Dodaj do ulubionych

Urzędowski ciekawe praktyki

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.02.08, 16:05
Uwaga na firmę Urzędowski ma ciekawy patent na odrzucenie reklamacji
a mianowicie:Jak chcesz teraz coś zareklamować w oknach to
Urzędowski żąda aż trzech dokumentów faktury zakupu ,karty
gwarancyjnej i zgłoszenia na firmowym druku a dodatkowo to wszystko
w oryginale trzeba wysłać do firmy lub kopie poświadczone
notarialnie niezłe co? Praktycznie liczą ze zawesze komuś zabraknie
jakiegoś papierka i odrzucą reklamację z przyczyn formalnych .Już
dawno słyszałem że te okna to totalny bubel ale teraz to ich
działanie mnie upewniło .moim zdaniem lepiej wybrać okna z bardziej
ludzkiej firmy.
Obserwuj wątek
    • Gość: Jogi Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: 62.87.160.* 11.03.08, 14:51
      u mniej jest jeszcze gorzej....przeszedłem przez papierologię, i
      zaproponowano mi (zresztą jako jedyną opcję) sztukaterię, tj.
      zamiast wymiany krzywego profila domontowanie 3-go zawiasu (a może
      się wyprostuje...). Chciałem umówić się z dyrektorem, ale biedaczek
      nie ma czasu...aż w ciągu kolejnych 2 tygodni...Mam ochotę się
      sądzić - tylko JAK???
      • Gość: Agnieszka Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.centertel.pl 02.04.08, 16:08
        Moje drzwi już po tygoidniu od momentu zamontowania przestały się
        zamykać,po kolejnych kilku tygodniach prawie sie rozleciały (
        odpadła klamka, szyld, aby je otworzyc lub zamknąc trzeba użyć siły
        całego ciała ) urzedowski nie odpowiedział na ani jedną reklamacjępo
        mimo dostarczenia wszystkich papierków. Niestety zmusza nas to do
        złożenia pozwu do sądu bo innej rady na tak nieuczciwa firmę nie ma.
        Poszukuje innych osób nabranych przez ta firme.
      • Gość: Agnieszka Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.centertel.pl 02.04.08, 16:14
        Moje drzwi już po tygoidniu od momentu zamontowania przestały się
        zamykać,po kolejnych kilku tygodniach prawie sie rozleciały (
        odpadła klamka, szyld, aby je otworzyc lub zamknąc trzeba użyć siły
        całego ciała ) urzedowski nie odpowiedział na ani jedną reklamacjępo
        mimo dostarczenia wszystkich papierków. Niestety zmusza nas to do
        złożenia pozwu do sądu bo innej rady na tak nieuczciwa firmę nie ma.
        Poszukuje innych osób nabranych przez ta firme.Podaje swój e-mail
        interia1@wp.pl
      • Gość: go Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.08, 18:06
        Ja pracuję w firmie która była dealerem firmy U. Jednak po wielkich
        bojach z producentem który miał reklamacje w D. zostalismy zmuszeni
        do znalezienia nowego dostawcy co bylo dość łatwe bo o gorszego od
        firmy U. cieżko by było :)Mówiąc wprost podczas kilkuletniej
        współpracy niebyło dostawy okien bez reklamacji.Oczywiście firma U.
        dystrybutorów co śmieli zgłaszać jakieś uwagi do jakości w imieniu
        klienta szybko eliminowała zastępując ich Salonami Firmowymi które
        to są związane umową na wyłączność i oczywiście muszą trzymać stronę
        firmy U. czyli wina złej obsługi okien przez klienta lub uszkodzenie
        z winy klienta itp.a to wina prac mokrych lub innych ale nie firmy U.
        Odnośnie drzwi to całe szczeście szybko się połapaliśmy że to
        kompletny bubel Wszystko wyjdzie po pierwszych mrozach lub na jesien
        jak dostaną troche wody bo należy .Najlepszy numer był jak nasi
        montażyści musieli przyciąć parapet niby mahoniowy to okazało sie ze
        w srodku jest płyta OSB obłożona sklejką mahoniową a parepet
        kosztował tyle co drewniany Okna typu Galux z szybą antywłamaniową i
        okuciem wk-2 praktycznie niemożna wyregulować i balkony zamykają sie
        najlepiej z kopniaka :)Firma U. się jednak nieprzejmuje bo zawsze
        się znajdzie ktoś kto kupi okna wielkoprzemysłowej produkcji
        wielkiej firmy.
      • Gość: Pablo Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.chello.pl 28.02.09, 13:07
        RĘKOJMIA I TYLKO RĘKOJMIA !!! Gwarancja nie istnieje - PAMIĘTAĆ !!!

        LUDZIE !!! Jacy wy durni jesteście za przeproszeniem !!! NIE żadna GWARANCJA tylko zgłaszamy usterkę, wadę, niedoróbę, itp. z tytułu RĘKOJMI RĘKOJMI RĘKOJMI i jeszcze raz rękojmi, a mam doświadczenie w tej kwestii bo niedawno wygrałem rozprawę sądową ze złodziejskim Vobisem o bagatela 12.000 złotych.

        Co nam daje rękojmia ? Mianowicie to, że odcinamy sprzedawcy odbijanie piłeczki do producenta - w tym przypadku producent nas nie interesuje, bo to nie od niego kupowaliśmy, tylko od sprzedawcy, który reprezentuje producenta, a rękojmia jest niczym innym jak odpowiedzialnością sprzedawcy za jakość sprzedawanego towaru - TAK MÓWI POLSKIE PRAWO. Skraca to diametralnie papierologię i jest mega skuteczne, bo sprzedawcy boją się RĘKOJMI jak ognia.

        Oto wzór pisma jakie składamy :

        Z uwagi na wystąpienie wady w zakupionym (podać produkt - nazwa, producent, miejsce zakupu, adres sprzedawcy, można dołączyć ksero dowodu zakupu, i koniecznie wymienić listę usterek) i korzystając z uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne powołuję się na artykuł 560 Kodeksu Cywilnego i odstępuję od umowy kupna-sprzedaży (Faktura VAT Nr ......podać numer faktury lub paragonu). Żądam zwrotu ceny za zakupiony towar lub wymiany na taki sam nowy model wolny od wad w terminie 3 dni. (koniecznie podać termin - jakikolwiek i nie ma się co szczypać - jak najkrótszy ale w miarę sensowny - 3-7 dni max)

        Jakie opcje ma w tym momencie sprzedawca? Za pierwszym razem może usterkę NIEZWŁOCZNIE usunąć, wymienić na nowe lub oddać kasę - innych możliwości nie ma, zaś za drugim razem jeżeli wada się będzie powtarzać możemy już tylko żądać zwrotu pieniędzy i odszkodowania( chyba, że się dogadamy inaczej - ale to my w tym momencie stawiamy kropkę nad i), a jeżeli sprzedawca nie będzie chciał przyjąć zgłaszanej usterki z tytułu RĘKOJMI, niech to potwierdzi na piśmie, że odmawia przyjęcia usterki z tytułu rękojmi - nie dać się wrobić w żadną gwarancję , bo to będzie dla WAS klęska - sprzedawca ma obowiązek przyjąć RĘKOJMIĘ, a jak nie - dzwonić na policję i powiadamiać prokuraturę o popełnieniu przestępstwa (trzeba być tutaj konsekwentnym i pod żadnym pozorem nie rezygnować z drogi RĘKOJMI - która bez względu na głupie ustalenia sprzedawcy w polskim prawie definiowana jest jako okres roczny od daty zakupu i nie ma innej możliwości - cokolwiek by sprzedawca WAS nie ściemniał)

        Dzięki RĘKOJMI targacie się tylko ze sprzedawcą i nie interesuje WAS żaden producent, a przy zgłaszaniu usterki z tytułu GWARANCJI sprzedawca może WAS bezczelnie odbijać do producenta, a producent znowu zwali winę na sprzedawcę i dak do usranej śmierci...

        POLSKIE PRAWO mówi, że to klient wybiera rodzaj postępowania przy zgłaszanej usterce i ma do wyboru albo GWARANCJĘ (zapomnijcie o tym słowie - wykasujcie je z pamięci), albo RĘKOJMIĘ - wybieramy oczywiście RĘKOJMIĘ, RĘKOJMIĘ i JESZCZE RAZ RĘKOJMIĘ...

        Zachęcam do lektury artykułu 560 Kodeksu Cywilnego - długi nie jest a jakże konkretny i korzystny dla klienta.

        ...i pamiętajcie RĘKOJMIA i tylko RĘKOJMIA - przerabiałem tę sytuację i teraz jak cokolwiek zgłaszam - jakąkolwiek wadę to zawsze idę z pismem, którego wzór macie powyżej - sprzedawca musi to pismo przyjąć, a my w tym momencie jesteśmy załatwiani z tytułu RĘKOJMI, której sprzedawcy boją się jak ognia...

        Pozdrawiam.

        P.S. Dzięki za te posty bo się zastanawiałem nad zakupem okien Urzędowskiego , ale już mi przeszło :)
      • Gość: Novikoff Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.09, 18:29
        Czy wiecie, że "okna dębowe typu premium" marki Urzędowski,za około 3-3,5 tys.
        zł. sztuka, to w istocie wyrób częściowo dębopodobny, bo sosna w okleinie
        dębowej ma udawać pełny dąb?! Tego nie dowiecie się przy składaniu zamówienia, a
        także ze specyfikacji towarzyszącej umowie, to także pilnie strzeżony sekret
        producenta. A więc, to musicie odkryć sami. Ja dowiedziałem się o tym
        przypadkowo, gdy Salon Urzędowskiego Euro Tech Krzysztof Przydatek w Mikołowie,
        w którym zamówiłem 6 sztuk tych stolarskich cudów, wpłacając niestety niemal
        całą należność główną, po kilkunastotygodniowym opóźnieniu, (bo w fabryce był
        pożar!)w końcu zamontował ten topowy bubel. Monterzy zapomnieli posprzątać
        stolarskie ścinki i tak wyszło szydło z worka!. Przez pół roku kolejne ekipy
        monterów i serwisantów naprawiały skrzydła i ościeżnice, dziurawiąc je jak
        szwajcarski ser i próbując dopasować jedno do drugiego. Bez rezultatu. Wkrótce
        minie rok, odkąd zawarłem umowę, którą prawnicy w federacji konsumenckiej
        określają jako kuriozum, a ja mam drzwi, które za Boga nie chcą się zamknąć, a
        jak się zamkną, to nie da się ich otworzyć. Montuję właśnie filmik komediowy,
        na którym jest m.in. jeden z serwisantów Urzędowskiego, który utknął za swoimi
        drzwiami w mojej toalecie i wzywał pomocy. "Usterka", to przy tym mały pikuś.
        • Gość: Euro Tech Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.mikolow.multimetro.pl 25.03.12, 18:50
          Szanowni Państwo !
          Jestem pracownikiem firmy Euro Tech i przeglądając internet przypadkowo natknąłem się na wpis naszego Klienta "Novikoff", a ponieważ znam sprawę dość dobrze pozwolę sobie na kilka sprostowań.
          Po pierwsze Pan ""Novikoff" nie pisze o oknach dębowych, tylko drzwiach wewnętrznych. Oczywiście okien nie produkuje się z fornirowanego drewna, a litej tarcicy, klejonej warstwowo. Fornirowanie drzwi wewnętrznych jest jak najbardziej dopuszczalne i stosowane przez wszystkich producentów mających w ofercie drzwi z tzw. "wyższej półki".
          Po drugie drzwi "Premium" firmy Urzędowski były produkowane w całości z dębiny, poza opaskami, które były wykonywane z drewna iglastego, fornirowanego dębem ( Ścinki znalezione przez Klienta pozostały po skracaniu opasek).
          Po trzecie niedopasowanie drzwi było spowodowane nadmierną wilgotnością w budynku Klienta, co spowodowało spęcznienie skrzydeł (klient wcześniej pogłębiał budynek i prowadził prace ogólnobudowlane w części budynku, w którym były montowane drzwi). Drzwi, które po montażu funkcjonowały prawidłowo, po kilkunastu dniach przestały się zamykać. Po demontażu drzwi sprawdziliśmy ich wilgotność - była przekroczona o 30 % w stosunku do normy.
          Po czwarte w ramach ugody z Panem "Novikoff" wszystkie drzwi (również te które działały właściwie) zostały wymienione na nowe w pełni dębowe (opaski tęż zostały wykonane w 100% z dębu).
          Reasumując myślę, że ta sporna kwestia została przez nas załatwiona w sposób należyty.

          Z poważaniem
          Pracownik Euro Tech
          • Gość: wtemacie25 euro-tech Mikołów IP: *.syrion.pl 09.04.14, 19:23
            Witam
            co do firmy Euro Tech z Mikołowa można stwierdzić ze nie jest to solidna fima. Oczywiście wszystko do montażu okien i zapłaty jest jak bardziej ok jednak o regulacje naprawy i reklamacje trzeba sie upraszać mnóstwem telefonów w ktorych każdy zbywa i ustala termin ktory oczywiście nie jest wiarygodny ponieważ i tak w ten dzien nie jest dana czynność realizowana. Innej firmy oczywiście ktora by to zrobiła o wiele szybciej nie można zamówić bo wtedy gwarancje sie traci i tu sie zamyka kolo..... nie polecam tej fimy ze względu na brak kontaktu ze strony szefa tej firmy i olewackie podejscie do klienta w gwarancjach posprzedażnych....drugi raz byśmy nie zamówili w tej firmie zbyt dużo czasu i nerwów to kosztuje.....
            • Gość: K.Przydatek Re: euro-tech Mikołów IP: *.play-internet.pl 16.05.15, 10:19
              Dzień dobry
              Tekst o mojej firmie pozostawiam bez komentarza, gdyż oczywiście nie ma najmniejszego problemu z kontaktem ze mną, a jakiekolwiek reklamację które czasami się zdarzają są załatwiane.
              Ja rozumiem jeżeli ktoś opisuje konkretną sprawę, reklamację itp. podając jakieś fakty, ale pisać w takich ogólnikach można o każdym, każdemu można przykleić łatkę.
              Dziwie się natomiast, że poważne portale puszczają taki teksty !
              Bardzo proszę o usunięcie nieprawdziwych informacji na temat mojej firmy, natomiast osobę która to napisała o trochę odwagi, aby wyjawiła swoje dane:
              Kontakt do mnie jest b. prosty k.przydatek@eurotech.pl tel. 502040609

              z poważaniem
              K.Przydatek
      • zespoltango SERWIS OKIEN z doświadczeniem 09.01.13, 22:09

        Witam serdecznie,
        sorki że nie na temat,
        jestem z Bielska-Białej i chętnie pomogę w granicach zdrowego rozsądku w sensie odległości.
        Mam duże doświadczenie w tego typu problemach, jestem serwisantem kilku największych marek "okuciowych".
        Gdyby ktoś miał wielki problem pomogę mailem w sensie oceny i podpowiedzi co zrobić dalej, by użytkować produkt "U"
        Sądzę, że wiele kłopotów może być wynikiem mało dokładnego montażu okuć oraz wadliwej zabudowy w otworze okiennym.
        Pozdrawiam
        grzegorz_laszczak@o2.pl
    • fleshless Re: Urzędowski ciekawe praktyki 02.04.08, 21:19
      - firma taka czy siaka, to nie jest sąd, żeby odrzucała reklamację "z przyczyn formalnych";
      - do złożenia reklamacji nie są potrzebne żadne szczególne formy, nawet złożenie jej ustnie jest skuteczne, ale oczywiście we własnym interesie lepiej ją złożyć na piśmie (reguły, według których reklamujemy rzecz ruchomą zamieszczone zostały poniżej);
      - domaganie się notarialnie poświadczonych dokumentów, żeby zareklamować okna to absurd;
      - aby złożyć reklamację do sprzedawcy nie potrzebna jest karta gwarancyjna, chyba, że konsument zdecydował się z niej korzystać, ale nie musi tego zrobić;
      - reklamację można, ale nie trzeba składać na firmowym druku, tak czy owak jego treść będzie oceniania w kontekście przepisów prawa;
      - świadomy konsument bez problemu obróci przeciwko przedsiębiorcy ten pożal się boże "patent";
      - takie praktyki (zwłaszcza stawianie niby barier formalnych, typu: "poświadczone notarialnie dokumenty") warto zgłosić do Rzecznika Konsumentów, można również zawiadomić Inspekcję Handlową.



      Zasady reklamowania towaru konsumpcyjnego są takie:
      - pierwszą zasadniczą odpowiedzialnością za towar jest odpowiedzialność
      sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu ustawy z
      27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
      Kodeksu Cywilnego (Dz. U nr 141, poz. 1176) - jest to odpowiedzialność USTAWOWA,
      DWULETNIA, jest zawsze, jest narzucana sprzedawcy przez ustawodawcę,
      - polega to na tym, że konsument, jeżeli niezgodność stwierdza (czyli wszelką
      wadliwość, brak cech, które towar danego rodzaju powinien mieć, brak możliwości
      korzystania z niego zgodnie z jego przeznaczeniem, brak cech o których
      publicznie zapewniał sprzedawca, albo producent, albo inny podmiot związany z
      wprowadzeniem tego towaru na rynek), może domagać się od sprzedawcy
      doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną NAPRAWĘ ALBO
      WYMIANĘ NA NOWY (nawet od razu, za pierwszym razem). A jeżeli jest to
      niemożliwe, naraża konsumenta na znaczne niedogodności, albo nie jest możliwe w
      czasie odpowiednim do rodzaju towaru i celu w jakim został nabyty i niezgodność
      jest istotna konsument może od umowy ODSTĄPIĆ (i w konsekwencji żądać zwrotu
      pieniędzy), a jeżeli nie jest to niezgodność istotna można domagać się
      STOSOWNEGO OBNIŻENIA CENY.
      - warto jeszcze wspomnieć o domniemaniu z art. 4 ust. 1 tej ustawy, które mówi o
      tym, że jeżeli od wydania towaru do stwierdzenia niezgodności nie upłynęło pół
      roku to domniemywa się, że towar był niezgodny w chwili wydania, co oznacza, że
      w tym okresie to na sprzedawcy spoczywa ciężar dowodu na zgodność towaru z umową.
      - jeżeli sprzedawca otrzymawszy żądanie naprawy albo wymiany nie ustosunkował
      się do niego w terminie 14 dni (kolejnych kalendarzowych liczonych od następnego
      dnia od doręczenia żądania), można uznać, że żądanie zostało uwzględnione i
      wezwać do wykonania żądanego świadczenia.


      - gwarancja natomiast powstaje kiedy jakiś podmiot (z reguły jest to producent,
      importer, dystrybutor, sporadycznie sprzedawca - wtedy może odpowiadać z dwóch
      podstaw) zdecyduje się (więc tutaj źródłem zobowiązania jest WOLA podmiotu, a
      nie USTAWA) takiej gwarancji udzielić, z tym, że sam ją kształtuje - czyli sam
      określa czego konsument się może od niego domagać. Przy czym nie uważa się za
      gwarancję oświadczenia, które nie zawiera zobowiązań gwaranta. Do tego gwarancja
      powinna mieć formę pisemną - czyli powinna być karta gwarancyjna. UWAGA! -
      paragon NIE JEST gwarancją.

      Z reguły gwarancje są mniej korzystne od odpowiedzialności ustawowej
      sprzedawcy, bo są z reguły mniej precyzyjne (gwarant zazwyczaj zobowiązuje się
      do usunięcia wad - nie precyzując metody) i jesteśmy bardziej zdani bardziej
      na solidność gwaranta. Oczywiście też są one wiążące i niewywiązanie się ze
      zobowiązania gwarancyjnego, albo nienależyte jego wykonanie może wiązać się z
      odpowiedzialnością odszkodowawczą (chodzi głównie o straty materialne, czyli
      konkretne koszty, które spowodowane są nienależytym działaniem gwaranta).
      Oczywiście w wielu przypadkach gwarancja jest korzystna, a korzystanie z niej
      skuteczna, toteż wybór drogi postępowania zależy od konkretnych okoliczności.
      • qba_jas Re: Urzędowski ciekawe praktyki 28.10.08, 20:38
        "- takie praktyki (zwłaszcza stawianie niby barier formalnych, typu: "poświadczone notarialnie dokumenty") warto zgłosić do Rzecznika Konsumentów, można również zawiadomić Inspekcję Handlową."

        Warto, ale nie mysle ze osoby z postow wyzej to zrobia, gdyz chyba "sciemniaja". Nie wiem jak to jest z innymu punktami sprzedazy, ale Salony Firmowe podchodza do sprawy profesjonalnie, a opisane problemy z gwarancja czy montazem nie mieszcza mi sie w glowie. Jesli rzeczywiscie tak bylo, prosze podac jakies szczegoly, np. gdzie kupowaliscie okna, kto je montowal itp, to zobaczymy gdzie (i czy rzeczywiscie) takie praktyki mialy miejsce.
        • Gość: janusz piotrowski Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 07.05.10, 19:29
          Ludzie jak czytam te wasze brednie te normalnie co chce mi się śmiać mam
          jeszcze stare okna Urządowskiego i tylko dlatego mój syn zamontował swoim
          nowym domu okna dębowe jest to jakiś nowy profil!!! normalnie aż my ich
          zazdroszczę bo naprawdę jest czego. Brawo dla właściciela firmy bo widać że
          konkurencja ciężko pracuje żeby zrobić mu złą opinie. Do sądu z tymi
          oszustami ukrywającymi się pod pseudonimami jak są tacy niezadowoleni niech
          podają swoje prawdziwe dane
      • bimota Re: Urzędowski ciekawe praktyki 22.04.10, 13:30
        Nie wiem czy mozna wyprodukowac bardziej niejasny tekst od tej ustawy... O
        okresie pol rocznym nie tylko warto, ale nalezy wspomniec, bo w praktyce tylko
        przez ten czas sprzedawca odpowiada. Po tym czasie kupujacy musi udowodnic, ze
        wada byla juz w momencie kupna, co wydaje sie dosc karkolomne.
    • ppilas Re: Urzędowski ciekawe praktyki 17.04.09, 19:26
      Witam!

      Firmę okienną poznaje się po załatwianiu reklamacji, a nie po cenie
      czy reklamie. Kupiłem okna w druteksie i po 3 miesiącach poprosiłem
      grzecznie o regulację okien , odp mi,że za przyjazd serwisanta muszę
      zapłacić 20 zł a od regulacji to jestem Ja fachura, wystarczy tylko
      imbus itd. ok, ale też mam pozytywną informacje nie wszystkie firmy
      tak reagują, np moi rodzice mieszkają w Koźminku i kupili okna w
      Kaliszu w Metalplast i tam zgłoszenie regulacji traktowane jest jako
      wezwanie i w ciągu 1-2 tygodnia przyjechali wyregulowali
      podziękowali i pojechali. Pozdrawiam serwisantów.

      Witam!
      Proste, złożyć reklamację na piśmie z potwierdzeniem odbioru,
      poczekać na pisemną odp. a w przypadku odmowy i niezawinionej szkody
      na bucie złożyć sprawę do Sądu Konsumenckiego. Idzie szybko i
      zazwyczaj na korzyść konsumenta.

      "Lex retro non agit" www.informator-prawny.com.pl
      • tolek6787 Re: Urzędowski ciekawe praktyki 04.12.09, 00:54
        Ja, z kolei nie sprawdziłem wcześniej wpisów na forum i zamówiłem
        okna, drzwi zewnętrzne i drzwi wewnętrzne w firmie Urzędowski.
        Naiwny myślałem że zamawiam u producenta okien i drzwi a nie u
        pośrednika. Marcin Urzędowski to zwykły oszust. Zamówiony towar
        wykonuje fabryka która zamówienia Urzędowskiego traktuje jak natręta
        i pętaka. Dzwoniłem tam kilka razy próbując ustalić termin
        realizacji zamówienia. Okna przyszły z 3 tygodniowym opóźnieniem,
        drzwi zewnętrzne przyszły z 6 tygodniowym opóźnieniem. Drzwi
        wewnętrzne już są opóźnione 6 tygodni ale podobno już są. Ponieważ
        drzwi zewnętrzne przyszły uszkodzone co wyszło jaw po zapłaceniu za
        nie i później po ich zamontowaniu, czekam już 3 tygodnie na wymianę
        zamka. Nie mam pomysłu co zrobić z drzwiami wewnętrznymi: jeżeli
        zapłacę resztę pieniędzy przed zamontowaniem drzwi (do czego się
        zobowiązałem podpisując umowę w dobrej wierze że firma Urzędowski
        jest uczciwa) a drzwi będą posiadały wady ujawnione dopiero po
        montażu, nie będę miał już żadnych argumentów. Jeżeli nie zapłacę,
        drzwi nie zamontują. Zostaje tylko złożyć wniosek do sądu?
      • Gość: DESMO Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: 91.150.139.* 28.03.10, 22:19

        Urzędowski nie produkuje złej stolarki . Jest to naprawdę solidny towar
        który też nie mało kosztuje. Okna są bardzo dobre i jak najbardziej nadają się
        na Salony . O drzwiach też nie mam nic złego do powiedzenia.Moim zdaniem
        Urzędowski nie ma konkurencji.
        Natomiast mogę coś powiedzieć użytkownikom drewnianej stolarki.
        Jak się dba i jak się myśli, tak się ma .
        Wiele razy widziałm zamontowaną stolarkę drewnianą w domu gdzie była wilgoć , bo
        klient oszczędzał na ogrzewaniu domu , a potem biadolił ,że mu się drzwi nie
        zamykają i skrzypią . Wiadomo jest co się może dziać z drzewnem które jest
        narażone na wilgoć.
        Albo też sytuacja u klienta który zimą po zamontowaniu stolarki drewnianej
        przystąpił do Mokrych prac nie stosując ogrzewania w domu oraz wentylacji
        pomieszczeń. Oczywiście potem myślę sobie nie raz że człowiek jest bogaty na
        pokaz , a w sercu bieda i głupota.
        Po prostu brak mi słów na bezmyślność ludzką , fakt człowiek mądry po
        szkodzie :) .

        Bramy garażowe Uchylne Urzędowski to jest jedna wielka porażka , wszystko
        byłoby dobrze gdyby nie ich cięzar , bramy ważą przeszło 200kg - 400kg (
        2500x2100), jednym słowem są zbyt masywne i ciężkie i strach w oczach gdy
        pracują :) strach nad taką bramą stać . Tu Urzędowski mógłby zastosować coś
        lżejszego Mógłby podpatrzyc od renomowanych i stabilnych producentów jak ma
        wygladać lekka ale i solidna brama. Nie mam pojęcia jak takie bramy mogły
        zostać zatwierdzone przez technologów .

        Mogę napisać też na temat okien w kolorze czarnym .
        Okna o kolorach typu Palisander nie montuje się do domu gdzieś na polu które nie
        jest osłonięte drzewami , wiecie dobrze jakie upały są latem i jaki wpływ ma
        słońce na czarny kolor . Więc czy to bedzie okno drewniane czy PCV , to lakier
        czy renolit za kilka lat będzie bezużyteczne.
        W takich przypadkach jest 90% pewności, że z stolarką będą same problemy
        nerwy i bóle .


        Bardzo ważna rzecz : Stolarkę dobiera się przed zbudowaniem domu !
        Można zastosować okna o wymiarach typowych , można dużo zaoszczędzić.
        Dopasować otwór pod okna w trakcie murowania. Każdy producent ma swoje własne
        wymiary Typowe nie tylko Urzędowski ale i inni znani producenci.



        Wadą Urżędowskiego są długie terminy dostaw , dzieje się tak ponieważ jest
        wielu klientów , nie tylko Polskich ale i zagranicznych klientów. Znaczna ilość
        produktów jest eksportowana do Niemiec.
        • Gość: klient Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.gorzow.mm.pl 16.08.10, 19:38
          Firma urzedowski mnie oszukała. fatalne wykonanie, fatalny montaz,
          wielokrotne reklamacje, na które nikt nie odpowiada. Raz przyjechalo
          2 niby serwisantów, to jedno poprawili, drugie uszkodzili. Powstały
          więc nowe reklamacje. Nowe okna wygladają jak kilkuletnie. Lekceważą
          klientów. Kasują jak za okna, a sprzedają jeden wieki bubel!
          • Gość: rubinowa Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: 150.254.245.* 30.08.10, 11:46
            witam, opowiem o naszej przygodzie z Urzędowskim: dom, to inwestycja
            na całe życie, tak to postrzegam. Tak więc zanim przystąpiliśmy do
            budowy, pojechaliśmy do salonu (Poznań), wybraliśmy okna, parapety
            (też drewniane), które zawsze podobały się, poprosiliśmy o wymiary
            otworów, jakie muszą być w przypadku wybranych okien (standardowe),
            następnie projekt (indywidualny), uwzględniający ustalone wymiary,
            stan surowy otwarty, następnie przyjechał przedstawiciel, któremu
            złożyliśmy zamówienie, wymierzył dla ścisłości (otwory były
            wymiarowe), poczekaliśmy planowanych kilkanaście tygodni, monter
            przywiózł okna i parapety i zamontował; wszystko idealnie pasowało.
            Po zamontowaniu parapetów okazało się, że nie są w całości
            drewniane, że widać jakąś sklejkę na końcu. Złożyliśmy reklamację:
            przyjechał przedstawiciel od reklamy, porobił zdjęcia i pojechał.
            Następnie otrzymaliśmy odpowiedź z zapytaniem, czy chcemy wymianę,
            czy pieniądze. Stwierdziliśmy, że na razie nie będziemy "burzyć
            domu", dopiero przy remoncie. Zgodzili się na zwrot i tak też było,
            fakt, że dwa razy do księgowości dzwoniłam, bo "zapomnieli" wysłać
            pieniążki, ale dotarły. Drzwi zewnętrzne, również U., są zamontowane
            1,5 roku temu, na razie działają (acha, przy okazji montażu drzwi
            zewn. monter sprawdził i podregulował zamontowane przez siebie
            okna). Jesteśmy w sumie zadowoleni, chociaż niepokoi nas fakt, że
            gdy jest zimno, to okna z potrójnymi szybami (tarasowe od południa i
            kuchenne od północy) z rana mają rosę (zimą szron). Nie wiem czy to
            normalne?
            • Gość: Jarek Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.10, 11:20
              Takie zjawisko występowania szronu od strony wewnętrznej zdarza się w oknach
              dębowych ten materiał ze względy na gęstość jest bardzo dobrym przewodnikiem
              zimna Dodatkowo moim zdaniem w oknach typu galux szyba osadzona jest zbyt płytko
              co powoduję pogorszenie się liniowego wsp przenikania ciepła .Podsumowując warto
              zrobić zdjęcie kamerą termowizyjną i wszystko będzie jasne .Bardzo częstym
              błędem klientów jest zamawianie okien z pakietem energooszczędnym trzyszybowym z
              drewna typu dąb i inne .Najlepsze parametry wykazuje sosna której gęstość wynosi
              około 400kg/m3 .Odnośnie parapetów firmy U to tak naprawdę są to parapety
              wykonane z płyty wiórowej obłogowane sklejką na bokach ma doklejone kawałki
              listewek maskujących płytę .podobnie drzwi mahoniowe wśrodku sosna okleinowana
              mahoniem a kasetony ze sklejki no chyba że coś ostatnio się zmieniło
    • eellzbieta54777 Re: Urzędowski ciekawe praktyki 06.08.10, 13:23
      cześć
      mam okna urzedowski sa super , nie skladałam żadnych reklamacji,bo jest
      ok. Ale kupujac okna poszlam do salonu firmowego sadzac ze ma ceny ,
      takie jak we wszystkich salonach firmowych, okazuje sie że nie , nacieli
      mnie na okolo 4000,00,Dowiedzialam sie kiedy poszlam do innego cos
      dokupic , Nie popuscilam , poszlam do salonu gdzie kupowalam okna ,
      przeproszono mnie , ze policzono inny kolor drewna, i zwrócono mi
      pieniadze, nauczka na przyszlość nie dać sie nabrać , tylko sprawdzić we
      wszystkich salonach ceny, otóż maja ceny cennikowe , których nie wolno
      zawyzać, Zaklad w Ziebicach nie toleruje takich praktyk, cena we
      wszystkich salonach jest taka sama , ale radze sprawdzić , Okna sa super
      polecam , dzisiaj maja promocje i sa naprawde w przystepnej cenie w
      stosunku do konkurencji,
    • Gość: Tomasz Re: Urzędowski ciekawe praktyki IP: *.legnica.vectranet.pl 18.02.11, 15:50
      Mam podobny problem z firmą Urzędowski . Po zamontowaniu okien tej firmy ,po czterech miesiącach okna się porozsychały i nie otwierają się .
      Odrzucono moją reklamacje twierdząc że jest to uszkodzenie mechaniczne , i brak odpowiedniej wentylacji w mieszkaniu . Okna montowano od czerwca do września 2010r.( tak długi okres oczekiwania tłumaczono tym że producent przysyłał wadliwy produkt - w czterech pomieszczeniach były montowane okna ) Myślę ,że jedynym wyjściem jest Sąd Konsumencki i pozew zbiorowy osób nabranych przez tą firmę . Czy są osoby które mają podobny problem