Dodaj do ulubionych

Reni - magnez i wapn

14.05.08, 17:32

Od jakiegos czasu lykam Reni - pomaga mi przy lekkich dolegliwosciach
spowodowanych wrzodami. O niepamietnych czasow pije kawe i staram sie
uzupelniac magnez i wapn wyplukiwany z ogranizmu suplemantami. Zastanawiam sie
czy ten magnez i wapn ktory jest w pastylkach Reni to to samo co w innych
preparatach zawierajacych te skladniki i czy moge brac Reni przez dlugi czas -
czy mi nie zaszkodzi?

Pozdrawiam
Artur
Obserwuj wątek
    • butterffly Re: Reni - magnez i wapn 16.05.08, 18:21
      Środki zobojętniające ( jak Rennie) to taka trochę pułapka, bo stosowane zbyt
      dlugo dają odwrotny efekt - jeszcze bardziej stymulują wytwarzanie kwasu
      solnego...Jeśli rzeczywiście masz problemy z nadprodukcją kwasu solnego, to
      lepszy będzie Ranigast, ewentualnie omeprazol - ale to juz na receptę. Jednak
      stosowanie tych leków wymaga systematyczności - trzeba je zazywać regularnie, w
      przeciwnym razie przyniosą wiecej szkody niż pożytku.
      • murya Re: Reni - magnez i wapn 16.05.08, 19:40
        Reni mozesz zazywac "ciagiem" nie dluzej niz 14 dni.Innaczej moze nastapic
        uszkodzenie nerek,wysokie stezenie magnezu we krwi i wiazace sie z tym
        komplikacje(niskie cisnienie,mdlosci,zwolnienie pracy serca,spiaczka)Nie bylo
        zalaczonej ulotki?Pozdrawiam.
        • anonimusz Re: Reni - magnez i wapn 18.05.08, 19:22

          Ale przeciez czasami zaleca sie tykanie magnezu osobom ktore pija kawe jako ze kawa powoduje niedobor magnezu w organizmie. Nawet mam takie pastylki ktore zawieraja tlenek magnezu - 133mg ktore mozna brac 2 razy dziennie. Jedna pastylka Rennie to 80mg weglanu magnezu czyli jezeli lykam 4 dziennie to powinno byc to samo. Tylko czy tlenek magnezu i weglan magnezu ma to samo dzialanie? Nie jestem zbyt dobry z chemii.

          Artur
            • zyrafa46 Re: Reni - magnez i wapn 21.05.08, 19:35
              Odstaw te wszystkie cudeńka z apteki i zadbaj w sposób naturalny o skład
              "soczków" w żołądku. Jeśli będziesz jeść mniej mięsa a więcej warzyw to po
              jakimś czasie żołądek zmniejszy sam ilość wytwarzanego kwasu. Po jakimś czasie.
              Można też inaczej, naturalnymi sposobami już teraz zmniejszyć kwasowość w
              żołądku. Jednak teraz już zakończę. Gdybym TU długo nie przychodziła a chcesz cd
              - pogoń mnie na poczcie. Tam bywam częściej.
              Pozdrawiam,
              Żyra

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka