Dodaj do ulubionych

Prezent dla faceta - z jajem!

03.10.16, 13:00
Facet wesoły, bywający w świecie, wiele już widział, wiele robił. Potrzebny prezent na 40 urodziny, ale musi być z jajem! Co wybrać:

Jazda Moster Truck prezentokracja.pl/prezent/monster-truck-dodge-potega-mocy

czy jakieś bardziej klasyczne auta rajdowe (Lamborghini, Subaru)?
Obserwuj wątek
    • madzi17 Re: Prezent dla faceta - z jajem! 14.11.16, 11:49
      Ja proponuję na prezent etui silikonowe 3D na smartfona :) zabawne, oryginalne i męskie. Mój brat ma takie: etui-gsm.pl/index.php?route=product/product&product_id=3959. Fajne są też Pepsi cola: etui-gsm.pl/index.php?route=product/product&product_id=3924&search=pepsi :D gumowy pokrowiec dobrze chroni najlepiej ze szkłem hartowanym w parze.
    • plaskibrzuchodzaraz Re: Prezent dla faceta - z jajem! 28.11.16, 23:51
      Ja z własnych doświadczeń polecałabym:
      Wrocław: www.devil-cars.pl/samochody/ktm-x-bow-tor-wroclaw?idpartner=kwpogromca
      Kraków: www.devil-cars.pl/samochody/ktm-x-bow-tor-krakow?idpartner=kwpogromca
      Warszawa: www.devil-cars.pl/samochody/ktm-xbow-cup-tor-ulez?idpartner=kwpogromca
      Wybierz które bliżej z tego co się orientuję to wszystkie te autka facetom dają podobną frajdę :D
    • tcwtcw Re: Prezent dla faceta - z jajem! 02.02.17, 13:57
      Zdecydowanie nie polecam. Miałem wykupione 2 okrążenia na torze Poznań w BMW M3 Biturbo. Zacytuję instruktora siedzącego obok: "W zakrętach nie dajemy gazu, hamujemy dużo przed zakrętami, a gaz można wciskać na full tylko na prostej" - PORAŻKA NA CAŁEJ LINII. Ja myślałem na początku, że on sobie jaja ze mnie robi. Nie po to płacę jak za zboże, żeby M trójką jeździć po zakrętach jak emeryt. Na prostej jak przerzucałem z 3 biegu na 4'ty to już kazał hamować, choć do łuku było jeszcze b.dużo drogi. Wysiadłem roztrzęsiony na maxa, niestety nie z powodu adrenaliny, tylko ze złości na siebie, że tak się dałem oszukać. Aha i obczajcie umowę jaką musicie podpisać, bo to też jest farsa jakich mało: jak coś uszkodzisz, to od razu kara 10tys, a jak szkody droższe to i tak się zobowiązujesz do zapłacenia wszystkiego powyżej 10tys. hahahaha Rozmawiałem z innymi potem, którzy jeździli, bo myślałem, że może trafiłem na hu...go instruktora, ale okazało się, że u innych to samo. Generalnie niezła frajda dla jakiegoś 18latka, co ma prawko od miesiaca lub dla dziewczyny. Jesteś normalnym facetem i lubisz zap... ć, to wypożycz sobie z kumplem za 1000zl/dzien ferrari i bedziesz mial 100x wiecej frajdy. Zreszta poczytajcie opinie innych:
      www.google.pl/search?q=devilcars+opinie&oq=devil&aqs=chrome.0.69i59l3j69i57j0j69i65.1173j0j1
    • prymulec Re: Prezent dla faceta - z jajem! 26.02.17, 21:50
      Od razu mu kup Subaru! He he. Spokojnie, pewnie każdy zaraz mu będzie chciał serwować ekstremalne emocje, bo koleś obyty ze światem. A Ty weź go zaskocz i mu kup balony, każdy inny ale wszystkie jakoś nawiązujące do jego pasji albo ulubionych jakiś rzeczy. balomania.eu/kategoria-produktu/poczta-balonowa/ to i z jajem i z wkładem osobistym.
    • atomik333 Re: Prezent dla faceta - z jajem! 04.03.17, 11:30
      Prezent dla Mężczyzny na 40 Urodziny który jak sądzę nie potrzebuje golarki czy portfela lub paska do spodni to może np śmieszny upominek na 40 kę i może to być konserwa 40 latka ( z ciekawą zawartością), barek w kształcie garbusa z ukrytymi pod maską kieliszkami i karafką albo barek w kształcie konfesjonału z napisem WYSPOWIADAJ SIĘ MÓJ MIŁY BO POKUSY CIĘ NĘCIŁY mamy jeszcze wiele innych śmiesznych prezentów na 40 Urodziny dla Faceta. Zapraszam na stronę sklepzupominkami.com.pl/
    • tymon.kr Re: Prezent dla faceta - z jajem! 05.04.17, 23:12
      teraz modne i całkiem fajne są czekoladki z napisami: www.tech-media.pl/search/t37890,czekoladki_reklamowe_z_napisem - można ułożyć coś osobistego lub zawadiackiego. tego typu prezenty sprawdzają się jak ktoś "ma wszystko" i ciężko wymyślić coś innego :P
    • januusz789 Re: Prezent dla faceta - z jajem! 13.04.17, 12:50
      Moim zdaniem bardzo dobrym i zarazem praktycznym pomysłem na prezent dla faceta będzie wybór alkomatu, co o tym sądzisz? Na stronie alko-maty.pl mają szeroki wybór i ciekawe modele, sam u nich zamawiałem i wszystko było w porządku.
    • erhuu Re: Prezent dla faceta - z jajem! 11.12.17, 15:58
      To może jakiś sweter ze śmiesznym motywem? :) Mojemu facetowi kupiłam na święta z bałwanem i bardzo się ucieszył ;) Zamawiam tutaj www.grubaryba.eu/modne-swetry-kamizelki-duze-rozmiary, bo mój facet jest duży, a tutaj mają modne ubrania dla puszystych panów

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka