Dodaj do ulubionych

Zasłabnięcie po bieganiu

16.05.20, 09:22
Witam, mam 28 lat, prowadzę siedzący tryb życia, jestem zawodowym kierowcą. Wczoraj po przebiegnięciu 3km poczułem niemoc w nogach, kołatanie serca, wróciłem do domu, po 40 minutach objawy ustąpiły. Nie mam nadwagi, kilogramów mam nawet za mało, w lutym byłem u kardiologa bo raz też mi się tak stało po dość intensywnym okresie kiedy to wracałem z trasy, remontowałem dom i do tego jeszcze doszła impreza z dużą ilością alkoholu, organizm chyba poprostu wtedy dał znak, że ma dosyć. Miałem robione echo serca, ekg, wszystko prawidłowe, zero jakichkolwiek uchybień, dodam, że w rodzinie tata i dziadek chorowali na serce, obaj jednak palili jak smoki i mieli za dużo kg, ja nigdy nie palilem, przestałem też pić alkohol od pół roku. Od czasu kiedy pierwszy raz zrobiło mi się słabo bardzo mnie to denerwuje i męczy psychikę, podejrzewam nerwicę i wiem, że muszę się z tym udać do lekarza. Często jestem ospały, w nocy śpię raczej normalnie tyle tylko, że krótko i sen jest raczej płytki. Jakie badania jeszcze wykonać i do jakich specjalistów się udać ?
Obserwuj wątek
      • janeeeek Re: Zasłabnięcie po bieganiu 17.05.20, 00:25
        Nie, przed kierownicą nigdy nie zasnąłem, nawet na ułamek sekundy. Śpię ale często jest tak, że budzę się za wcześnie, budzik nigdy nie budzi mnie do pracy, zawsze minimum godzinę przed nim jestem już wybudzony.
    • horpyna4 Re: Zasłabnięcie po bieganiu 16.05.20, 21:20
      Może to być zbyt niski poziom hemoglobiny spowodowany niedoborem żelaza.

Ale mogą być to też problemy z tarczycą, koniecznie przebadaj się pod tym kątem. U kilku znanych mi osób objawy sercowo - zmęczeniowo - nerwicowe okazały się skutkiem choroby tarczycy. Bodajże nadczynności, ale nie jestem pewna, bo to było już dość dawno.
    • evee1 Re: Zasłabnięcie po bieganiu 18.05.20, 08:54
      Czy miales tez robione wysilkowe echo serca? Ono byloby wskazane jezeli masz problemy po wysilku wlasnie.