Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

...w wielkim mieście

21.10.05, 18:25
    dziewczyny zbrzydły,
    chłopcy wyładnieli...
    Obserwuj wątek
      • annna17 Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 10:57
        No zgadzam sie z Tobą-dziewczyny zdecydowanie stracily swe poprzednie atuty
        urody,ale meżczyźni,hmm na prawde wyładnięli....
      • sumire Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 11:52
        A mnie duma rozpiera, bo zawsze fajnie o znajomych poczytać ;)
        • pump_it_up Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 21:56
          no wlasnie, o ziomkach z rodzinnego miasta;)
      • kraaqs Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 13:06
        I co z tego wynika?
        Że ludzie wpadli w lans a'la warszawka?
        Że chodzą do najmodniejszych klubów?
        Że są sztuczni i wypacykowani?
        Ja jestem z Krakowa. Nigdzie nie wyjeżdżałem. Tu mieszkam, studiuję, pracuję. I
        dzisiaj nie różnię się od siebie w wieku licealnym. Po prostu wcześnie
        odkryłem, co dla mnie ważne, ciekawe, co mi potrzebne.
        I nikt mnie do WO nie zaprosi. Bo i po co? I cieszy mnie to.
        A co do lokali - znam z kopę ciekawszych miejsc...
        • sumire Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 13:14
          To, gdzie się bywa, akurat od gustu zależy. Ale trudno zaprzeczyć, że Piękny Pies, Pauza czy Kolory to miejsca dość wyraziste i fajne w gruncie rzeczy, a selekcji w stylu warszawskich klubów raczej tam nie uświadczysz.
          Z tego materiału nic nie musi wynikać. Ot, po prostu fajni ludzie na fotkach. W Krakowie jest takich więcej - tubylcy, przyjezdni, różni. I dobrze, że komuś się wreszcie zachciało pokazać, że w tym mieście mieszkają nie tylko podstarzali panowie artyści, przesiadujący w zadymionych piwnicach.
      • mon29 Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 13:08
        hej! portal internetowy to trendz.pl!! straszny błąd
      • flomar1 Re: ...w wielkim mieście 22.10.05, 13:23