mnemonka 02.10.06, 13:15 mam pytanko, czemu podaje sie oba lekarstwa na raz? Czy one nie maja takiego samego działania? Czy tak do konca ciazy trzeba brac oba, czy tylko na poczatku? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
anneczka78 Re: acard i clexan 02.10.06, 17:26 Sa wyniki badań klinicznych, które potwierdzają, że te leki razem maja większa skuteczność. Z tego, co wiem, clexane bierze się do końca ciąży. A z acardem to nie wiem. Ja własnie mam w ten sposób prowadzona ciążę. Odpowiedz Link
patka05 Re: acard i clexan 02.10.06, 22:31 nie jestem lekarzem, ale ponoć każdy z nich oddziałuje na inny czynnik krzepnięcia krwii, stąd stosuje się je razem a nie zamiennie. Odpowiedz Link
mamusia100 Re: acard i clexan 04.10.06, 12:48 Czesc Mnemonka Jestem świeżo po wizycie - maleństwo ładnie rośnie. HURRRRAAA!! Jestem "skazana" na Clexane aż do porodu ale lekarz wycofał mi Acard. Nie jestem pewna czy dlatego że wynik badania w kierunku zespołu antyfosfolipidowego był u mnie słabo dodatni czy z innych powodów, ja się cieszę ponieważ Acard bardzo obciąża żołądek, a z nim i bez tego mam teraz mnóstwo problemów.. Z tego co czytam większość dziewczyn bierze na początku ciąży obydwa leki. Pozdrawiam serdecznie! Odpowiedz Link
mnemonka Re: acard i clexan 10.10.06, 09:14 Gratulacje dla Ciebie i dla Maleństwa co rosnie pieknie ja z Clexanem mam tak samo , do porodu a potem jeszcze w trakcie karmienia. Mnie prowadzi dwóch lekarzy i jeden kazał odstawic Acard a u drugiego bede dopiero w przyszłym tyg dlatego chciałam sie tu poradzic. A na czym polega obciążenie zołądka Acardem? Te uporczywe wymioty moga byc tym spowodowane? Odpowiedz Link