Dodaj do ulubionych

Nadciśnienie. Leki = okropne samopoczucie?

14.03.06, 00:05
Stosowalem juz 3 rodzaje lekow, przy kazdych czuje sie po prostu fatalnie.
Zaczynam myslec ze cos sobie ubzduralem i wmawiam sobie ze czuje sie zle, czy
jest to jednak mozliwe?
Bralem Ramicor (ramiprilum), Lisinoratio (lisinoprilum) oraz Micardis.
Objawy zawsze podobne: zmeczenie, sennosc, zly sen, brak koncentracji, zle
samopoczucie, brak apetytu, bole glowy, nawet otępienie, problemy z
oddychaniem, minimalny wysilek = zadyszka, itd. itp.

Co mam robic? Prosic lekarza o zmianę leku czy też lepiej nie będzie? Jak
czujecie sie na tabletkach? Wszystko normalnie??

Staram sie podchodzic do tego naprawde optymistycznie, ale bez lekow czulem
sie zdecydowanie lepiej :(
Obserwuj wątek
    • analusia Re: Nadciśnienie. Leki = okropne samopoczucie? 14.03.06, 00:14
      Ja na początku też tak miałam, Po Oxycardilu bolała mnie strasznie głowa , po
      captoprilu i po doksarze silny spadek ciśnienia, jeszcze po innym drgawki, to
      jest sprawa indywidualna, zanim lekarz dobierze odpowiednie leki to może trochę
      potrwać. A i zanim organizm przyzwyczai się do normalnego ciśnienia to tak
      jest. Ja choruję n a nadciśnienie już 11 lat i najlepiej się czuję jak mam
      150/90 lub coś koło tego.
      Będzie lepiej trzeba tylko dobrać odpowiednie leki.
      • ela2225 Re: Nadciśnienie. Leki = okropne samopoczucie? 14.03.06, 17:51
        Ja obecnie biorę Bisocard i Dopegyt (ze względu na starania się o dziecko)to
        lek dla kobiet w ciazy mozna brać do 8 tabletek na dobę.
        Po tym pierwszym czuję się nieżle choć jak zaczełam go brac to znalazłam się w
        szpitalu bo tak mi obniżył ciśnienie ze zaslabłam w pracy ale teraz jest ok.
        A dopegyt biore już 4 lata i jest to bardzo słaby lek i sam mi chyba nie
        wystarczał.
    • marudka1980 Lisinoratio zabojca!:) 13.04.06, 22:14
      Tez wzielam tylko raz-i wyladowalam na ekg.Myslalam ze mam zawal.Obecnie
      przyjmuje bisocard i diuresin.Jest niezle:0Polecam.Poza tym dobrze dzialaly na
      mnie dopegyt metoprolor binazin.
    • basiak6 Re: Nadciśnienie. Leki = okropne samopoczucie? 30.04.06, 23:53
      Bisocard to beta bloker? Podobno juz sie coraz rzadziej je zapisuje?
      Ja od roku biore Lisinopril, toleruje go swietnie, wczesniej w Polsce zapisali
      mi Sectral i bylo fatalnie. Tu w UK wydaje mi sie ze ACE Inhibitors sa
      najczesciej zapisywane.

      Ale samopoczucie jest ok, czasem mam problemy z ogromnym zmeczeniem, ale rzadko.
    • tina51 Re: Nadciśnienie. Leki = okropne samopoczucie? 13.06.06, 17:57
      Ja obecnie przyjmuje Cardilopin 10mg,Lorista i dorażnie w razie wysokiego skoku
      ciśnienia Captopril pod język,ale czasem i to nie pomaga.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka