Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Problem z koszula i krawatem

    31.07.07, 12:29
    Witam. Prosze o rade specjalistow ;) Ide na wesele z kolezanka. Dowiedzialem
    sie ze idzie w ciemno-brazowej sukni. Ja mam ciemny garnitur w jasne paski
    (ale sa waskie i widoczne dopiero z bliska). Pomozcie mi jaka mam ulozyc
    kompozycje do tej sukni (chodzi mi o koszule i krawat). Dzieki wielkie za
    wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam
    Obserwuj wątek
      • eary Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 13:31
        jak ona idzie w sukni to tobie wypada białą koszulę założyć- niech będzie z
        fakturą, wólczanka ma ładne w kolekcji mmm... zapomnialam :D na "L"
        No w każdym razie biała z fakturą i do tego gładki krawat- np. w kolorze
        czekoladowym.
        nie wydziwniałabym z kolorem koszuli. Ona będzie elegancko (skoro to suknia)
        więc ty też.
        I zdecydowanie gładki krawat.

        Swoją drogą ciemny garnitur to jaki? antracyt? czarny? granatowy? brązowy?? :)
        • elpron Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 13:40
          hm... wiesz ze faceci potrafia rozróznic ok. 6 kolorow? ;) Nie mam pojecia jaki
          on jest jesli chodzi o kobieca skale kolorow ale dla mnie wyglada na czarny
          (chociaz moze antracyt) ;) a biala koszula z faktura to jaka? Kurde glupio mi,
          bo sie w ogole chyba na modzie nie znam ;D
          • eary Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 14:03

            antracyt to głęboka szarość. taki jakby wypłowiały czarny.
            w każdym razie skoro garnitur ma prążek unikałabym koszuli ze wzorkiem.
            A faktura to tak szyta tkanina, że nie jest gładka tylko ma np widoczną jodełkę
            (nitki ukadające się w skosie, w takie strzałeczki).

            wejdz na tą stronę:
            www.wolczanka.com.pl/
            Kliknij na Lambert (to własnie to co zapomnialam nazwy)
            Na dole rozwiną ci się koszule (w prawym dolnym rogu) licząc od lewej strony
            jest to 4 koszula (biała z czerwonym krawatem) - jak widzisz ona nei jest
            gładka tylko ma widoczną fakturę.

            Zobacz tez ich stylistykę. Ogólnie teraz modne i eleganckie są zestawienia
            klasyczne bez pstrokacizny.
            • elpron Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 14:21
              Dzieki w ogole za pomoc:) Koszula z faktura wyglada extra :D Teraz tylko musze
              kolorystycznie to jakos dobrac... A z tym bede mial problem. Nie wiem sam czy
              koszula ma byc biala, czy kremowa. Czy krawat ma byc w kolorze czekoladowym czy
              moze miedziany... :) Kurde jakie to wszystko skomplikowane :)
              • eary Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 14:35
                koszula biała- kremowa będzie wtopą jak się okaże że kobieta ma suknie w
                zimnych odcieniach.

                Krawat- wybierz przede wszystkim taki aby pasował do garnituru- jeśli masz
                bardzo ciemno szary garnitur możesz kupić krawat brązowy (miedzianego też bym
                się bała bo to jednak kolor bardzo nie-twarzowy) ew w jakieś kropki czy wzorki
                (drobne!!)- w zależności jak bardzo widać prążki na garniturze. Jeśli dość aby
                z odległości 3 kroków zobaczyć to znaczy że krawat gładki. Krawat niech ci
                dobierze obsługa sklepu- powiedz tylko jakie kolory cię interesują.

                Proponuję zestawienie:
                Ciemny garnitur (zakładam antracyt)
                Biała koszula z fakturą
                krawat brązowy zimny odcień ( taka gorzka czekolada)
                pasek pod krawat (brąz)
                buty pod pasek (brąz)

                Drugie odważniejsze zestawienie- w filmie Tylko mnie kochaj gra zakościelny i
                chociaż go nie trawię musze przyznać, że miał tam wybitnego stylistę:

                www.wck.wadowice.pl/img/users/8000080/wckwad/images/kino/luty_2006/tylko-mnie3.jpg
                republika.pl/blog_tm_1190423/2432839/tr/tmk.jpg
                Ciemny garnitur (pod warunkiem ze to nie jest granat!!!)
                Brązowa koszula z domieszką jedwabiu albo bardzo dobrej jakości. w odcieniu
                ciemnej czekolady ale żeby było widać, ze to brąz a nie czarny :)
                Bez krawatu! rozpinasz tylko pierwszy guzik pod szyją- do tego są specjalne
                koszule z wysokim kołnierzem i spinkami. Będzie nonszalancko ale bardzo
                elegancko.
                buty do garnituru.


                AAAAA i ZA ŻADNE SKARBY ŚWIATA KOSZULA NIE MOŻE MIEĆ KRÓTKIEGO RĘKAWA!
                • elpron Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 14:54
                  No to przede mna wyzwanie ;) Dzisiaj skocze do wolczanki zobaczyc ta 4-ta biala
                  koszule na zdjeciach ze strony ;) spodobala mi sie wiec chetnie ja wezme.
                  Kwestia krawata pozostaje otwarta-na miejscu poszukam jakiegos takiego
                  poleconego przez Ciebie :) Najgorsze w tym zestawieniu sa buty, bo wlasnie
                  wczoraj kupilem czarne :/ mam nadzieje ze to nie rozwali calej kompozycji?
          • eary Re: Problem z koszula i krawatem 31.07.07, 14:09
            swoją drogą zestawienie, które wiecznie mnie będzie zachwycać to czarny
            garniak, biała koszula i czarny krawat. Tylko garnitur w fasonie włoskim- czyli
            z prostymi nogawkami.
            Klasa..

            Albo takie właśnie jak jest zestawienie na stronie wólczanki na zdjęciu faceta
            pierwszego od lewej.

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka