franek-b 08.12.15, 12:04 Chcę kupić w prezencie, jakieś rady? co kupić? Sugestie? jestem zielony w temacie jak groszek konserwowy... Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
bassooner Re: lornetka 08.12.15, 12:50 jestem zielony w temacie jak groszek konserwowy... ja też... natomiast coś tam wiem na temat lunet... tzn. że lunetą na słońce patrzy się dwa razy... raz okiem lewym a drugi raz okiem prawym... Odpowiedz Link
simr1979 Re: lornetka 08.12.15, 12:53 Najpierw upewnij się, czy obdarowany w ogóle może patrzeć przez lornetkę - są tacy, np. ja, którzy nie mogą (chyba że zamkną na tą okoliczność jedno oko) ;-) Odpowiedz Link
bassooner Re: lornetka 08.12.15, 13:10 simr1979 napisał: > Najpierw upewnij się, czy obdarowany w ogóle może patrzeć przez lornetkę - są t > acy, np. ja, którzy nie mogą (chyba że zamkną na tą okoliczność jedno oko) ;-) ______________________________________________________________________________ i wtedy jak najbardziej w grę wchodzi luneta... tylko o tym słońcu pamiętaj ;-) _ Odpowiedz Link
franek-b Re: lornetka 09.12.15, 16:41 po tym co napisałeś, już na pewno nie zapomnę :-) Odpowiedz Link
sven_b Re: lornetka 08.12.15, 17:24 Ja również nie znam się na lornetkach, ale wyobrażam sobie, że dobry sprzęt to taki, przez który widzę jak Arnold w Terminatorze 1. Mam obiekt, jego statystyki i analizę okolicy w trybie rzeczywistym. Swój/wróg, kibic Jagielonii/Szombierek, dziewczyna łatwa/trudna, wolna/zajęta, z kredytem/bez. Takie pożyteczne w terenie informacje :) Odpowiedz Link
sven_b Re: lornetka 08.12.15, 17:27 W Saturnie mają ofertę Canona. Dla zabicia czasu pooglądałem kilka modeli i niektóre wydały mi się być już konkretnym sprzętem. Odpowiedz Link
bassooner Re: lornetka 08.12.15, 17:38 dzieciaki mają lornetkę zabawkową - spokojnie nią oglądam wnętrza sąsiadów zza rowu i dalszy krajobraz ze szczegółami ;-) Odpowiedz Link
lobuzek1 Re: lornetka 08.12.15, 20:46 Jedyne co mi przychodzi do głowy to lorneta i meduza. Odpowiedz Link