Dodaj do ulubionych

165 - do likwidacji

23.01.02, 09:19
W lutym ma zostać zlikwidowana linia 165 przewożąca powietrze pomiędzy
Wilanowem-Służewiem-Starym Mokotowem a Dw.Centralnym.
Po jej trasie zostanie przedłużona linia 117 z drobną korektą.
Od Wołoskiej nie skręci w Woronicza tylko pojedzie prosto Wołoską do
Al.Lotników, Lotników, Wałbrzyską, Nowoursynowską,Doliną
Służewiecką,Al.Wilanowską do Wilanowa.
W miejsce 117 od Woronicza przez Racjonalizacji, Konstruktorską,Postępu,
Domaniewską,Modzelewskiego,Al.Wilanowską do Metra Wilanowska pojedzie linia 107.
Obserwuj wątek
    • kuleczka Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 09:42
      Dużo linni na Mokotowie wozi powietrze:)))
      • eela Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 12:27
        A skąd o tym wiesz, jak się wozisz samochodem? Ty mi się Kuleczko nie
        narażaj :))
        • Gość: kuleczka Re: 165 - do likwidacji IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 23.01.02, 17:58
          Ja wcale nie muszę się udzielać. Na prawdę. To samo mogę powiedzieć Tobie, bo
          nie mieszkasz na Bródnie...
    • eela Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 09:51
      Nie wiem, po co ciagle wprowadzaja te idiotyczne zmiany. W Budapeszcie numery
      autobusów są swięte
      • Gość: Michał Re: 165 - do likwidacji IP: *.ztm.waw.pl 23.01.02, 11:26
        Miasto się zmienia, zmienia się zagospodarowanie przestrzenne, zmieniają się
        kierunki i wielkości potoków pasażerskich.
        Trzeba dostosowywać układ linii komunikacyjnych do zmieniających się potrzeb
        przewozowych (przy uwzględnieniu możliwości finansowych miasta).
        • sloggi Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 11:34
          Gdzie zostaną przerzucone wozy z linii 165 ?
          Czy częstotliwość 107 się polepszy ?
          Do tej pory busy z rejonu Em.Plater zjeżdzały do zajezdni jako ,,165-do
          zajezdni" - a teraz ?
          Od kiedy zmiany te wchodzą w życie ?
          • Gość: Michał Re: 165 - do likwidacji IP: *.ztm.waw.pl 23.01.02, 11:45
            Autobusy obsługujące dotychczas linię 165 zostaną zasadniczo skierowane do
            obsługi linii 117 na wydłużonej trasie.
            Zjazdy innych linii jako "165 - zjazd do zakładu Woronicza" zostaną zlikwido-
            wane.
            Zmiany wchodzą w życie od 1 lutego br. (podała to dzisiejsza Gazeta).
            • d.z Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 12:17
              Szkoda, że Gazeta nie podała jak to będzie teraz z niską podłogą na nowym 117, bo
              do tej pory było nieźle...
              Pozdrawiam i dziękuję raz jeszcze (wiadomo za co) ;)))
        • eela Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 12:32
          rozumiem, ze miaso się rozwija, ale po co robic rewolucyjne zmiany. Autobus 112
          zawsze jeździł przez Mokotów, a ostatnio spotkałam go na Wysockiego i mało co a
          z nawyku bym wsiadła. Jedyna linia niezmieniona od kilkudziesięciu lat jest 129
          z Okecia przez Włochy na Wolę i prawdopodobnie 149 tez z Włoch (jeśli jeszcze
          jest)
          • d.z Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 12:40
            Oj eelu. Chyba musisz przejść przez szybki kurs uaktualnienia Swoich informacji
            na temat linii komunikacyjnych. :))
            Na szczęście masz tu tylu panów zainteresowanych tematem, iż problemu z
            informacjami nie będzie.
            Pozdrawiam serdecznie :))
            PS.
            Tych panów pozdrawiam serdecznie również :))
            • Gość: Michał Re: 165 - do likwidacji IP: *.ztm.waw.pl 23.01.02, 14:50
              eela napisała:

              > rozumiem, ze miaso się rozwija, ale po co robic rewolucyjne zmiany. Autobus 112
              > zawsze jeździł przez Mokotów, a ostatnio spotkałam go na Wysockiego i mało co a
              > z nawyku bym wsiadła.

              Mogłaś wsiąść w 112, na skrzyżowaniu al. Armii Krajowej i Broniewskiego przesiąść
              się na tramwaj 33 i do domu dojechałabyś.

              > Jedyna linia niezmieniona od kilkudziesięciu lat jest 129
              > z Okecia przez Włochy na Wolę

              Linia 129 przez kilka lat w ogóle nie kursowała, potem miała trasę wydłużaną:
              z Cm. Wolskiego do Koła.

              > i prawdopodobnie 149 tez z Włoch (jeśli jeszcze jest)

              Linia 149 w zamierzchłych czasach jeździła z Cm. Wolskiego do Włoch, potem zosta-
              ła skierowana przez Lazurową do Grot; od kilku lat kursuje z Cm. Wolskiego do
              Grot przez ul. Powstańców Śl. i ul. Radiową.
              • eela Re: 165 - do likwidacji 23.01.02, 15:06
                No właśnie wyszło na moje, przez te obłędne zmiany do domu nie mozna trafic :))
    • Gość: Ira 165 a 117 IP: 172.28.252.* 24.01.02, 02:47
      Jesli to prawda, ze zamiast 165 ma kursowac 117 na tak zmienionej trasie jak
      podawala Gazeta, to ja jestem fanka i wielbicielka MZK czy ZTM czy kto o tym
      zdecydowal
      Mieszkam w al. Wilanowskiej, miedzy Sikorskiego a os. Arbuzowa.
      Polaczenia komunikacyjne - tragiczne!
      165 - 2 razy na godzine i w jakis dziwny sposob do tylu jezdzilo do przodu,
      tzn. jadac z Wilanowa do CEntrum najpierw zahaczalo niemalze o Ursynow a
      pozniej na Pulawskiej - al. Niepodleglosci - zataczalo sie jak pijany wariat po
      obu stronach tych ulic - to skrecalo w prawo, to po jakims czasie zaawracalo i
      skrecalo w lewo - Horror!
      Dojazd w gore Wilanowska - niemozliwy, dojazd do stacji metra (tylko 4
      przystanki - wlasciwie tez malo wygodny).
      Jesli wiec 117 zacznie naprawde kursowac kolo GAl. Mokotow i w dol Wilanowska
      kolo stacji metra i moze chociaz 3 razy na godzine - to wszystkim na forum
      oswiadcze kocham CIe TRansporcie MIejski Warszawski
      pozdrawiam sosiadow z Mokotowa
      Ira
      • Gość: Michał Re: 165 a 117 IP: *.ztm.waw.pl 24.01.02, 11:45
        Ira, dlaczego tyle ironicznej niechęci ?
        117 będzie jeździć z częstotliwością większą, niż obecnie 165.
        Komunikacja w al. Wilanowskiej między ul. Sikorskiego i Wilanowem ulegnie więc
        poprawie. Oczywiście, jeżeli ktoś chce zwiedzać Mokotów, niech jedzie bezpośred-
        nio 117 do Centrum. Przedłużenie linii 117 do Wilanowa ma jednak przede wszyst-
        kim na celu poprawę dojazdu z osiedli zlokalizowanych w al. Wilanowskiej do li-
        nii metra (stacji Służew).
        Pozdrawiam.
      • eela Re: 165 a 117 24.01.02, 12:08
        Ira, Ty się przejedź autobusem 141 ze Słuzewca na Saska Kępę, to sama zobaczysz
        jak wielkie szczęście Cię spotkało, że jeździłaś 165
        • Gość: Michał Re: 165 a 117 IP: *.ztm.waw.pl 24.01.02, 12:41
          Jeżeli Ira jeździła 165 z al. Wilanowskiej do Śródmieścia, to na odcinku
          trasy między al. Lotników i Dw. Centralnym była jedną z nielicznych pasażerek,
          wiernych tej linii.
          Może sentymentalność skłania Irę do smutku z powodu likwidacji linii 165 ?
          • sloggi Michał mam pytanie. 24.01.02, 13:08
            W imieniu mojej koleżanki pytam:
            czy linie 195 i 715 mogą zatrzymywać się w kierunku Onkologii na przystanku
            Herbsta 01 - choćby "na żadanie" ?
            • Gość: Michał Re: Michał mam pytanie. IP: *.ztm.waw.pl 24.01.02, 14:47
              sloggi napisał:

              > W imieniu mojej koleżanki pytam:
              > czy linie 195 i 715 mogą zatrzymywać się w kierunku Onkologii na przystanku
              > Herbsta 01 - choćby "na żadanie" ?

              Wykorzystanie przystanku Herbsta 01 na trasie linii 504 jest minimalne. Wydaje
              się więc, że nie ma uzasadnienia dla uruchamiania tego przystanku dla linii 195 i
              715 zwłaszcza, że odległość między przystankami Herbsta 01 i Centrum Onkologii 05
              nie jest duża.
          • eela Re: 165 a 117 24.01.02, 13:57
            Ja czasami wracając z Bródna, gdy miałąm dużo czasu, przesiadałam się na 165 na
            Centralnym na pętli. Pasażerów rzeczywiście było bardzo mało, dlatego lubiłam
            jechac ta linia i przy okazji ogladałam te części Mokotowa, na których rzadko
            bywam
            • sloggi Re: 165 a 117 24.01.02, 15:49
              Teraz te same rejony zwiedzisz 148.
              • Gość: Michał likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 24.01.02, 15:57
                Nawet Eelu z przystanku linii 148 przy stacji metra Wierzbno masz bliżej do
                domu, niż miałaś z przystanku linii 165.
                • eela Re: likwidacja 165 a Eela 24.01.02, 15:59
                  tak, masz racje, pod tym wzgledem mi się polepszyło :)), zas linia 148 stała
                  sie linią turystyczną, jade sobie przez Stary Mokotów :))
                  • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 25.01.02, 10:47
                    Jeździj Eelu, jeździj linią 148, bo frekwencja na tej linii coś też jest
                    niebezpiecznie niska.
                    • eela Re: likwidacja 165 a Eela 25.01.02, 13:35
                      Michał , Ty nie kracz :)). Mysle jednak, że tej linii nie zlikwiduja, bo czym
                      by dojeżdzano do szpitala na Spartańskiej?
                      • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 25.01.02, 15:23
                        Tylko dlaczego dziś tak mało osób jeździ do szpitala na Spartańską ?
                        Kiedy chodziłem, a raczej jeździłem do podstawówki na Spartańską, to przegubo-
                        wiec linii 144 zawsze cieszył się powodzeniem, podobnie jak berliety linii E.
                        A teraz to mizeria zupełna.
                        Jeździj więc 148. I może do pętli na Spartańskiej i potem z powrotem do domu ?
                        • eela Re: likwidacja 165 a Eela 25.01.02, 15:41
                          Bardzo chętnie. Lubię te linię włąśnie dlatego, że nikt mi łokci nie wbija w
                          żebra. Ale u nas w Warszawie (zreszta i w Polsce) tak jakos dziwnie się utarło,
                          ze dobrze wykorzystana linia komunikacyjna to taka, z któej wychodzi sie w
                          podeptanych butach i z wyrwanymi guzikami. A w takiej np. Wielkiej Brytanii,
                          gdy sa zajete wszystkie miejsca siedzace, to stac moga najwyżej 2-3 osoby.
                          Przynajmniej tak kiedys było. Pozostali czekali na następny pojazd
                          • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 25.01.02, 15:50
                            W Wielkiej Brytanii mają więcej pieniędzy i mogą zapewnić wyższy komfort jazdy.
                            Stać ich na odpowiednią liczbę autobusów, a poza tym dawno już wybudowali sieć
                            metra. A u nas wiadomo jakie są możliwosci finansowe miasta. I trudno nie zgo-
                            dzić się, że nie jest dobrze jeżeli np. linią 148 jedzie tylko kilka czy kilka-
                            naście osób podczas gdy np. do autobusów na Tarchominie wszyscy chętni nie mogą
                            się zmieścić a część z nich zostaje na przystankach.
                            • sloggi Re: likwidacja 165 a Eela 25.01.02, 15:53
                              Myśląc tymi kryteriami trzeba byłoby zlikwidować 3/4 linii peryferyjnych.
                              pozdrawiam
                              • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 25.01.02, 16:00
                                Nie aż tak.
                                Ale dysponując nie wystarczającymi środkami budżetowymi i ograniczoną liczbą
                                taboru, zmniejsza się częstotliwość kursowania lub likwiduje się linie o mini-
                                malnym wykorzystaniu przez pasażerów, aby odzyskane autobusy skierować do ob-
                                sługi linii przeciążonych lub nowych linii uruchamianych na kierunkach obciążo-
                                nych największymi potokami pasażerskimi.
                                • eela Re: likwidacja 165 a Eela 25.01.02, 16:11
                                  Te zmniejszanie częstotliwości kursowania sa trochę przesadne. Żeby 30 minut w
                                  srodku miasta czekac na autobus tylko dlatego, ze przed petla jedzie mało
                                  osób...
                                  • Gość: Mr. X Re: likwidacja 165 a Eela IP: 10.0.4.* 26.01.02, 18:01
                                    Michale też chodziłem do szkoły na Spartańskiej (w latach 1991-95). Za moich
                                    czasow jeździło tam 144 i 511 (później 104). Autobusy te były dość dobrze
                                    wypełnione biorąc pod uwagę to, że kończyły tam swój bieg.
                                    Komunikacja w Warszawie działa kiepsko. Mowi się, że to przez brak pieniędzy.
                                    Uważam, że choć kasy jest rzeczywiście mało to jest ona wydawana bez sensu.
                                    Które miasto stać na dublowanie się środków kom. publicznej? Np. na Puławskiej
                                    jeżdżą tramwaje i kilka linii autobusowych, szczytem rozrzutności jest
                                    Marszałkowska - tam jest metro, tramwaj i autobus. PO CO? Czy nie można puścić
                                    np. jednej linii dowozowej do stacji metra (co za debil wymyślił zaniechanie
                                    budowy stacji na pl. Konstytucji i przesunięcie stacji Ratusz?!?!?). Na
                                    Ursynowie jeżdżą linie-widma np. kursujące co godzinę 305 i 306 (stają pod moim
                                    domem i nigdy nie widziałem aby choć połowa miejsc w krótkim autobusie była
                                    zajęta - ostatnio dali nawet przegubowca jechały nim 3 [słownie: trzy] osoby
                                    włącznie z kierowcą!). Kolejna linią bez sensu to 179. Po jaką cholerę jedzie
                                    Puławską aż do pl. Unii Lubelskiej (kursuje często i jestem ciekaw ile wozów ją
                                    obsługuje), przecież można pojechać metrem i tramwajem - szybko i bez korków.
                                    Mieszkańcy np. Tarchomina czy Rembertowa nie mają takich możliwości. Mam
                                    wrażenie, że w Warszawie linie autobusowe są traktowane jak taksówki - muszą
                                    tak jeździć aby z przystanku koło domu można było dojechać bezpośrednio do
                                    każdej dzielnicy. I jeszcze jedna uwaga dlaczego autobusy jeżdżą stadami?
                                    Kiedyś myślałem, że dzieje się tak z powodu korków ale jak się okazało myliłem
                                    się! Porównałem kiedyś czas przyjazdu na przystanek na Bonifacego róg
                                    Sobieskiego wszystkich stających tam linii jadących z różnych części miasta
                                    (stawały tam linie: 108, 119, 141, 185, 187, 189, 407, E1). Wg rozkładu
                                    wszystkie pojawiały się na przystanku w ciągu 6-7 min (8 lini) następnie było
                                    ok 15min przerwy i ponownie wszystkie naraz. Czy to był przypadek, że na
                                    Ursynowie 514 i 412 zawsze jechały razem?
                                    Na szczęście teraz jeżdżę samochodem i już nie muszę się denerwować dlaczego
                                    przez kilkanaście minut nic nie jedzie, a jak się pojawia to od razu całe
                                    stado. Cały czas zastanawia mnie jednak co robi ZTM, czy ma tyle pieniędzy, że
                                    nie ma na co wydawać ale to dlaczego nie daje dodatkowych autobusów na
                                    najbardziej obciążone trasy?
                                    PS
                                    Jestem mieszkańcem Ursynowa. Po ostatniej korekcie tras nie da się dojechać w
                                    niedzielę z ul. Ciszewskiego na bazarek przy Płaskowickiej róg KEN. A miały
                                    jeździć kursujące co 6-8 min linie dowozowe do metra....
                                    • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 28.01.02, 16:11
                                      Nowoczesny system komunikacyjny powinien opierać się na niezbyt dużej liczbie
                                      linii kursujących z dużą częstotliwością. W takim układzie oczywiście konieczne
                                      jest dokonywanie dużej liczby przesiadek. Całkowity czas podróży jest jednak
                                      optymalny, gdyż ze względu na wspomnianą dużą częstotliwość kursowania czas
                                      oczekiwania na przystankach jest krótki. Najbardziej charakterystycznym przykła-
                                      dem mogą tu być systemy metra. Z jednej linii metra na inną trzeba się co praw-
                                      da przesiąść, ale pociągi na każdej z nich kursują bardzo często.

                                      Tyle teorii.

                                      U nas jest bardzo dużo postulatów dotyczących zapewniania bezpośrednich połą-
                                      czeń. Szczególnie ludzie starsi, których jest coraz więcej w społeczeństwie,
                                      wolą dojechać bez przesiadek, nawet jeżeli częstotliwość kursowania linii bez-
                                      pośredniej jest niewielka, a czas jazdy dłuższy niż z przesiadką. W efekcie li-
                                      nie zapewniające te połączenia kursują z niewielką częstotliwością, a nie wys-
                                      tarcza już taboru dla zapewnienia dużej częstotliwości kursowania innych linii.

                                      Ale w ostatnim okresie pojawiły się linie kursujące z dużą częstotliwoscią,
                                      obsługiwane wyłącznie nowoczesnym taborem niskopodłogowym. Linie te (m.in. 167,
                                      171, 180) charakteryzują się dużym wykorzystaniem przez pasażerów. Po prostu
                                      warto poczekać na taką linię, bo często kursuje.

                                      eela napisała:

                                      > Żeby 30 minut w srodku miasta czekac na autobus tylko dlatego, ze przed petla
                                      > jedzie mało osób...

                                      Linią 148, Eelu, na całej trasie jeździ bardzo mało osób. W al. Jana Pawła II
                                      są korki i zdecydowana większość pasażerów podróżujących tym ciągiem wybiera li-
                                      nie tramwajowe, zwłaszcza że kursują one częściej.
                                      • eela Re: likwidacja 165 a Eela 28.01.02, 16:15
                                        Owszem, ale jest to jedyna linia jadąca Wiśniową i Krasickiego

                                        Michał, zajrzyj do watku o ulicy Nowobukowińskiej, tam oczekuja informacji
                                        • Gość: Michał Re: likwidacja 165 a Eela IP: *.ztm.waw.pl 29.01.02, 12:37
                                          eela napisała:

                                          > Owszem, ale jest to jedyna linia jadąca Wiśniową i Krasickiego

                                          Widocznie zapotrzebowanie mieszkańców na komunikację miejską na tych ulicach jest
                                          minimalne. Wiele osób zapewne woli podejść kawałek dalej, aby mieć co chwilę met-
                                          ro (w al. Niepodległości) lub tramwaj (w ul. Puławskiej), niż czekać na ul. Kazi-
                                          mierzowskiej na rzadko kursującą linię autobusową, zwłaszcza że autobus utyka w
                                          korkach. A wzdłuż ul. Krasickiego przeważa zabudowa dworkowa; mieszkańcy tego
                                          rejonu zapewne jeżdżą prawie wyłącznie samochodami.

                                          > Michał, zajrzyj do watku o ulicy Nowobukowińskiej, tam oczekuja informacji

                                          Zajrzałem.
                                          • eela Re: likwidacja 165 a MZK 29.01.02, 13:37
                                            owszem, na Krasickiego przeważaja dworki, ale tylko na Wierzbnie, a na Starym
                                            mokotowie sa kamienice. to samo jest na Wiśniowej. Prawdopodobnie
                                            zwierzchnictwo od komunikacji uwaza, że MZA najlepiej funkcjonuje wtedy, gdy
                                            autobusy stoja w zajezdni. Gdyby tak rozumowac, to należało by zlikwidowac
                                            połowe linii. Z Wiśniowej do metra jest daleko, to taka uwaga i w większości
                                            mieszkaja tam ludzie starsi
                                            • Gość: Michał likwidacja 165 a ZTM (jesli już) IP: *.ztm.waw.pl 29.01.02, 14:02
                                              Eela napisała:

                                              > owszem, na Krasickiego przeważaja dworki, ale tylko na Wierzbnie, a na Starym
                                              > mokotowie sa kamienice. to samo jest na Wiśniowej.

                                              Eelu, nie przeczytałaś mojego ostatnio postu ?
                                              W autobusach linii 148 (i do 31 bm. - 165) jeżdżą tylko pojedyncze osoby. Mimo,
                                              że przystanki na ciągu ulic: Krasickiego - Kazimierzowska są stałe (a nie "na
                                              żądanie"), autobusy zatrzymują się na nich jedynie sporadycznie. Bo nie ma chęt-
                                              nych. Ludzie nie chodzą do przystanków na tych ulicach, nie czekają na autobusy
                                              linii 148 i 165, nie chcą nimi jeździć. To są FAKTY, a nie zła wola Dyrekcji
                                              ZTM ! Pracownicy ZTM nie będą przecież za pasażerów robić frekwencji w słabo wyko-
                                              rzystanych autobusach !

                                              > Prawdopodobnie
                                              > zwierzchnictwo od komunikacji uwaza, że MZA najlepiej funkcjonuje wtedy, gdy
                                              > autobusy stoja w zajezdni. Gdyby tak rozumowac, to należało by zlikwidowac
                                              > połowe linii.

                                              Eelu, nie czytałaś innymch moich postów (na które de facto sama niejednokrotnie
                                              odpowiadałaś) ?
                                              Wszystkie autobusy, które mogą jeździć, jeżdżą. Żaden autobus nie stoi w zajezdni
                                              w sposób nie uzasadniony. Miasta nie stać na to, żeby było tyle autobusów ile po-
                                              trzeba, a co dopiero żeby był ich nadmiar !

                                              > Z Wiśniowej do metra jest daleko, to taka uwaga i w większości
                                              > mieszkaja tam ludzie starsi

                                              Ja często chodzę dużo dalej do przystanku, niż wynosi odległość między ul. Wiśnio-
                                              wą i al. Niepodległości.
                                              Mimo rosnącej w przerażającym tempie liczbie osób starszych, na szczęście ciągle
                                              jeszcze większość pasażerów komunikacji miejskiej stanowią ludzie jadący z miej-
                                              sca zamieszkania do pracy / szkoły i z powrotem.
                                              Oni stanowią podstawową część potoków pasażerskich, do których dostosowywana jest
                                              podaż miejsc w środkach komunikacji miejskiej. Z pewnością duża część tych osób
                                              dochodzi do metra, bo po prostu zależy im na szybkim i sprawnym dojeździe na ok-
                                              reśloną godzinę do pracy / szkoły. Dla pozostałych jest linia 148 (którzy nie
                                              chcą nią jeździć).

                                              I przypominam: MZK zlikwidowano w 1992 r. Teraz jest ZTM.
                                              • eela Re: likwidacja 165 a ZTM (jesli już) 29.01.02, 14:17
                                                Na pocieszenie Ci powiem, że 182 przyjeżdza punktualnie o 7.41. Są ferie to i
                                                nie ma korków
                                                • Gość: Michał 182 IP: *.ztm.waw.pl 29.01.02, 14:18
                                                  To pocieszenie chyba raczej dla Ciebie. Ale miło.
                                                  • eela Re: 182 29.01.02, 16:37
                                                    No, dla Ciebie chyba tez, bo przestałam jęczeć :))
                                                  • Gość: Michał Hurra !!! Eela przestała jęczeć ! IP: *.ztm.waw.pl 30.01.02, 09:25
                                                    eela napisała:

                                                    > No, dla Ciebie chyba tez, bo przestałam jęczeć :))

                                                    Oby był to zanik Twojego jęczenia już na stałe !

                                                    Choć oczywiście chodzi o to, abyś nie miała już powodów do jęczenia
                                                    - szczególnie tych związanych z funkcjonowaniem warszawskiej komunikacji.

                                                  • eela Re: Hurra !!! Eela przestała jęczeć ! 30.01.02, 10:59
                                                    Powody nie zależą ode mnie :)))
                                                  • Gość: Michał Re: Hurra !!! Eela przestała jęczeć ! IP: *.ztm.waw.pl 30.01.02, 11:10
                                                    Ode mnie też nie.
                                                  • eela Re: nie przestała :)) 31.01.02, 11:39
                                                    Dzisiaj ostatni kurs autobusu 165 :(

                                                    Wiem, ze powody nie zależą od Ciebie, ale gdzies sobie ponarzekac muszę :)
                                                  • Gość: Michał Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 IP: *.ztm.waw.pl 31.01.02, 11:52
                                                    eela napisała:

                                                    > Dzisiaj ostatni kurs autobusu 165 :(

                                                    Trzeba się przejechać.
                                                  • eela Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 12:20
                                                    Koniecznie, a nawet zdjęcie zrobic sobie :))
                                                  • yomis Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 12:45
                                                    Linią 165 to prawie nikt nie jeździł. Dobrze, że będzie zlikwidowana.
                                                    Pozdrawiam - Yomiś.
                                                  • eela Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 13:03
                                                    Jak to nikt?. Ja jeździłam do kuzynki :))
                                                  • yomis Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 13:04
                                                    eela napisał(a):

                                                    > Jak to nikt?. Ja jeździłam do kuzynki :))

                                                    Autobus dla jednej osoby choćby i szacownej ?
                                                  • Gość: Rutboj Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 IP: *.acn.waw.pl 31.01.02, 12:49
                                                    eela napisał(a):

                                                    > Koniecznie, a nawet zdjęcie zrobic sobie :))

                                                    Po co odrazu zdjęcić? I tak będzie można sobie tą linia za pół roku pojeździć po
                                                    Tarchominie(:
                                                  • eela Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 13:04
                                                    Właśnie, tak jak 112. Tez jeździ po Bródnie i gdzies tam jeszcze, tylko nie u
                                                    nas :(
                                                  • Gość: Michał Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 IP: *.ztm.waw.pl 31.01.02, 13:35
                                                    Nie może wszystko jeździć po Mokotowie, zwłaszcza że tu jest metro i rozbudo-
                                                    wana (niestety tylko na Górnym Mokotowie) sieć tramwajowa.
                                                  • eela Re: Dziś ostatni kurs autobusu linii 165 31.01.02, 14:38
                                                    Ja nie mówię, że wszystko ma jedzić po Mokotowie. Niech inne dzielnice tez
                                                    trochę maja :)), ale dlaczego zabierac numer i dawac go gdzie indziej. Zreszta
                                                    Białołęce nic sie nie nalezy, bo się nie dokładają do komunikacji :))
                                                  • Gość: Michał 112 IP: *.ztm.waw.pl 31.01.02, 15:00
                                                    Linia 112 na dawnej trasie: NOWOLIPKI - KOMAROWA przestała być potrzebna (po-
                                                    jawiło się metro, następowały zmiany tras innych linii) i dlatego została zlik-
                                                    widowana. Numer był więc wolny. W międzyczasie postępowała rozbudowa Trasy To-
                                                    ruńskiej, a także osiedli mieszkaniowych na Bródnie i Bemowie. Pojawiła się po-
                                                    trzeba uruchomienia nowej linii łączącej te osiedla. Uruchomiono ją więc i nada-
                                                    no jej wolny numer: 112. To wydaje się chyba zrozumiałe.
                                                  • eela Re: 112 31.01.02, 15:12
                                                    No tak, mozliwe
                                                  • rutboj Re: 112 31.01.02, 15:15
                                                    112 ok. Ale niech nam Praga odda chociaż 125;-)
                                                  • eela Re: 112 31.01.02, 15:17
                                                    125 na Pradze? A kiedys jeździł od Nowego Miasta
                                                  • rutboj Re:125 31.01.02, 15:21
                                                    eela napisał(a):

                                                    > 125 na Pradze? A kiedys jeździł od Nowego Miasta

                                                    _Do_ Nowego Miasta, _od_ Dąbrowskiego. Może chociaż metro nam zostawią.
                                                  • eela Re:125 31.01.02, 16:16
                                                    Tez mam taka cicha nadzieję. Podkreslam, że cichą, żeby przypadkiem nie
                                                    usłyszeli na Senatorskiej i nie zrobili na złość :))
                                                  • Gość: Michał Re:125 IP: *.ztm.waw.pl 01.02.02, 09:04
                                                    Czy masz na myśli Eelu przywrócenie linii 125 z ul. Dąbrowskiego na Rynek
                                                    Nowego Miasta ???
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka