Dodaj do ulubionych

Makarska - lato - co robić ?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 22:03
Witam, wybieram się na tydzień na Chorwację, do Makarskiej, na przełomie kwietnia/maja. Jest to mój pierwszy wypad do Chorwacji. Bardzo proszę o informacje dotyczące atrakcji w okolicy Planujemy wycieczkę do Dubrovnika, czytałam też o jakiejś drodze górskiej, z której są niesamowite widoki a także interesuje mnie wycieczka statkiem. Czy ktoś mógłby pomóc, opowiedzieć jak to wygląda, jak wygląda miasto? jak wszystko załatwić? Czy był ktoś z Państwa na plazy? Jest piaszczysta? Gdzie zjeść? Mamy wykupione wyżywienie w hotelu ale wiadomo, że na kawę czy ciastko trzeba wyskoczyć Proszę o informacje, przeglądałam forum ale jestem dalej zielona, niczego nigdzie o Makarskiej nie ma, Co zobaczyć, co robić? Z góry pięknie dziękuję
Obserwuj wątek
    • Gość: tort61 Re: Makarska - lato - co robić ? IP: 95.215.194.* 23.03.13, 11:14
      Dołąączam do wątku, my też mamy rezerwację w Makarskiej, to duże miasto ? Ile co kosztuje? co to są Plitwice, podobno to są ładne jeziora z wodospadami?
      • Gość: tom Re: Makarska - lato - co robić ? IP: *.tvkstella.pl 23.03.13, 17:38
        Jak na dalmatyńskie standardy - raczej duże, hałaśliwe i drogie, z nocnymi klubami, bodajże i z kasynem gry (nie byłem w nim, więc nie wiem na 1000 proc.). Ogólnie - jak ktos woli urlop w mieście od urlopu nie w mieście, to cóż...
        Plitvice... ta, podobno ładne te jeziora z wodospadami. Szkoda, że w necie nie ma na ten temat ani słowa...
        Ci, którzy wiedzą o takim wynalazku jak wyszukiwarka internetowa, wpisuje np. Nacionalni Park Plitvicka Jezera, albo nawet samo słowo Plitvice, i czasem czegoś się dowiadują. Nawet obrazki znajdują na ten temat... no cóż...
    • Gość: Modric Re: Makarska - lato - co robić ? IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 23.03.13, 18:26
      Zdecyduj sie kim jestes i gdzie chcesz jechac,
      prawie ten sam tekst jest na forach Grecja i Austria,