Dodaj do ulubionych

my logopedzi

15.05.13, 15:54
Cześć!
Jestem tu nowa. Chętnie poznam innych logopedów i wymienię się z nimi swoimi poglądami, uwagami i refleksjami. Ciekawa jestem, co Was skłoniło do wyboru właśnie tego zawodu spośród wielu innych. Czy lubicie swoją pracę? Co Wam daje największą satysfakcję zawodową? Jak dbacie o swoje samodoskonalenie zawodowe? Gdzie pracujecie na co dzień? Jakie macie plany na przyszłość?
Mam na imię Agnieszka. Pracuję jako logopeda siódmy rok. Skończyłam logopedię na Uniwersytecie Gdańskim i podyplomową wczesną interwencję log. Pracuję w ośrodku dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną oraz w przychodni. Jestem mamą chłopca z ZA. W wakacje uczestniczę w turnusach i warsztatach terapeutycznych ( także logopedycznych ).
Pozdrawiam i do usłyszenia na forum. smile
Obserwuj wątek
    • wilk.w.owczej.skorze Re: my logopedzi 16.05.13, 15:53
      Witaj!
      Ja też jestem po UG. wink Logopedą jestem bardziej ze względów osobistych. Mam syna ze sprzężoną niepełnosprawnością i logopedię robiłam ze względu na niego. Bez tytułu logopedy nie mogłam uczestniczyć w wielu kursach i szkoleniach, a bardzo, bardzo chciałam umieć pomóc własnemu dziecku. Logopedzi, na których trafiałam nie zawsze umieli pomóc.
      Pracuję z zawodzie, ale jedynie na pół etatu, w chwili obecnej trzy dni w tygodniu. Ze względu na syna nie mogę podjąć pracy w pełnym wymiarze godzin.
      Piszesz, że uczestniczysz w wakacyjnych turnusach. Ale jako trener lub terapeuta, czy raczej jako rodzic z dzieckiem? Ja głównie jako rodzic i opiekun własnego dziecka.
              • malenka262 Re: my logopedzi 12.06.13, 19:53
                To spróbuję zapytać się publiczniesmile Próbowałam podpytać się logo.agnieszki, ale moja poczta...echsad