Dodaj do ulubionych

ankieta o Paryzu

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.12, 19:20
Witam,
jestem studentką turystyki międzynarodowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej, których celem jest zbadanie opinii atrakcyjności Paryża zdaniem turystów. Proszę o poświęcenie kilku minut na wypełnienie ankiety, która będzie cennym źródłem moich badań.

Ankieta jest anonimowa.

Proszę najpierw o wypełnienie metryczki:
net-ankiety.pl/ankieta.php?id=v1zpj4jsv7ezj7mzfv1jvx4b
a następnie o wypełnienie ankiety na temat Państwa opinii:
net-ankiety.pl/ankieta.php?id=v1zpj4jsv7ezj7mzfv1ov14z
Dziękuję serdecznie za pomoc i poświęcony czas!
Obserwuj wątek
    • ela.tu-i-tam Prosze nie smiecic tutaj, studentko 06.03.12, 19:23
      Co za chamstwo, wejsc do wszystkich watkow i dopisywac nie na temat.
      Jesli o mnie chodzi to won!
      • c_x_v Re: Prosze nie smiecic tutaj, studentko 06.03.12, 19:52
        Ja wypełniłam tą ankietę ale jako absolwentka uczelni ekonomicznej na której miałam między innymi zagadnienia związane z badaniami klienta, ankietami, statystyka itp to stwierdzam że ta ankieta jest źle napisana. Podobnie jak ta na forum Hiszpańskim.
    • Gość: Milka Re: ankieta o Paryzu - bojkot IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.12, 20:30
      Z przekory - za zasmiecanie forum ankiety nie wypełnię.
      • Gość: Domin Re: ankieta o Paryzu - bojkot IP: 196.3.50.* 06.03.12, 20:58
        Ja tam bym powiedział - z grzeczności a nie z przekory.
        po przerzuceniu 10 wyciągniętych spod ziemi wątków, kończonych dodaniem postu o badaniach - szlag mnie jasny trafił.

Pani studentce życzę "owocnych badań"...
    • Gość: Sebastian Analizy statystyczne do prac dyplomowych ONLINE IP: *.toya.net.pl 07.03.12, 09:52
      Pełna obróbka danych ankietowych (wykresy, charakterystyki liczbowe, korelacje), analizy statystyczne wyników badań, weryfikacja hipotez, pomoc w statystycznym formułowaniu problemów badawczych.