mini_kks 01.08.08, 21:47 WAŻNE! Właśnie odkryłam, że chyba dostałam odpowiedź od Domogarova. I co m iż tego, skoro nie wiem, co napisał? ;( Umie ktoś w ich języku? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:49 Albo może jest tu gdzieś jakieś Forum? Dostałam małpiego rozumu :) Odpowiedz Link
mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:52 Ooo... normalnie nie mogę wysiedzieć! Ciekawe, czy rzeczywiście napisał i co :D Odpowiedz Link
palya Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:51 ja jestem po kursie podstowym, wiec odróżniam bukwy...i tyle, szkoda, bo chcetnie bym pomogla Odpowiedz Link
idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:54 Ja umiem. A z Sasza kiedyś w miarę dobrze się znalam. Mogę pomóc jak coś Odpowiedz Link
mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:56 PS: Szczęściara . Mam nadzieje, że go kiedyś dorwę i na żywo mu powiem, że ma cudowny głos i oczy oraz, że świetnie gra ;) Odpowiedz Link
idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 21:59 Jak chcesz :) Jak długie to na gazetowego ;) Odpowiedz Link
mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 22:00 Gdzie tam, króciutkie. i140.photobucket.com/albums/r32/Miniaczek/wiadomoscodsaszy.jpg Odpowiedz Link
idasierpniowa28 Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 22:09 > Gdzie tam, króciutkie. > > i140.photobucket.com/albums/r32/Miniaczek/wiadomoscodsaszy.jpg Kurcze, to co mi wyskoczyło to nie jest chyba od niego :( Bo tekst brzmi tak: Serdeczne pozdrowienia z Polski. Aleksander bądź szczęśliwy! ( przepraszam za dosyć wolne tłumaczenie) Odpowiedz Link
mini_kks Re: Kto umie po rusku? 01.08.08, 22:11 To dlaczego to jest pod moim tekstem, który wygląda jak dopisek kogoś "Z góry"? W dodatku ja go też m.in. pozdrowiłam z Polski. Ktoś sobie tak wolno przetłumaczył? :D Ale z drugiej strony pod niektórymi bukwami też tak jest... dziwne. Odpowiedz Link