzieć! Ciekawe, czy rzeczywiście napisał i co :D
      • palya Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:51
        ja jestem po kursie podstowym, wiec odróżniam bukwy...i tyle,
        szkoda, bo chcetnie bym pomogla
        • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:52
          A umiesz te bukwy na literki zrobić?
          • idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:54
            Ja umiem. A z Sasza kiedyś w miarę dobrze się znalam. Mogę pomóc
            jak coś
            • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:55
              Tu wkleić czy na pocztę?
              • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:56
                PS: Szczęściara . Mam nadzieje, że go kiedyś dorwę i na żywo mu powiem, że ma
                cudowny głos i oczy oraz, że świetnie gra ;)
              • idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:59
                Jak chcesz :) Jak długie to na gazetowego ;)
                • mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 22:00
                  Gdzie tam, króciutkie.

i140.photobucket.com/albums/r32/Miniaczek/wiadomoscodsaszy.jpg
                  • idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 22:09
                    > Gdzie tam, króciutkie.
                    >
                    > i140.photobucket.com/albums/r32/Miniaczek/wiadomoscodsaszy.jpg

Kurcze, to co mi wyskoczyło to nie jest chyba od niego :( Bo tekst
                    brzmi tak: