Dodaj do ulubionych

TURBO i GAZ

12.05.03, 16:22
do niedawna sprawa nie byla prosta... Konflikt interesow- gaz w II generacji
jest sterowany podcisnieniem, Turbo potrzebuje odwrotnych zjawisk i robily
sie problemy.
Efekt- droga instalacja i spalanie nawet 40% wieksze niz benzyny.

Odkad wymyslono sekwencyjny wtrysk gazu- skonczyl sie problem.
Poniewaz gaz jest podawany praktycznie jak benzyna, sterowanie jest pobierane
z komputera samochodowego- auto nie odczuwa innego sposobu zasilania.

Do instalacji sekwencyjnej doklada sie tylko specjaly modul (300zl) i juz
jezdzimy za 40% kosztow.
Obserwuj wątek
    • macra Re: TURBO i GAZ 12.05.03, 20:53

      > Do instalacji sekwencyjnej doklada sie tylko specjaly modul (300zl) i juz
      > jezdzimy za 40% kosztow.


      zeby jezdzic za te 40% kosztow najpierw musi zwrocic sie koszt instalacji!
      pozatym czeste tankowania i co chwila sieganie do kieszeni:-/ to glowny minus
      wg mnie! ja preferuje albo mocna benzyne albo diesla:-) aktualnie jezdze tym
      drugim..i jak podjezdzam na stacje to robia mi zdjecia (ze wreszcie sie
      pojawilem-zartuje oczywiscie;-) dodam jeszcze ze jezdzilem autem z LPG -
      primiera 2,0 (z fabryczna instalacja-z holandii, zakladana tam, nie u nas)

      pozdrawiam
    • t-stonka Re: TURBO i GAZ 15.05.03, 23:00
      Czy istnieje mozliwosc zalozenia gazu do Passata 1.8T? Podobno nie ma jeszcze
      odpowiednich matryc do wywiercenia otworow pod wtryskiwacze-to slowa pana z
      warsztatu montujacego gaz.
      I jedno pytanko-gdzie sie miesci Pana firma? Mieszkam w Krakowie
      • gaziarz Re: TURBO i GAZ 19.05.03, 09:41
        nie ma najmniejszego problemu z Passatem 1.8 T, robilismy juz takie rozwiazania
        i sprawuja sie dobrze.
        Zaklad miesci sie w Siedlcach, ale prosze sie nei przerazac odlegloscia. Na
        pewno jakosc i cena zaoferowanej instalacji zrekompensuja wielokrotnie trudy i
        koszta podrozy.
        • t-stonka Re: TURBO i GAZ 21.05.03, 08:08
          Dziekuje za informacje. Przekazalem je osobie zainteresowanej-tzn.
          wlascicielowi samochodu. Powinien sie skontaktowac w najblizszym czasie.
          Pozdrawiam!
    • xixek Re: TURBO i GAZ 14.07.03, 13:19
      Witam.
      Mam pytanie:
      sprawa dotyczy samochodu Fiat Croma 2.0 Turbo ie z quasiwielopunktowym
      wtryskiem gazu (2+2). Czy można tam założyć gaz? Czy musi być to wtrysk gazu
      (drogi jak diabli)? Jakie Państwo rozwiązanie możecie mi zaoferować i za jaką
      cenę? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam, Krzysiek
      • gaziarz Re: TURBO i GAZ 16.07.03, 10:15
        tylko wtrysk gazu za 5200zl.

        Beda tacy, ktorzy zaproponuja zwykla instalacje, nawet bez komputera.
        Prosze sie zapytac, czy gwarantuja, ze turbina nie padnie po 15kkm...
    • radyo Re: TURBO i GAZ 08.10.03, 08:51
      Wracając do tematu Turbina + Gaz. Mam VW Passata 1.8T, instalacja III
      generacji. Założyłem ją, nie wiedząc o tym forum, właściciel stacji montującej
      zeżyczył sobie 4.5 tyś (pewnie mnie naciął, zbiornik w kole). Mam problem co
      jakiś czas (czytaj prawie przed każdym tankowaniem LPG), pojawia mi się
      kontrolka "komputera" - kolor pomarańczowy. Facet tylko go kasuje, i próbuje
      coś tam wyregulować, niestety problem dalej się pojawia. zauważyłem też że po
      wizytach w jego warsztacie, rośnie mi zyżycie LPG/100km. Możesz coś doradzić
      odnośnie tego typu problemów, czy ta instalacja jest dobra, jak się
      ma "normalne" zużycie LPG, do tego typu samochodu. Z góry dziękuję.
      • gaziarz Re: TURBO i GAZ 08.10.03, 18:02
        sorry, ale II lub III generacja i Turbo to WIELKIE nieporozumienie. Nie moge
        nic doradzic, bo po prostu nigdy sie czyms takim nie zajmowalismy. Zero
        doswiadczenia.
        • radyo Re: TURBO i GAZ 08.10.03, 21:00
          Totalne nieporozumienie - to co się dzieje z tym samochodem, bo mój oprócz tej
          kontrolki nie wykazuje żadnych innych objawów. Chyba że masz na myśli że
          rozsypie się po kilkunastu tysiącach. :(
          • gaziarz Re: TURBO i GAZ 08.10.03, 22:47
            nie wiem, sorry. Po prostu nie i juz. Temat niezbadany i juz. Na pewno przy
            drugiej generacji turbina pada, a tu... nie wiem, jak to jest technicznie
            rozwiazane. III generacja tez jest podcisnieniowa, wiec cos jakby podobnie, ale
            po prostu nei wiem, moze ktos inny wie, to niech pisze
            • radyo Re: TURBO i GAZ 09.10.03, 08:19
              Dzięki Wielkie, jak się czegoś dowiem albo Ty coś bedziesz wiedział, to można
              będzie to dalej "zapodać", narazie wielkie dzięki.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka