Dodaj do ulubionych

Medi Sea Solo Fun Club

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.06.08, 21:57
witam serdecznie :) czy ktos sie moze wybiera do tego hotelu 3.07 ??
Obserwuj wątek
      • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.07.08, 23:15
        Hej...adres e-mail,ktory teraz podales tez nie ejst
        prawidlowy...kurcze co ja wam moge pwoiedziec...bylo bosko...ja
        lecac tam mialam strasznie zle nastawienie...balam sie,ze bedzie
        straszna nuda,a szczegolnie po tym jak sie naczytalam roznych opinii
        na temat tej miejscowosci i hotelu...animacje i animatorzy
        przecudowni...jedyne co mi nie odpowiadalo to pani rezydent...byla
        naprawde ebznadziejna...nie liczcie w ogole na nia...potrafila tylko
        tylkiem krecic na disco...zero pomocy z jej strony...zaopatrzcie sie
        w jakies dobre leki na wymioty i biegunki...bylo strasznie duzo
        zatruc i to nawet powaznych...a ansza wspaniala rezydentka kazala
        pic cole i wodke :/ zagadzam sie,ze pijac alkohol raczej unikniecie
        zatrucia,ale nie gdy ktos juz jest chory...zabierzcie tez jakiegos
        rajda...my bylysmy strasznie pogryzione przez tunezyjskie komary ;)
        do Tunisu mozecie smialo jechac pociagiem(pani rezydent
        twierdzila,ze to niebezpieczne...glupota)jezeli macie jakies pytania
        to piszcie...Hotel naprawde godny polecenia...my planujemy leciec
        raz jeszcze we wrzesniu :)
        • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 26.07.08, 00:44
          Potwierdzam powyzsza wypowiedz!
          Rezydentka - niejaka Katarzyna (ktora na formalnych drukach podpisuje sie
          "Kasia") nie jest osoba godna zaufania. Na jednym z poprzednich watkow
          opisywalam, ze nie polecala nam jazdy pociagiem do Tunisu (ze niby brudno,
          niebezpiecznie i bez klimatyzacji), ale przyznala sie, ze sama nigdy nie jechala
          pociagiem. A ja jezdzilam z kolezanka kilka razy i nic nieprzyjemnego nas nie
          spotkalo :) Brudno? W ktorym miejscu? No koment...

          Ponadto prawda jest, ze tylko na disco tylkiem kreci. Podeszla do mnie kiedys
          kompletnie pijana i powiedziala, ze jedzie z kilkoma Tunezyjczykami na
          przejazdzke. Miejscowi (ludzie z hotelu) mowili, ze ona tak codziennie...

          No coz, szkoda, ze tacy ludzie reprezentuja Polske za granica...

          Co do zatruc: kiedy ja bylam (wrocilam 03.07), to nie bylo zadnych zatruc. Moze
          to przypadek, ze kiedy Ty bylas, to tyle osob sie zatrulo? A moze cos sie z woda
          stalo? Jedno jest pewne: nie ma co sie bac, ale przezorny zawsze ubezpieczony ;)

          Ja tez planuje wrocic we wrzesniu. Ale niestety dopiero za rok :(

          W razie pytan piszcie. Chetnie odpowiem :)
          • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.07.08, 09:48
            u nas "Kasia" umiescila pismo w jednej z gablotek "zabrania sie
            wnoszenia swojego ALKOCHOLU na teren stolowki"hahaha to juz bylo
            naprawde zalosne...ale nasi kochani polscy turysci napisali "Pani
            Kasiu alkohol piszemy przez samo h"hehe po paru dniach kartka
            zniknela :D co do zatruc to ja nie chce was straszyc...u nas bylo
            tego dosyc sporo...calkiem mozliwe ze przez wode...pisze o tym zeby
            kazdy lepiej sie zaopatrzyl w cos swojego...bo z rezydentka naprawde
            ciezko sie dogadac...co do pociagu zgadzam sie z Toba w 100%...ja
            tez jechalam z kolezanka i naprawde nie ma sie czego bac...wrecz
            przeciwnie...miejscowi potrafia nawet zaprowadzic Cie w miejsce do
            ktorego chcesz trafic a nie potrafisz...aaa jezeli bedziecie chceli
            pojechac na sahare poszukajcie innego organizatora...u nas za taka
            przyjemnosc zaplacili okolo 300 dinarow...a u innego 220...wiec
            roznica jest..pozdrawiam
            • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 27.07.08, 13:08
              Haha, widziałam ten ALKOCHOL :D Ale widocznie musiałaś być trochę później niż
              ja, bo do końca mojego pobytu ta kartka wisiała. Ale cóż chcieć od kobiety,
              która na dokumentach podpisuje się "Kasia"? :/

              To prawda, nie polecam wycieczek kupowanych u Kasi. Są drogie, jest mały wybór
              (tylko 4: wieczorek folklorystyczny, rejs statkiem pirackim, Sahara i Tunis +
              Kartagina + Sidi Bou Said, choć w katalogu było ich dużo więcej...).
              Wykupiłam pierwszą z nich. Powiedziała, że będzie czas wolny w Hammamecie na
              medinie. Gdy przejechaliśmy Hammamet bez postoju zapytałam przewodnika, który z
              nami jechał co jest grane. A on zdziwiony odpowiedział, że NIGDY nie ma tego w
              planie. Nie omieszkałam powiedzieć o tym Kasi na następny dzień. A ona mi tylko
              odpowiedziała "a ja myślałam, że skoro przejeżdżacie przez Hammamet, to się
              zatrzymujecie"... Wtedy jej powiedziałam co o niej myślę. To się na mnie
              obraziła i już się do mnie nie odzywała do końca pobytu :D
              A ja myślałam, że zapłaczę się na śmierć ;)
              • Gość: ... Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.08, 15:00
                Widze że jak my wszyscy się zjedziemy tego 31-go, z obszerną wiedzą na temat Pani Kasi to łatwego życia z nami nie będzie miała ;)
                Przynajmniej wiemy co nas czeka i żeby nie liczyć na rezydenta,a samemu się lepiej przygotować.

                Czy poleciłby ktoś konkretne biuro z którym bywał na jakichś wycieczkach i które z nich na prawde były ciekawe ?
                  • Gość: Marlena Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.08, 20:13
                    Hej Seszenka, ja też lecę 07.08. z dwiema koleżankami tylko że z Katowic, też na
                    7 dni. Na pewno się więc tam spotkamy:)

                    Sąsiadka wróciła właśnie z wczasów w Tunezji z jakiegoś innego hotelu i mówiła,
                    że kelnerzy pytali jej, czy nie ma odsprzedać wódki z Polski. Nie jadę tam na
                    handel, ale mogę kupić trochę więcej jeśli ktoś potrzebuje. Czy was też w tej
                    sprawie zaczepiano?

                    Brać ze sobą euro czy dolary?

                    Kupię w hotelu kapelusz słomkowy z szerokim rondem???

                    Trochę przerażające to o komarach i ostatnich zatruciach. A Kasia to będzie
                    miała z nami lajcik, bo już wiemy, że z niczym nie możemy się do niej
                    zwracać:))) Liczę na udaną imprezę:))))
                    Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam udanych wczasów:)
                    • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 27.07.08, 23:47
                      Spoko, Kasia i tak by się Wam nie przejęła - bez względu z jakim stanem wiedzy
                      przyjechalibyście ;p
                      Przykre ale prawdziwe...

                      Co do wycieczek polecam Tunis + Kartagina + Sidi Bou Said + La Marsa na własną
                      rękę. Można rozbić na 2 dni, bo to naprawdę obszerna wycieczka i nie warto się
                      spieszyć i biegać jak z przewodnikiem.
                      Kupcie sobie przewodnik w Polsce albo poszperajcie w internecie i jedźcie sami!
                      Miejscowi ludzie są bardzo pomocni :)

                      Polecam wziąć taksówkę spod hotelu (targujcie cenę do 1,5 - 2DT) na stację PKP.
                      Dalej kupcie bilet (w strony do Tunisu 1,6DT/os).
                      W Tunisie na Dworcu Głównym jest informacja turystyczna. Można wziąć foldery (po
                      ang, niem, hiszp, franc). Ponadto miła pani wszystko Wam powie jak iść i czym
                      się dostać w wybrane miejsce.

                      Natomiast tu kilka info ode mnie:
                      1. Jeśli chcecie jechać do Muzeum Bardo, to weźcie tramwaj nr 4. Idźcie prosto
                      po wyjściu z dworca głównego i wejdźcie w podziemne wejście. Najpierw trzeba
                      kupić bilet, ale to Wam wszystko powiedzą w inf.turyst.
                      2. Żeby dojechać do Kartaginy, Sidi Bou Said i La Marsy, trzeba wyjść z dworca
                      głównego i iść prosto ulicą Avenue de la Republique do samego końca. Potem
                      skręćcie w prawo (będziecie na głównej ulicy Avenue Habib Bourguiba) i idźcie
                      wtedy prosto. Musicie dojść do stacji kolejki TGM. Bilet kosztuje 1DT/os w jedną
                      stronę.

                      W inf.turyst. zapytajcie na których stacjach wysiąść (bo jest kilka stacji w
                      Kartaginie).

                      Euro/dolary? Chyba bez różnicy. Obie waluty tak samo opłacalne. Polecam płacenie
                      w supermarketach kartą - bardziej się opłaca. Natomiast jeśli chodzi o
                      bankomaty, to zależy od Waszego banku. MBank nie pobiera prowizji, a ja w PKO SA
                      zapłaciłam 12zł :/

                      W sprawie wódki żaden Tunezyjczyk mnie nie zaczepiał. Ale za to Polaków w
                      potrzebie było wielu!
                    • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.07.08, 00:00
                      hmmmm...co do polskiej wodki nas nie zaczepiali...i nie pytali czy
                      mamy odsprzedac...lepiej zabrac ze soba nasze trunki bo oni maja
                      naprawde slaby alkohol...nam po tygodniu brakowalo polskiego piwa
                      hehe i wodki w sumie tez bo ich ma strasznie specyficzny posmak
                      (wiadomo zalezy kto co lubi)my bralysmy dolary...ale miedzy euro a
                      dolarami chyba nie bylo zbyt duzej roznicy...jezeli chodzi o
                      kapelusz powiem szczerze...nie wiem...nie zwrozilysmy w ogole uwagi
                      na to...eee komary lajcikowe hehe...ja ich w ogole nie widzialam a
                      jednak cos gryzlo :Pco do zatruc to tylko ostrzegam...lepiej miec
                      cos swojego...ja np.przezylam 2 tygodnie bez komplikacji...natomiast
                      kolezanka miala caly dzien z glowy...Kasia u nas tez miala
                      lajcik...na koniec zrobilismy jej taka jazde,ze prawie sie
                      poryczala ;) ehhh...impreza bedzie na pewno udana...strasznie Wam
                      zazdroszcze tego wyjazdu...bawcie sie dziewczeta :) pozdrawiam
                  • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.08, 23:08
                    my osobiscie nie bylysmy na wycieczkach...przez 2 tygodnie ostre
                    lenistwo i szalenstwo...totalny relax :) z tego co mowili...to
                    zachwycajaca 2 dniowa sahara (strasznie meczaca,po 70 stopni upalu)
                    to na pewno wycieczka dla wytrwalych...my chcialysmy strasznie
                    jechac ale przerazily nas te temperatury...fajny tez byl statek
                    piracki(dziewczyny,ktore pojechaly w pierwszym tygodniu pobytu byly
                    zachwycone(rozne pokazy,konkursy,czysty statek)...natomiast ludzie
                    jadacy w 2 tygodniu pisali skarge...bo bylo tak
                    beznadziejnie...jeden wielki syf,zero animacji i pokazow...do Tunisu
                    lepiej jechac samemu z przewodnikiem w rece...a jeszcze lepiej
                    taxi...zawiezie was do najciekawszych miejsc
                      • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.08, 23:47
                        przejdziecie przez brame hotelowa i macie postoj taxi...do Tunisu
                        zawozi Was za 40-50 dinarow w tym czeka 5godz.az zalatwicie Swoje
                        sprawy...najlepeij jechac w 4 osoby...wtedy koszty rozdzielacie
                        miedzy soba...to zalezy jaka opcje Sobie zalozycie...nie wiem ile
                        kosztuje zwiedzanie z taksowkarzem...moge Wam powiedziec tylko to co
                        slyszalam (bardziej oplacalne niz wycieczka z biura)jezeli chcecie
                        odwiedzic tylko i wylacznie terg w Tunisie to tak jak pisalam
                        wczesniej...40-50 dinarow i on czeka na Was 5godz.my osobiscie nie
                        korzystalysmy z tej opcji...taxowka podwiozla nas tylko na dworzec
                        kolejowy za 2 dinary a pozniej pociag w dwie strony 2,300 dinara
                        • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 27.07.08, 23:52
                          Pociąg za 2,3DT? Hmm, ja płaciłam 1,6DT. Ciekawe ;)

                          Jeśli chcecie w Tunisie dojść do Mediny, to po wyjściu z dworca głównego idźcie
                          prosto ulicą Avenue de la Republique. Jak dojdziecie do końca, to skręćcie w
                          lewo. I też do końca :)

                          Uważajcie na torebki, portfele itp... Jest ogromny tłok a okazja czyni
                          złodzieja. Weźcie wodę mineralną :)
                          • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.07.08, 00:07
                            hehe...moze zalezy od miesiaca :P:P my bralismy I klase i placilismy
                            2,3 dinarka...jezeli nie ebdziecie potrafili dojsc do Mediny
                            wystarczy kogos zapytac...i nie ma problemu :)i nie wchodzcie w
                            boczne,waskie uliczki...podobno idzie sie zgubic,u nas jedna para
                            tak wlasnie zrobila i jakis Tunezyjczyk ich wyprowadzal ;)
                              • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.07.08, 13:48
                                nie ma sprawy :)dla nas plaza byla ok...inni marudzili,ze waska
                                hehe...my na plazy spedzilysmy tylko pierwszy dzien...reszte pobytu
                                przy basenie...tam zawsze mozna bylo sie czegos napic,schowac w
                                cieniu,posluchac muzyki czy pobawic z animatorami :)pokoje bardzo
                                przyzwoite,codziennie sprzatane...klima dzialajaca
                                perfekcyjnie...multum jedzenia,ale praktycznie ciagle to samo hehe
                                (my zalowalysmy,ze nie zbaralysmy z Polski goracych kubkow albo
                                jakis zupek chinskich ;)jezeli macie jeszcze jakies pytania...sluze
                                pomoca :) pozdrawiam serdecznie
                                • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 28.07.08, 20:07
                                  Moje zdanie jest takie:

                                  1. Plaza
                                  Faktycznie waska, troche mi sie nie podobalo, ze nie jest zamknieta tylko i
                                  wylacznie do uzytku gosci hotelowych. Ale generalnie miejscowi kapia sie z boku
                                  i nie wchodza w parade ;)
                                  Mialam tylko 1 nieprzyjemna sytuacje wieczorem z jednym gowniarzem
                                  (Tunezyjczykiem). Byl pijany i chcial papierosy i zaczal krzyczec, ale znajomy
                                  (tez Tunezyjczyk :)) go pogonil ;)
                                  Poza tym woda cieplutka, jest OK.

                                  2. Pokoje
                                  Lazienki pozostawiaja wiele do zyczenia... Ale pokoje sa fajne, ja dostalam
                                  5-osobowy pokoj (bylam tylko z kolezanka) :)
                                  Poza tym hotel ogolnie jest stary, ale moim zdaniem chyba nikt nie leci do
                                  Tunezji, zeby siedziec w pokoju ;p
                                  Klima dziala, ale toalety i prysznic sprawdzcie zanim sie wprowadzicie ;)

                                  3. Jedzenie
                                  Smaczne, duzo. Ale monotonne :)
                                  Proponuje codziennie zmieniac bar (raz stolowka, raz bar przy basenie), bo mozna
                                  zwariowac ;)

                                  Poza tym bardzo milo wspominam kazda chwile tam spedzona. Obsluga hotelu przemila.

                                  *no tak, 1,6DT kosztuje bilet w 2-giej klasie :)
                                  • Gość: .... Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.08, 00:21
                                    Przeczytalem prze chwilką informacje o fakultatywnych wycieczkach, na wakacje.pl
                                    Słyszałem że warto na Sahare się wybrać ale cena 135 Euro za osobę troszke mnie odstrasza...
                                    Po za tym nie wydaje mi się by były jakieś ciekawsze wycieczki,no chyba że objazdówka HAMMAMET/NABEUL - SOUSSE - MONASTIR - MAHDIA-która to mnie zaciekawiłą.Warto się wybrać na nią ?

                                    Czy są jakieś ogrtaniczenia w wwożeniu jedzenia czy alkoholi do Tunezji ? Pomijając limit % (2litry dla poniżej 25% i 1litra dla powyżej)
                                    Jutro wylot a ja mam wrażenie że jeszcze małą mam wiedze by wyjeżdżać tam na urlop ;)

                                    Pozdrawiam
                                    • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.07.08, 09:32
                                      w Sahare na pewno warto zainwestowac...tak jak juz wczesniej pisalam
                                      u nas dziewczyny w oasis wykupujac ta wycieczke zaplacily 300DT(na
                                      nasze jakies 600zl :/ ) u innego organizatora zaplacili 220DT(na
                                      ansze okolo 400zl)jezeli chodzi o ta 2 wycieczke...nie wiem...nic na
                                      jej temat nie slyszalam...co do ograniczen to moze i one sa jak nie
                                      kupujesz na bezclowej:]po przejsciu kupujesz ile chcesz hihih u nas
                                      jacys goscie przywiezli ze soba 20litrow wodki...masakra...nic sie
                                      nie przejmuj...my wyjezdzajac w ogole nic nie wiedzialysmy i dalysmy
                                      rade :) pozdrawiam serdecznie i zycze super wypoczynku (i prosze o
                                      relacje po powrocie )
                                          • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.07.08, 22:09
                                            zabierzcie sobie cos z dlugim rekawem i dlugie spodnie...u nas kolo
                                            14 lipca wieczorem strasznie wialo...na animacjach siedzialam w
                                            dlugich spodniach,bluzie i bylo mi zimno...pozniej zaczelo sie
                                            disco...wiec bylo jedno wielkie rozbieranie hehe...my w ogole nie
                                            zwiedzalysmy...ale strasznie zaluje,ze nie wybralam sie na ta
                                            sahare...moze ejszcze keidys bede miala okazje :]ja tez slyszalam o
                                            tej mineralce do mycia zebow...ale my mylysmy normalnie ich woda i
                                            bylo wszystko ok....w hotelu jest sklepik tam znajdziecie doslownie
                                            wszystko :)alkohol wydawany do 22:30(wszyscy zawsze robili
                                            zbieranine :P:P)nie kupowalysmy drinkow...piwko w butelce okolo
                                            3DT,butelka wina okolo 13DT... 3283383 to moj numer gg jezeli macie
                                            jakies pytania piszcie :] pozdrawiam
                                        • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 31.07.08, 01:06
                                          Tak, też polecam długi rękaw. Ja nie wzięłam i żałowałam wieczorem, bo wiaterek
                                          od morza daje się odczuć. Ale nie było aż tak bardzo zimno, bo przeżyłam w
                                          spodniach 3/4 i bluzce bez rękawów :)
                                          Tak więc polecam lekkie okrycia.

                                          Tunis na własną rękę? KONIECZNIE!! Miłego pobytu! Ech.. zazdroszczę...
                                          • Gość: Michał Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.eranet.pl 31.07.08, 19:32
                                            Ja tam będe od 11 do 25 września wylatuje z gdańska w podruz poslubną. Będzie tam ktoś jeszcze w tym teminie??
                                            A teraz kilka pytań, będe wdzieczny za odpowiez:
                                            Czy lezaki, materace i poarasole sa bezpłatne przy basenie i na plazy??
                                            Jak jest z ta plazą jest zamknieta czy otwarta dla wszystkich?
                                            Jak jest wieczorami w pokojach, czy jak ktos chce iść spać założmy23-24 to muzyka z dyskoteki nie przeszkadza??
                                            Czy przy barze można brac nieograniczona ilości picia, czy po kolejnym podejsciu do baru kelnerzy krzywo patrza?
                                            Czy odbywają się tam jakies mecze? Czytałem o meczach Francja-Polska w kosza, siatke i piłke wodną, czyto prawda?
                                            Czy to prwada że większa częśc gości stanowia podroski z francji, które są non stop pod wpływem alkoholu?
                                            Czy sa w okolicy hotelu jakieś miejscowe biura podrózy, które organizuja wycieczki?
                                            Narazie tyle kolejna tura pytań wkrótce :-))
                                            • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.07.08, 23:05
                                              lezaki i parasole sa bezplatne przy basenie...na plazy niestety ich
                                              w ogole nie ma i nie ma mozliwosci ich wyniesienia,na plazy opalaja
                                              sie tylko turysci z hotelu...ale jak to wiadomo obok przechodzi
                                              multum innych ludzi,nie wiem czy muzyka przeszkadzala,mialysmy pokoj
                                              z innej strony a na imprezach zawsze zostawalysmy do konca...nie
                                              zdarzylo nam sie isc spac w tych godzinach,przy barze moglismy brac
                                              tylko po 2 szklanki np.coli lub dwa kielony %%%...nikt krzywo nie
                                              patrzyl,a nawet gdyby kto by sie tym przejmowal hehe...byly
                                              organizowane jakies mecze ale konkretow nie znam,bo w nich nie
                                              uczestniczylysmy...na naszym turnusie wieksza czesc stanowili
                                              Polacy...jezeli chodzi o miejscowe biura niestety nie wiem
                                              • Gość: magda Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.euro-net.pl 01.08.08, 15:11
                                                Pytania:
                                                Czy jakieś małżeństwa wyjeżdżają czy sami single
                                                Jak jedzonko?
                                                Ile kasy na 7 dni raczej lenistwa?
                                                Kto leci z Wawy??
                                                Magda@fryzjerpolski.pl to mój meil moze ktoś w tym termin ie leci
                                                to spotkamy się,razem raźniej
                                                Aha my tylko polski super znamy,kto nam pomoze dogadać się???
                                            • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 31.07.08, 23:26
                                              1. Lezaki, materace i parasole sa free przy basenach. Na plaze mozesz wziac
                                              recznik ;)

                                              2. Zalezy z ktorej strony masz pokoj. Tylko ta nowsza czesc ma pokoje od strony
                                              disco. Ale raczej w tej nowej czesci nie dostaniesz (tam sa pokoje dla Niemcow
                                              :P), wiec nic sie nie martw, bedziesz mial cisze w pokoju ;)

                                              3. Nie bylo zadnych ograniczen przy barze. Barmanow to nie obchodzi ile i co
                                              pijesz. Masz zaplacone i dostajesz.

                                              4. Mecze sa caly czas, ale to jest forma zabaw, animacji. Jesli sie zbierze
                                              chetna grupa, to graja w siatke, kosza, tenisa (ziemnego, stolowego), strzelaja
                                              z luku itd...

                                              5. Podczas mojego turnusu przyjechaly nastolatki z Rosji. Nie byly raczej
                                              pijane, ale na dyskotekach probowaly rzadzic ;) Mialy jakies 13-16 lat...

                                              6. W okolicy nie ma zadnych biur podrozy. Moze w Tunisie jakies sa? Warto
                                              zapytac w informacji turystycznej na Dworcu Glownym. Albo poszukac w necie zawczasu.
              • anastazjaaa Re: Medi Sea opis wycieczki 13.05.09, 13:08
                Witam, ja już po wakacjach:)

                Ogólnie wycieczka zaliczana do udanych, trochę zawiodłam się pogodą bo mimo
                ciepła wiatr czasem dokuczał, no ale to przecież był początek maja :) Dwa
                ostatnie dni były naprawdę ciepłe.

                Co do Hotelu, to standard pokojów naprawdę super, czysto i schludnie. Nie dałam
                napiwku za lepszy pokój ponieważ opóźnił nam się lot i przylecieliśmy bardzo
                późno, nie miała gdzie rozmienić kasy, więc nie dałam napiwku i dostałam bardzo
                ładny pokój.

                Jedzenie - trochę dziwne w smaku ale w sumie ok, były między innymi jajka i
                płatki na śniadanie, konfitury, ziemniaczki... do obiadu i kolacji zawsze
                ciasto... naprawdę jedzenie super i tak dużo że szok.

                Zostawiałam napiwki tylko sprzątaczce i obsłudze (nie kelnerom do kolacji) tylko
                takim co zbierali szklanki, a to dla tego iż zobaczyłam jak kelnerzy i
                animatorzy wyśmiewają się z nich... bo są biedniejsi, gorzej ubrani itd... i
                dlatego ci zuchwalcy nie dostali ani dinara!!!

                Co do wycieczek w Hotelu to strasznie drogo ja zamówiłam sobie z pewną parą
                taxi, zawiózł nas do Tunisu na Medinę, do Kartaginy i na Sidi Bou Said a to
                wszystko za 90 dinarów czyli 45 na parę, a w Hotelu chcieli 65 dinarów za osobę
                Polecam do zwiedzenia targu Medina,można tak kupić wszystko buty torebki,
                pamiątki, ciuchy.... to co tam się działo ta atmosfera tego nie da się opisać to
                trzeba przeżyć :)

                Obok naszego Hotelu, plażom można wejść do hotelu obok tam na jego terenie są
                też sklepy.

                Jak macie jakieś pytania to piszcie chętnie odpiszę :)

                Na plaże schodzi się bezpośrednie z hotelu więc odległość to tylko kilka kroków.
                Minus jest taki iż plaża jest bardzo wąska

                Pozdrawiam Anastazjaaa
            • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 02.08.08, 00:04
              Ile kasy na 1-2 tyg lenistwa? Nie bierzcie wcale ;p
              A tak serio, to wszystko bedziecie miec juz w cenie (to, co najwazniejsze).
              Zycie tam jest tanie jak barszcz. Co najwyzej wydacie troche kasy na kartki (1DT
              kartka+znaczek do Europy), przyjemnosci (jazda na wielbladzie po plazy, jazda na
              bananie, paralotnia) no i jakies pamiatki. Ja duzo zwiedzalam, kupilam kilka
              pamiatek, ale nie korzystalam z ww wymienionych przyjemnosci - i wydalam niecale
              200$ :)

              Pomoc w dogadaniu sie? To arabskie zwroty:
              aslema - czesc na powitanie
              kajfa haluk? - jak sie masz?
              labes - dobrze
              szukran (ketieren) - dziekuje (bardzo)
              beslema - czesc (na pozegnanie)
              sadiki - przyjaciel
              bahebak - kocham cie :)

              Tam obsluga mowi glownie po francusku i tez po angielsku. Nie przejmujcie sie,
              jesli nie mowicie w tych jezykach. Wystarczy wymienic zwroty grzecznosciowe :)
              Poza tym oni niezle mowia po polsku - szczegolnie szef stolowki ;)
              Bedzie dobrze :D
              Ech.. zazdroszcze...
      • Gość: one23 Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.08.08, 12:32
        po calej odprawie beda czekaly na Was rezydentki Oasisu z roznych
        obiektow...one Was pokieruja do odpowiedniego autokaru (albo beda
        sie przynajmniej staraly...nas pokierowaly do zlego i same
        musialysmy szukac odpowiedniego)autokar bardzo
        fajny...klimatyzowany :) teoretycznie jedzie sie okolo 2godz.(my
        jechalismy 5godz.hehe bo wysadzalismy jeszcze ludzi z innych
        hotelikow,ale tylko my mielismy taka dluga podroz
          • Gość: artos Re: Medi Sea Solo Fun Club IP: *.centertel.pl 02.08.08, 22:35
            ja jechalem z lotniska 30 min do hotelu zalezy to na ktoro lotnisko
            wyladujesz my mielismy szczescie i wyladowalismy w tunisie to do
            hotelu jechalismy pol godziny ale wiekszos ladowalo na inne lotnisko
            i ich podroz byla dluza okolo 3 godzin naprawde bylo fajnie oprocz
            pani kasi ktora jest beznadziejna i dwoch lysych panow ktorzy
            przybyli 24.07 do tego hotelu po prostu hamy prostaki wstyd ze to
            polacy takich to powinni wysylac na syberie
              • toya666 Re: Medi Sea Solo Fun Club 03.08.08, 12:47
                W Tunisie przede wszystkim warto jechać do Muzeum Bardo (tramwaj nr 4 spod
                dworca głównego).
                Oczywiście Madina i stary targ - niezapomniane wrażenie :)
                Ponadto moim zdaniem warto znaleźć jakąś miłą knajpkę (nie na Avenue Habib
                Bourgiba, bo one są bardzo europejskie). Jest kilka fajnych na samym targu na
                Medinie, ponadto można zapytać miejscowych to pokierują.
                Kolejny ważny punkt to stary meczet na Medinie.

                A oto co mówi Wikipedia :)
                * warowna kasba (IX, XIII-XVI w.) z meczetem (1231-1235)
                * zabudowa starego miasta – medyny (wpisana w roku 1979 na listę światowego
                dziedzictwa UNESCO)
                o meczet Wielki, tzw. meczet Oliwny (Djama Az-Zajituna) (732, XIII, XV w.)
                o meczet Al-Kasr (1106)
                o meczet Sidi Jusuf (1616)
                * mauzoleum Sidi Ben Arus (1491, 1654)
                * pałac Dar al-Bej (z XVIII-XIX w.)
                * pałac Dar Husajn (z XIX w.)
                * pałac Dar al-Monastiri (z XVIII w.)
                * pałac Dar Othman (z XVII w.)
                * pałac Dar Ben Abd Allah (z XIX w.)
                * medresy – szkoły koraniczne (z XVII-XVIII w.) – Mouradia i inne
                * zespół pałacowy Bardo zbudowany przez króla tureckiego beja, (XVIII-XIX
                w.) – siedziba Muzeum Narodowego, zawierającego słynną kolekcję rzymskich mozaik
                * rzymskokatolicka katedra św. Wincentego z 1882 (posiada cenne organy i
                piękne freski na suficie)


                Jak już będziecie w Tunisie, to oczywiście warto wybrać się do Sidi Bou Said,
                Kartaginy i La Marsy. Przepiękne miejsca! :)
            • amok007 Re: Medi Sea Solo Fun Club 04.08.08, 17:54
              My z dziewczyną lecimy z Krakowa o 00:35 dnia 7 sierpnia. A zbiórka na lotnisku
              o 22:35, spotkamy w Balicach kogoś z forum? ;-)

              Jeśli ktoś w tych dniach tj. od 7 sierpnia będzie w tym hotelu to zapraszam na
              priv i ugadamy się jakoś na miejscu.


              POZDRAWIAM
                    • Gość: ajvone Medi Sea Solo Fun Club maj 2009 IP: *.chello.pl 31.05.09, 23:08
                      My bylismy 8-15 maj 2009 w hotelu medi sea. Lat 24 i 26. Wiekszosc osób w tym
                      hotelu, w tym okresie, czyli maj, to srednia wieku 40. Mlodych ludzi b. mało.
                      Ale zaczne od poczatku. Odebralismy bilety na lotnisku we wrocławiu, samolot
                      "Karthago" czy jakos tak, w pierwszą stronę lot był idealny, w drugą turbulencję
                      !!!! Piekny widok na Alpy, przy ladnej pogodzie. Na pokladzie mała kanapka i
                      napoj do wyboru. Na lotnisku w Monastirze osoba z biura Oasis kieruje do
                      poszczególnych autobusów. Podroz do hotelu trwa 2,5 godziny. Na miejscu bylismy
                      o 23:00, 3 dolary do paszportu i dostalismy hotel z widokiem na morze, oraz z
                      tarasem, ale w tej gorszej czesci hotelu (czyli numery od 1-300). Od 300-550 są
                      pokoje o lepszym standardzie, lecz bez widoku na morze. Pokoje schludne, czyste,
                      codziennie sprzątaczki, wymieniane reczniki, zamiatane, i zmieniane posciele raz
                      na 2-3 dni. (zawsze ładne wzorki na łózku). Raz to nam nawet sprzataczka do
                      pokoju weszla,ale jak zobaczyla nasz klucz w drzwiach to uciekła. Pierwszego
                      wieczoru ludzie zrobili borutę w hotelu, bo nie bylo dla nas kolacji - wiec
                      rezydentka Iza - zabrała nas do pobliskiej restauracji i zamowilismy wszystko na
                      koszt biura Oasis. Czyli "dyskoteka", taniec brzucha, pizza, obiadki i mnóstwo
                      wina na początek. Rezydentka o imieniu "IZA" - (Kasi juz nie ma), była bardzo
                      przyjaznie nastawiona, i w kazdym problemie pomagała. Własciwa osoba na
                      wlasciwym miejscu.
                      Wycieczki fakultatywne : wycieczka na Sahare - 190 dinarów ( 1 dinar - 2,50
                      zł) plus jazda jeepami i wielbłądami i cos tam jeszcze, w sumie za całośc 225
                      dinarów za osobę. My wypozyczylismy samochod i z mapą objechaliśmy to wszystko
                      za jedyne 180 dinarów na 4 osoby !!! O wypozyczenie samochodu trzeba pytac w
                      recepcji, oni wszystko zalatwiają. Koszt wypozyczenia to 80 dinarów na dzień
                      (drugi dzien 60!), a 100 dinarów poszło na benzynę (licząc 1200km!!!), beznzyna
                      niewiele tansza niz w polsce. Wystarczy brac przewodnik i jechac samemu -
                      policja na kazdym kroku,ale wszyscy bardzo przyjazni nastawieni do turystów - bo
                      przeciez z tego zyją. (jesli kogos interesują szczegoły i zasady jazdy po
                      autostradach i w ogole to chetnie odpowiem na pytanie w mailu).
                      Druga wycieczka to Karthagina, Tunis, Sibi bou said (czy coś tam) (koszt u
                      rezydentki 65 dinarów/os). Ogolnie warto jechac, ale tez nie wiem, czy nie
                      lepiej wypozyczyc samochod lub taxi. (z taxi trzeba sie targowac !!!!)
                      Jazda wielbłądami po plazy kosztuje 25dinarów / os./ 2 godz. jazdy na
                      wyleniałych wielbłądach, nie polecam :)
                      Na rejsie statkiem podobniez mozna zobaczyc delfiny - ale nie byłam.
                      Jedzenia mnóstwo, chodz po tyg. juz zaczelo brakowac schaboszczakow i rosołku.
                      Ale wybor duzy, choc codziennie to samo. Mozna jesc i pic do woli. Alkohole tez
                      darmowe, piwo ma 1% !!! A wodke (nazywa sie "BUHA") wyciągają dla miłych turystów.
                      Animacje ciekawe, zabawne, animatorzy równiez urozmaicali czas na holu i przy
                      basenie.
                      Woda w morzu miała 16-17stopni, w basenie tez. Jest jeszcze kryty basen, bardzo
                      ciepły ale mały. Zjezdzalni nie ma.
                      Jest kantor w hotelu, ale nalezy uwzac, bo w nim oszukują (najlepiej miec swoj
                      kalkulator i liczyc przy niej), albo wymieniac pieniazdze w Tunisie, i po
                      trochu, bo tunezyjskich pieniedzy nie wolno wywozic z kraju. (ewentualnie na
                      lotnisku mozna wymienic,ale tez gorszy kurs).
                      Medina w Tunisie - hmm.. MASAKRA:) trza sie targowac i targowac - dla przykladu
                      trampki, które chciałam kupic - na początku kosztowaly 75 dinarów, pozniej
                      jedynie 10dinarów.
                      Sprzedwcy zdarzają sie niemili, szarpią, nie chcą puscic, mówią po polsku,
                      "taniej niz w biedronce" :)) jesli nie rozumieją angielskiego, to wyciągają
                      notesy i tam pisze sie cene jaka cie interesuje - jednak jesli nie chcesz
                      niczego kupic - nie bierz tego do ręki bo cie zjedzą :))
                      Jesli chodzi o kieszonkowe - to zalezy. Jedzenie i picie w zupełnosci nam
                      wystarczało. Jednak trzeba miec drobne na wstępy gdzieniegdzie, taxówki, wode w
                      sklepie, pamiątki na medinie, opłaty za robienie zdjec, pociągi. Sklep koło
                      hotelu znajduje sie jakies 500m, ale ilosc produktów w nim mozna policzyc na
                      palcach :) Fajki Marlboro w sklepie hotelowym 6dinarów, w sklepie za hotelem 4
                      dinary ( razy 2,5 złoty)
                      Pociągi są bardzo tanie - 1,8 dinara w dwie strony do tunisu od osoby. ( 40min
                      w jedną strone). Nie nalezy ubierac pod zadnym porozorem bluzek z dekoltem i
                      krótkich spodenek do miasta :)
                      Plaza przy hotelu miała moze 2 metry, w porywach do 4. Ale w hotelu obok była
                      wieksza i bez problemu mozna bylo za darmo polezec na lezakach. Byly tam rowniez
                      sporty wodne, wypozyczenie skutera na 15min to kwota 60dinarow / 1 os,
                      80dinarów/ 2 osoby.
                      Na k0oniec - pogoda w Tunisie w od 8-15maja była piekna. 25-30stopni. Czyste
                      niebo bez opadów.
                      Podsumowując - POLECAM ten hotel. Nie mam zadnych zastrzenien, niczego nie moge
                      im zarzucic.
                      W razie pytan: ajvone@o2.pl chetnie odpowiem :)