Dodaj do ulubionych

ptk centertel

IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 06.07.09, 22:41
zawarłem z tą firmą umowę na internet do komputera stacjonarnego.Niestety
modem ,który otrzymałem nie nadawał się do tego celu nie można było
pracować.Po 3 dniach chciałem rozwiązac umowę,lecz stwierdzono,że to
niemożliwe .Płaciłem jeszcze 2 miesiące za cos czego nie miałem , następnie
pisemnie rozwiązałem umowę podając jako przyczynę niedostępność
internetu.Firma chce mnie obciążyc kosztami w wysokości 2000 zł,mimo że to ja
zostałem oszukany i poniosłem straty nie posiadając internetu potrzebnego do
prowadzenia firmy.Nikt z tej ''firmy'' nie pofatygował się w celu sprawdzenia
i rozwiązania problemu mimo moich pism .proszę o radę jak rozwiązac ten problem
Obserwuj wątek
    • Gość: x Re: ptk centertel IP: 213.25.4.* 06.07.09, 23:31
      Nie jestem specjalistą od takich spraw ale gdybym ja był w takiej
      sytuacji to z pewnością wysłałbym do operatora pisemko z informacją,
      że grzecznie proszę o rozwiązanie umowy albo spotkanie w Sądzie i
      tutaj już nie starałbym się wyjaśnić nic firmie tylko Sędziemu albo
      Sędzinie i tak chyba trzeba zrobić w tym przypadku nie starać się
      nic uduwodnić firmie tylko w Sądzie i jeśli wyrok będzie na twoją
      korzyść to operator nie będzie miał nic do powiedzenia tylko będzie
      musiał się dostosować i już nie będzie miał prawa żądać od ciebie
      2000 zł.
    • Gość: case Re: ptk centertel IP: *.centertel.pl 07.07.09, 00:10
      Modemy dostarczane przez operatorów zwykle objęte są gwarancją, jeśli otrzymałeś
      uszkodzony trzeba było to zgłosić i wymienić. To podobnie jak z telefonami
      komórkowymi. Jeśli trafił Ci się wadliwy to zgłaszasz ten fakt operatorowi.
      Rozwiązanie umowy z winy operatora nie jest raczej w takiej sytuacji możliwe.
      Dziwi fakt, że przez 2 miesiące płaciłeś i nie było Cię stać na nabycie nawet
      jakiegoś modemu zastępczego za 20-30 zł, zwłaszcza że przez brak netu Twoja
      firma ponosiła straty.
      • Gość: x Re: ptk centertel IP: 213.25.4.* 07.07.09, 00:15
        case - Nie przeczę niczemu co napisałeś z małym wyjątkiem, że
        rozwiązanie umowy z winy operatora jest możliwe i najlepiej zrobić
        to przez Sąd używając mocnych dowowów, a wadliwy modem z pewnością
        jest jednym z dowodów na winę operatora. Ale póki co można próbować
        się porozumieć z operatorem, jak nie zadziała to Sąd.
        • Gość: case Re: ptk centertel IP: *.centertel.pl 07.07.09, 00:30
          Możesz spróbować, jednak do oceny tego brakuje kilku rzeczy. Po 1 dlaczego z tym
          modemem nie dało się pracować? Modem nie synchronizował się, źle współpracował z
          Twoim komputerem, czy też może problem był jeszcze gdzie indziej? Po 2 jak
          wyglądała Twoja współpraca z operatorem w celu rozwiązaniu problemu przez te 2
          m-ce? Jeśli zawinił operator pewnie uda się to załatwić polubownie lub
          ostatecznie przez sąd. Informacje które podałeś są jednak zbyt lakoniczne.
          • kemotost Re: ptk centertel 18.07.09, 01:47
            Pierwsza podstawowa sprawa - sprecyzuj czy zawarłeś umowę na internet
            stacjonarny (linia TP) czy mobilny (zasięg Orange)?
            Druga sprawa czy sprawdzałeś/reklamowałeś sprzęt ?
    • natalia_sankowska1 Re: ptk centertel 18.07.09, 14:57
      Przepraszam za uwagę ,ale dziwi mnie, jak można prowadzić
      jakikolwiek biznes i nie umieć pilnować własnego interesu zgodnie z
      prawem.
      Teraz do rzeczy: w przypadku problemów składa się reklamqcję. Jak
      już wielokrotnie pisano na tym forum - na piśmie. W reklamacji
      podaje się konkrety, nie emocje. Wysyła się pocztą (poleconym),
      mailem (kopię nalezy wydrukowac dla siebie), składa osobiście w
      biurze lub punkcie (za potwierdzeniem na kopii).
      Droga sadowa - zgodnie z ustawą - przysługuje po wyczerpaniu drogi
      reklamacyjnej.
      Jeszcze jedna zasadnicza rzecz: z braku usługi należy żądać korekty
      f-ry (anulowania opłat).
      Polecam jako lekturę Ustawę Prawo Telekomunikacyjne (na stronach UKE
      i sejmowych).
      • Gość: piko Re: ptk centertel IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.09, 23:39
        ehh.
        jak ktoś pisał wcześniej, ważne, czy był to internet stacjonarny, czy mobilny.
        Jesli mobilny, to nie rozwiążesz umowy z winy operatora, bo usługi tego typu NIE
        GWARANTUJĄ dostępu do internetu WSZĘDZIE. Jeśli urządzenie (modem) działa
        poprawnie, a także internet uruchamia się w innym miejscu, lub na innym
        komputerze bez zarzutu, to obawiam się, że niewiele można zdziałać.
        W przypadku "mobilnego internetu", któregokolwiek z operatorów, najlepiej przed
        podpisaniem stałej umowy, wziąć na próbę taką usługę, żeby wiedzieć na co się
        człowiek decyduje.

        A z doświadczenia wiem, że najczęściej "nie działa" znaczy nie śmiga z
        szybkością stałego łącza, ewentualnie klient nie potrafi czegoś uruchomić, a
        zamiast postarać się na spokojnie dojść do sedna (z pomocą konsultantów i
        pracowników operatora), straszy, grozi i obraża.
        • Gość: case Re: ptk centertel IP: *.centertel.pl 22.07.09, 00:54
          No ok, ale ta sprawa jest tak opisana, że równie dobrze modem mógł nie
          współpracować z firmowym komputerem, bo wziął na USB, a nie miał USB w kompie,
          albo nie pasował mu kolorystyką do obudowy, albo kabel dostarczony z modemem był
          za krótki. Ludzie różne śmieszne rzeczy reklamują, a później piszą jaki to
          niedobry operator. Tutaj brakuje konkretów, a autor jakoś zapomniał o założonym
          wątku. Zresztą sam sposób prowadzenia firmy zastanawia.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka