Dodaj do ulubionych

acard i clexan

02.10.06, 13:15
mam pytanko, czemu podaje sie oba lekarstwa na raz? Czy one nie maja takiego
samego działania?
Czy tak do konca ciazy trzeba brac oba, czy tylko na poczatku?
Obserwuj wątek
    • anneczka78 Re: acard i clexan 02.10.06, 17:26
      Sa wyniki badań klinicznych, które potwierdzają, że te leki razem maja większa
      skuteczność. Z tego, co wiem, clexane bierze się do końca ciąży. A z acardem to
      nie wiem.
      Ja własnie mam w ten sposób prowadzona ciążę.
      • patka05 Re: acard i clexan 02.10.06, 22:31
        nie jestem lekarzem, ale ponoć każdy z nich oddziałuje na inny czynnik
        krzepnięcia krwii, stąd stosuje się je razem a nie zamiennie.
    • mamusia100 Re: acard i clexan 04.10.06, 12:48
      Czesc Mnemonka smile
      Jestem świeżo po wizycie - maleństwo ładnie rośnie. HURRRRAAA!!
      Jestem "skazana" na Clexane aż do porodu ale lekarz wycofał mi Acard. Nie jestem
      pewna czy dlatego że wynik badania w kierunku zespołu antyfosfolipidowego był u
      mnie słabo dodatni czy z innych powodów, ja się cieszę ponieważ Acard bardzo
      obciąża żołądek, a z nim i bez tego mam teraz mnóstwo problemów..
      Z tego co czytam większość dziewczyn bierze na początku ciąży obydwa leki.
      Pozdrawiam serdecznie!
      • mnemonka Re: acard i clexan 10.10.06, 09:14
        Gratulacje dla Ciebie i dla Maleństwa co rosnie piekniesmile

ja z Clexanem mam tak samo , do porodu a potem jeszcze w trakcie karmienia.
        Mnie prowadzi dwóch lekarzy i jeden kazał odstawic Acard a u drugiego bede
        dopiero w przyszłym tyg dlatego chciałam sie tu poradzic.
        A na czym polega obciążenie zołądka Acardem? Te uporczywe wymioty moga byc tym
        spowodowane?
        • mamusia100 Re: acard i clexan 10.10.06, 13:18
          Gratulacje należą się dzidziusiowi, że się tak dzielnie trzyma, ale dziękuję!
          Niestety nie odpowiem na Twoje pytanie odnośnie Acardu, tylko tyle powiedział mi