Forum Gospodarka e-Biznes
ZMIEŃ
      inne

inne

(8 wyników)
    • Witam wszystkich serdecznie, za kilka tygodni mam zamiar otworzyć sklep internetowy. Sprzedawał w nim będę akcesoria do komputerów PC, oprogramowanie, konsole do gier i, być może, artykuły Audio i RTV. W związku z tym, mam do Was, jako do bardziej doświadczonych, kilka pytań (zaznaczam tutaj, że jeszcze chyba jestem w tej tematyce "zielony"): - czy możecie polecić jakąś dobrą firmę księgową na terenie W-wy ? - jakie wybrać oprogramowanie ? Jakie funkcje powinno zawierać ? Oglądałem ...
    • Witam wszystkich. Jestem na etapie zakładania sklepu internetowego. Byłbym wdzieczny za podpowiedz gdzie się zaopatrujecie w kartony wysyłkowe, jaka firma robiła wam sklep internetowy, z jakiej firmy kurierskiej korzystacie i jaki rodzaj płatności cieszy się największym zadowoleniem z obu stron? pozdrawiam Marcin
    • Prosze Was, wytlumaczcie mi jedna rzecz. Jestem totalnym laikiem i z gory przepraszam, jesli pytanie jest z typu najprostszych. Otoz, chodzi o to, ze nie wiem, dlaczego wszyscy piszecie, ze tzw. wysokie pozycjonowanie jest trudne? (pozycjonowanie rozumiem jako miejsce w wyszukiwarce po wstukaniu slow kluczowych) Jak zrozumialam z wypowiedzi na forum, zeby sklep mial wysokie miejsce w wyszukiwarce musze miec odpowiednie slowa kluczowe. Ale co dalej? Jak sie to uzyskuje? Znalazla...
    • Czy ktoś z Was korzysta z programu osCommerce? Jakie wrażenia? I gdyby ktoś korzystał,to mogę prosić o linka do stronki żeby zobaczyć jakie cuda mozna tam robić? Jezeli macie jakieś uwagi lub słowa krytczne to proszę o opinie. Przymierzam się do os Commerce, ale jezeli ktos mógłby doradzić inny darmowy program dla sklepów zaawansowanych będę wdzięczna.