adamb7
04.01.06, 13:59
jak podaje portal Chomiczowka przeciw Degradacji
chomiczowka.vh.pl/viewtopic.php?t=262
"WARIANT 1 - stary Wariant 1 bez zmian (przebieg trasy po istniejącym śladzie
drogi krajowej Nr 7)
WARIANT 2 - najgorszy, stary Wariant 2 (przebieg trasy na terenie Warszawy w
nawiązaniu do ?korytarza? rezerwowanego w planach zagospodarowania
przestrzennego dla trasy N-S}
WARIANT 3 - Uwaga!!! Zmiana przebiegu! (przebieg ?zachodni? przez teren
Blizne Łaszczyńskiego w Gminie Stare Babice oraz w nawiązaniu do istniejącej
bocznicy kolejowej)
Jest to jak się dowiedziałam wariant idący po śladzie dawnego wariantu 4,
czyli tego dalszego od Kampinosu. Jest to jedyny wariant, który w razie
konieczności wyboru któregokolwiek jest godny rozważenia po modyfikacjach.
Uzyskał też znacznie wyższą ocenę w porównaniu z Wariantem 2 w zakresie
uciążliwości społecznej.
WARIANT 4 - Nowy! (przebieg "nadwiślański" wg propozycji władz Łomianek
wzdłuż wału przeciwpowodziowego Wisły i dalej po śladzie Wariantu 2, czyli
prosto w Chomiczówkę i Bemowo).
Dokładne plany wykona firma DHV, zwycięzca przetargu na opracowanie studium
techniczno-ekonomiczno-środowiskowego dla S7 (to tez nowosc). Można się ich
spodziewać w kwietniu.
Jak widac z planów wyleciał stary wariant 3, który szedł pomiędzy
kompostownią Radiowo a Kampinosem. Poza tym nowy wariant 4 został tak
zaprojektowany, żebyśmy czasem nie mogli poprzeć Łomianek. Sprytne"
-----------------------------------
no to juz chyba nikt nie ma wątpliwości że z proponowanych wariantów wariant
nr 3 jest najmnniej uciązliwy dla tysiecy mieszkancow Bemowa i Chomiczówki!