Gość: androm1 Nowa Warszawa, nowe blokowisko IP: *.spray.pl 27.07.08, 07:58 Kupilem mieszkanie na ul. Sady Zoliborskie. Osiedle z lat 60-tych, podobno okreslane mianem najpiekniejszego osiedla PRL-u. Minelo 40- lat i nowoubdowane " apartamentowce" sie nie umywaja. Mimo uplywu lat z wyceny zrobionej przez rzeczoznawce cena byla niewiele nizsza od nowych mieszkan.Blok ma 2 pietra, 20 mieszkan i nie nazywa sie apartamentowcem... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: haha Re: Nowa Warszawa, nowe blokowisko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.08, 10:57 Na cenę zawsze wpływa lokalizacja, podstawowe kryterium. Liczy się wygląd otoczenia, nie tylko sama glazura w łazience ;))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: androm1 Re: Nowa Warszawa, nowe blokowisko IP: *.spray.pl 27.07.08, 16:00 zapomnialem dodac ze mieszkanie do generalnego remontu. Jedynie balkon troche maly. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Marta Nowa Warszawa, nowe blokowisko IP: *.chello.pl 26.08.08, 12:10 Witam, jestem studentką Architektury Krajobrazu. Proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej miejsca zamieszkania. Niniejsza ankieta ułatwi mi napisanie pracy magisterskiej. Wypełnienie jej jest dobrowolne i anonimowe. Uprzejmie dziękuję za poświęcenie jej kilku minut:) Adres ankiety: www.ankiety.sitehosting.pl/ankieta/447 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gereger Nowa Warszawa, nowe blokowisko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.08, 13:48 Truman Show już coraz bliżej. Odpowiedz Link Zgłoś