Dodaj do ulubionych

Autostrada przetnie Bemowo

IP: *.verona01.nj.comcast.net 25.09.03, 02:38
No tak bobrze ale zaraz przeciez jakos trzeba bedzie dojechac z
tego Konstancina Jeziorny do Warszawy jak przez niego pobuduja
Autostrade.

A pozatym to widze iz Kaczor gra tutaj jakas swoja strategia.
Bedac populistycznym prezydentem nie chce sie narazac Ursynowi i
popiera przeciwnikow wskazujac na trase ekspresowa zamiast
Autostrady -(co jak wiemy bedzie bardziej uciazliwe). A teraz
idzie na latwizne i wie iz na polnocy jest mniejszy opor gdyz
wiekszosc Trasy AK juz istnieje wiec tam sie koncentruje. Taka
zreszta miala byc funkcja Trasy AK. I miala przebiegac od okolic
Wloch dosamych Marek jako Polnocno Zachodnia, Polnocna, i
Polnocno Wschodnia Obwodnica Laczaca sie z Autostrada.

To jest jakas alternatywa na to iz jest wogole jakis sens
prowadzenia Autostrady do Warszawy bo jak tego by nie bylo to
Autostrada z dala by Warszawe obeszla Gora Kalwaria. Tak wiec
miejmy nadzieje iz jak Autostrada dojdzie do samej Warszawy to
mieszkancy Ursynowa sami o nia i o zjazdy z niej (np: Al.
Komisji Edukacji Narodowej) beda zabiegac aby byla ona w tunelu
z czym sie zgadzam i sam a nie ekspresowka w znaczeniu Trasy WZ.

Zobaczymy jak sie ta sytuacja bedzie rozwijac. Mozna jeszcze
dodac iz pare lat po budowie Autostrady przez Warszawe mozna
bedzie budowac jej odnoge przez Gore Kalwarie gdyz do tego czasu
ta okolica bedzie potrzebowala wiecej drog tak wiec mam nadzieje
iz wszyscy zostana zaspokojeni.
Obserwuj wątek
      • komagane Re: Autostrada przetnie Bemowo - tylko szybko ją 26.09.03, 21:33
        Autostrada przez Bemowo? Prosze bardzo.
        Autostrada przez Ursynów, Włochy i Wilanów? Czemu nie?
        Autostrada przez Marszałkowską? Jeszcze lepiej.
        A jeszcze lepiej lotnisko z pasem startowym wzdłuż Marszałkowskiej i terminalem
        w pałacu Kultury.
        A na dachu każdego bloku lądowisko dla helikopterów.
        A w każdym mieszkaniu ruchomy chodnik z kuchni do pokoju.
        I będzie pieknie. I będzie nowocześnie! Jak w takim filmie amerykańskim, co to
        ten tego, nie pamiętam tytułu...
        A jeszcze trochę, i prześcigniemy Nowy York i Chicago.
        A potem zejdziemy pod ziemię jak szczury, bo w tej całej "nowoczesności"
        wytrzymać zdołają tylko cyborgi, nie ludzie.
    • Gość: Demokles Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.ingnn.pl 25.09.03, 10:33
      Dla mnie pomysł z dwoma odnogami przez Ursynów i Trasę AK jest w
      porzadku - tylko dziwi mnie indolencja mieszkancow Ursynowa, a
      zwłaszcza bloków porzy Ul Płaskowickiej. O tym ze ma tam
      przebiegać autostrada wiadomo juz od poczatku lat 80-tych,
      kupili tam mieszkania wiedzac o tym> Dlatego teraz chyba troche
      za pozno na protesty - mogli tam mieszkan nie kupować. jesli tak
      bedzie w tym kraju to nic nigdy tu nie powstanie.
      • Gość: k100r Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: 209.25.165.* 26.09.03, 11:07
        Gość portalu: K.T.-GÓRCE napisał(a):

        > Juz słyszę ten jęk ruskich ciężarówek po nocach.
        Panow decydentow to nie obchodzi przeciez nie mieszkaja i nie
        beda mieszkac przy tej autosradzie/drodze ekspresowej. Sa szanse
        ze moze mieszkancy "Palacu" na Gorcach zadzialaja, ale to male
        szanse...

        > Dorobiliśmy sie w Warszawie "korytarza" Europa-Rosja.
        No nie, przeciez wszystkie analizy ekspertow pokazuja ze caly
        ruch bedzie sie konczyl w Warszawie ;). Czy aby na pewno?

        > I o to chyba właśnie chodziło.
        > Tym sposobem obwodnica już nie powstanie.
        O to wlasnie chodzilo :)) ... Okolice Gory Kalwarii jeszcze by
        sie rozbudowaly, a tego nikt nie chce... Przynajmniej na razie...

        > Dziękuję w imieniu mieszkańców.
        Jak wskazuja prognozy mieszkancy Warszawy beda emigrowac do
        podwarszawskich okolic - a mieszkania na Gorcach beda wynajmowac
        przyjezdne kasjerki z hipermarketow.

        > "Zieloni" do roboty!
        W nich jedyna nadzieja - ale badzmy realistami, wszycy uwazaja
        ze to oszolomy - sciezek rowerowych im sie zachciewa,
        sprawnieszej komunikacji miejskiej...

        > Tam mieszkają jeże i różne gatunki ptaków których nazwać nie
        > potrafię.
        Moze powinny sie wyprowadzic - to chyba najlepsza dla nich
        rada...
      • Gość: Funky NARESZCIE. IP: *.dhcp.adsl.tpnet.pl 25.09.03, 12:11
        Kaczor przyjal polityke pt: nie-podejme-zadnych-decyzji-aby-
        nikomu-sie-nie-narazac, co oczywiscie jest najgorsza z mozliwych
        dla rozwoju miasta. Nareszcie jednak udalo mu sie podjac
        pierwsza meska decyzje, nawet nienajgorsza. Brawo Kaczor, kaczki
        nie gesi, tez swoj glos w dyskusji maja ...
    • Gość: Marian Autostrada - obwodnice bemowa i ursynowa IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 25.09.03, 12:15
      Autostrada powinna omijać Warszawę w formie obwodnicy. I
      najlepiej na północy w tunelu pod Dywizjonu 303 a na południu
      tunelem pod Płaskowickiej. Z tym, że na północy należy
      przewidzieć połączenie z nowym mostem północnym a na południu
      niezbędne jest równoległa budowa planowanej od lat drogi wzdłuż
      kolei radomskiej gdyż dzisiaj Puławska nie jest w stanie
      przenieść ruchu z miejscowości podwarszawskich.
      • Gość: nik Re: Autostrada - obwodnice bemowa i ursynowa IP: *.proxyplus.cz / 172.16.10.* 25.09.03, 13:05
        budowanie trasy wdłuż kolei radomskiej to marnotrawstwo naszych
        pieniędzy.zwracam uwagę, że aby połączyć Ursynów z Trasą AK
        wystarczy spojrzeć na mapę W-wy. Równolegle do kolei radomskiej
        biegnie Łopuszańska/Hynka. I to w odległości 1,5km.
        Hynka/Łopuszańska jest szeroka i jest miejsce, aby ją podzerzyć,
        dodatkowo są to tereny przemysłowe-nie będzie tylu protestów co
        przy kolei radomskiej.A są już skrzyżowania bezkolizyjne z
        Grójecką i z Zwirki i Wigury, wystarczy dobudować przy AL.
        Jerozolimskich i przy Galerii Mokotów. I jest wyjazd na Ursynów
        a dalej...to następnym razem. I jeszcze jedno- w ten sposób jest
        rozjazd z lotniska W stronę Bemowa i w stronę Ursynowa. To takie
        trudne?Gdyby urzędnicy mieli wydać swoją kasę to może prędzej by
        na to wpadli.Jestem przekonany, że tak.
    • Gość: Piort Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.com.pl 25.09.03, 12:22
      Znowu jakiemuś idiocie zachciało się tunelu! To jest jeden z najdroższych i
      najniebezpieczniejszych wariantów budowy drogi. Zapłacimy za tę ekstrawagancję
      oczywiscie my - podatnicy, a byle zakłocenie ruchu w tunelu grozi hekatombami.
      Na swiecie trasy w terenie niezabudowanym prowadzi się na powierzchni ziemi, a
      w zabudowanym na estakadach (np. przez Londyn). Czy nie wystarczą doświadczenia
      z tunelu na Wisłostradzie?
      • Gość: viiv Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.skanska.pl / *.skanska.pl 25.09.03, 12:55
        Dlaczego wyzywasz ludzi od idiotow? Jaki ty swiat widziales ze piszasz takie
        brednie?. Przejedź się chocby do Paryża, albo trochę dalej, do Bostonu i zobacz
        jak sie buduje autostrady i inne drogi o dużym natężeniu ruchu w terenie
        zabudowanym. W TUNELU. A ż jest to droższe, no jest i co z tego? Kasę trzeba
        zacząć szanować a nie marnotrawić jak to się w naszym kraju dzieje i wtedy
        okaże się że da się zbudować wiele potrzebnych rzeczy. Także tunel przez
        Ursynów. A na estakadach to sie budował kiedyś, od tego rozwiązania wszystkie
        rozwinięte kraje odchodzą. Choćby z powodów estetycznych.
    • Gość: Kulfon Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: 141.52.124.* 25.09.03, 12:42
      To ze trasa musi byc nie ma mocnych kazdy wie.
      Ale czy ma to znaczenie jak sie nazywa? NIE!!! Jesli ma jechac
      po niej 10 000 pojazdow dziennie, to czy pan burmisstrz Marek,
      Brodna, Glogowa, czy jakiejkolwiek dziury w Polsce chce czy nie
      chce - pojedzie. A pieprzenie glupot czy to ma byc azutostrada
      czy nie to tylko zawracanie kota ogonem. Mieszkam od 20 lat przy
      ruchliwej drodze - trase AK - i jakos spokojnie spie, co bedzie
      w przyszlosci. Skoro ta trasa juz sie blokuke, to znaczy ze JUZ
      trzeba (mniej wiecej jakies 10 lat temu) ja 1) poszerzyc, 2)
      powiekszyc 3) zmaksymalizowac. CZY sie komus to podoba czy nie.
      Bardzo sensownym wydaje mi sie wybudowanie przy okazji kawalka
      tej trasy po stronie praskiej - a wlasciwie zbudowania od
      poczatku mostu autostradowego na poludnie od Siekierkoweskiego,
      i druzgiego - Polnocnego, ale w taki sposob ,a by poproswadzic
      drogi do tych mostow od autostrady, czy wislostrady, czy AK.
      CZYM jest jak nie kryptoautostrada wislostrawa miedzy zjazdem z
      mostu Gdanskiego a koncem marymonckiej (wylot na Lomianki). Ma
      swoje mankamenty, ale jest to AUTOSTRADA !!!

        • Gość: Oz Re: Nie dla autostrady IP: 217.153.92.* 25.09.03, 16:06
          3xNIE dla autostrady w srodku miasta!. Od kiedy to samochody sa
          wazniejsze od ludzi? Sam posiadam samochod ale nie uwazam aby
          budowac autostrady gdzie popadnie. A pan Kaczynski powinien sie
          powaznie zastanowic czy zrobic sobie wrogow z mieszkancow
          Ursynowa.
          • Gość: k Re: Nie dla autostrady IP: *.gios.gov.pl 25.09.03, 16:51
            Brawo dla pracowników Generalnej Dyrekcji Budowy Dróg
            Publicznych i Autostrad! Za powyższe wypowiedzi należy się Wam
            służbowa nagroda!
            Nikt z mieszkańców Bemowa, Bielan, Żoliboża, Tarchomina, Wawra,
            Wilanowa, Ursynowa czy Włoch na łamach tego forum się nie
            wypowiedział, po prostu Wszyscy zamarli z przerażenia!
            Mam nadzieję, że w przyszłości decydenci odpowiedzialni za
            zniszczenie Stolicy poniosą prawem określoną indywidualną
            odpwiedzialność!
            • Gość: E.Igras TUNEL NA URSYNOWIE! IP: *.acn.waw.pl 25.09.03, 21:16
              To ja. Od kilku lat wypowiadam się za przeprowadzeniem przez
              Ursynów AUTOSTRADY W TUNELU! Ostrzegam, że następne pokolenia
              przeklną cię, Ekologiczny Ursynowie! Czy naprawdę nie dociera do
              was, że za wasze szaleństwo,z aślepienie i krótkowsroczność
              zapłacimy przeogromną cenę - SMOG, HAŁAS I 100000 AUT CODZIENNIE
              JAK NA WISŁOSTRADZIE? OPAMIĘTAJCIE SIĘ! MIESZKAM NA URSYNOWIE 27
              LAT. KOCHAM TO MOJE MIEJSCE NA ZIEMI NAD ŻYCIE, WIĘC NIE MÓWCIE
              ZA MNIE! JA NIE ZAMARŁAM Z PRZERAŻENIA, JA MAM NADZIEJĘ, ŻE UDA
              SIĘ JESZCZE ZAGŁĘBIĆ TEN HORROR, KTÓRY WYSZYKOWALIŚCIE, POD
              ZIEMIĘ! I NIE KRZYCZCIE, TYLKO PÓJDŹCIE PO ROZUM DO GŁOWY.
              PRZYWILEJEM HOMO SAPIENS JEST UMIEĆ SIĘ WYCOFYWAĆ ZE ZŁYCH I
              SZKODLIWYCH STANOWISK.ŻYCZĘ ROZWAGI I OPAMIĘTANIA.
              • Gość: Typho Re: TUNEL NA URSYNOWIE! IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.10.03, 00:49
                Gorąco popieram! Jako przykład wystarczy tu podać Wiedeń gdzie
                autostrada przecina miasto idąc w tunelu. Jadąc samochodem
                przejeżdżamy prawie przez środek miasta i nawet go nie widzimy!
                Taka autostrada nie jest w żadnym stopniu szkodliwa dla
                mieszkańców. Dla nich ona po prostu nie istnieje. Na wierzchu
                mogą być parki, alejki itp. Moim zdaniem jest to rozwiązanie o
                wiele lepsze niż trasa ekspresowa na wierzchu... No i przecież
                mieszkańcy Ursynowa mieliby doskonały wyjazd z miasta. Wystarczy
                dojechać do najbliższego zjazdu z autostrady i już! Bez żmudnego
                przepychania się przez miasto. Ja jestem gorącym zwolennikiem
                autostrady w tunelu na Ursynowie!
                • Gość: ELŻBIETA Re: TUNEL NA URSYNOWIE! IP: *.acn.waw.pl 01.10.03, 01:10
                  Ale coś mi się wydaje, że trochę nas jeszcze za mało, Typho...ja już gardło i
                  pióro zdarłam w poprzedniej kadencji, a Ekologiczny Ursynów swoje, stadny
                  instynkt swoje i jest, jak jest, ale mam nadzieję, że przejrzą na oczy i
                  zrozumieją różnicę: JAZDA BEZ TRZYMANKI PO WIERZCHU, POD NOSEM lub TUNEL,
                  KTÓREGO ANI WIDAĆ, ANI SŁYCHAĆ, ANI NAWET CZUĆ! Gorąco Cię pozdrawiam! E.Igras
                • Gość: ja.n Re: TUNEL NA URSYNOWIE! IP: *.cec.eu.int 01.10.03, 18:00
                  Gość portalu: Typho napisał(a):

                  > Gorąco popieram! Jako przykład wystarczy tu podać Wiedeń gdzie
                  > autostrada przecina miasto idąc w tunelu. Jadąc samochodem
                  > przejeżdżamy prawie przez środek miasta i nawet go nie
                  widzimy!

                  wiesz moze kiedy ta autostrada byla budowana?

                  > Taka autostrada nie jest w żadnym stopniu szkodliwa dla
                  > mieszkańców. Dla nich ona po prostu nie istnieje. Na wierzchu
                  > mogą być parki, alejki itp. Moim zdaniem jest to rozwiązanie o
                  > wiele lepsze niż trasa ekspresowa na wierzchu... No i przecież
                  > mieszkańcy Ursynowa mieliby doskonały wyjazd z miasta.
                  Wystarczy
                  > dojechać do najbliższego zjazdu z autostrady i już! Bez
                  żmudnego
                  > przepychania się przez miasto. Ja jestem gorącym zwolennikiem
                  > autostrady w tunelu na Ursynowie

                  to sa rzeczywiscie niezwykle przekonujace argumenty... lepszy
                  wyjazd z miasta... tak w to warto zainwestowac Twoje, moje i
                  wszystkich innych podatnikow pieniadze.
                  no i oczywiscie tunel... na gorze parki i lawki, powiadasz -
                  swietne! troche przypomina ogrodki piwne nad tulelem na
                  wislostradzie... wyborne, wrecz wysmienite.
                  szkoda, ze te "inwestycje" sa finansowane z podatkow, bo
                  zaproponowalabym ci zalozenie specjalnej fundacji - Najlepiej
                  Zmarnowane Pieniadze. na tunel bys pewnie nie uzbieral, ale moze
                  by starczylo na zaspokojenie, tych blizej nieznanych sil ktore
                  tak bardzo pragna autostrady przez ursynow i lotniska w srodku
                  miasta...
                  oj - wyobraznia mnie poniosla - przeciez ich sie nie da
                  zaspokoic.
            • Gość: Grzegorz B. Re: Nie dla autostrady IP: *.chello.pl 14.10.03, 20:05
              Działania są podjęte !
              Żądamy budowy autostrady poza miastem z dojazdami !
              Trasy przez Bemowo, Marymont i Ursynów oznaczają katastrofę !
              Dla ogromu mieszkańców i dla całego ustroju komunikacyjnego !
              Jeśli ktoś popiera wpuszczanie całości ruchu tranzytowego do miasta, to
              postradał zmysły !
        • Gość: as Re: Nie dla autostrady IP: 209.25.165.* 26.09.03, 10:44
          Gość portalu: huluś napisał(a):

          > Gość portalu: przeciwnik autostrady napisał(a):
          >
          > > Gdziekolwiek będzie autostrada, będzie szkodzić milionom
          osób
          > w
          > > pobliżu. Tak jak zjazdy z niej.
          >
          > To uciekaj do lasu.
          A Ty sobie zamieszkaj na pasie zieleni na srodku tej autostrady
          skoro ja tak lubisz i popierasz...
      • Gość: maciej Tak dla autostrady, i to nie jednej IP: 65.112.255.* 25.09.03, 20:32
        > Gdziekolwiek będzie autostrada, będzie szkodzić milionom osób w
        > pobliżu. Tak jak zjazdy z niej.

        150 lat temu część ludzi obawiała się, że od kolei krowy stracą
        mleko. Ale były i miasteczka, które płaciły łapówki, aby kolej
        przez nie właśnie przeprowadzić. I te wygrały. Teraz rolę kolei
        przejęły autostrady. Warszawa to nie jest Pipidówek. Potrzeba
        kilku autostrad, a nie jednej.
        • Gość: mieszkaniec Bolkowskiej Kromołów IP: *.acn.waw.pl 30.09.03, 16:02
          Gość portalu: maciej napisał(a):

          > 150 lat temu część ludzi obawiała się, że od kolei krowy stracą
          > mleko. Ale były i miasteczka, które płaciły łapówki, aby kolej
          > przez nie właśnie przeprowadzić. I te wygrały. Teraz rolę kolei
          > przejęły autostrady. Warszawa to nie jest Pipidówek. Potrzeba
          > kilku autostrad, a nie jednej.

          "Dokladnie tak" jek spiewa jedna z "wiodacych wokalistek". Ale my
          nie o tym. Jakby motloch blokujacy budowe drog sie uczyl
          historii, to znal by przypadek miasta Kromolow:
          W polowie XIX budowano kolej Warszawsko-Wiedenska, i projektowano
          jej przebieg miedzy innymi przez preznie wtedy rozwijajace sie
          miasteczko Kromolow. Jak sie rajcy o tym dowiedzieli, podniesli
          raban, ze to zdegraduje warunki mieszkancom, a przekupki
          podniosly przytoczony wyzej argument o straszeniu przez parowozy
          krow, i w konsekwencji "nie dawaniu" przez te mleka. Inzynierowie
          popukali sie w czolo, i przystali na - jak bysmy teraz
          powiedzieli - lobbying wojta okolicznej wsi Zawiercie, by linie
          puscic tamtedy. Efekt: Kromolow jest dzis zapadla peryferja
          miasta Zawiercia.
          Tumany od "Zielonych" i politycy patrzacy na sondarze tego i tak
          nie zrozumieja, pisze by reszta wyborcow mogla wyrobic sobie w
          tej sprawie zdanie.

          Mieszkaniec ul. Bolkowskiej - 400m od projektowanego lacznika
          Konotopa - Trasa AK
          • Gość: k100r Re: Kromołów IP: 209.25.165.* 31.10.03, 10:01
            Po pierwsze kolej, to nie autostrada. Jak juz to ktos zauwazyl nic tak dobrze
            nie dzieli jak droga szybkiego ruchu - przy niej linia kolejowa to pryszcz.

            Skoro jestes tak pozytywnie nastawiony do tej trasy moze zamienisz sie na
            mieszkania z kims z Kazubow? 400 metrow to jednak kawal drogi, a na dodatek po
            drodze masz ladnych kilka blokow ktore skutecznie oddzielaja Cie od halasu...

            Jak myslisz jak taka droga wyglada z odleglosci 50 metrow?

            Pzdr
    • Gość: konkretny Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.199-131-66.nowhere.mc.videotron.ca 25.09.03, 17:17
      Ludzie sa porzadnie pieprznieci. Najpierw narzakaja na wiecznie
      zakorkowane arterie wylotowe i zapchane centrum miasta, a kiedy
      im sie proponuje budowe autostrad i obwodnic, to sie oburzaja bo
      to zle wplynie na ich zycie i ze bedzie smrod. Qrwa ! Czy
      wrezcie chcecie mieszkac w Europejskiej metropolii i w dzikiej
      wsi ???????? Zobaczcie na Berlin, Paryz, Londyn, Bruksele,
      Amsterdam, Nowy Jork, Montreal, Toronto..... Do Boga Ojca
      Otworzcie oczy i zacznijcie zyc nowoczesnoscia a nie
      komuna !!!
    • Gość: ZUG@ Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 04.11.03, 22:35
      Witam;

      Zawsze głosowałem na Pana Kaczyńskiego. Bardzomnie martwi jego
      opinia. Jesli podpisze autostradę przez Bemowo, to mój głos na
      PiS, był ostatnim jaki na tę partie oddałem.
      Zamiast ciągnąć metro do Huty, powinni środki przenieść na
      wybudowanie obwodnicy dla Warszawy. Żeby stolica nie miała
      takowej, to wstyd.
      Podsumowując OBWODNICA z prawdziwego zdarzenia TAK,
      AUTOSTRADZIE - NIE.


      P.S.
      Zapraszam Pana Kaczyńskiego na spacer do Parku Łosiowe Błota.
      Własnie w weekend z synkiem przeszlismy po szlaku edykacyjnym o
      tematyce przyrodniczej. Chętnie przejde drugi raz tą samą trasą -
      z Panem Prezydentem.

      Pozdrawiam
      Zug
      • Gość: Tylżycka Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.chello.pl 07.11.03, 10:35
        Pełen pychy kaczyński ma w dupie zdanie rad dzielnic, mieszkańców i wyniki
        konsultacji na Bemowie. Niedługo będą znane opinie z Żoliborza, które też nie
        będą miały dla tego ignoranta i jego przydupasów żadnego znaczenia.
        Najciekawsze jest to, że z pomysłem puszczenia ankiet na Żoliborzu wystąpił
        radny z PiS i to wtedy, gdy jego pryncypał już podjął decyzję poza naszymi
        plecami. Nie łudźmy się- ten kurdupel, na którego wyborcze sztuczki daliśmy się
        nabrać, broni Ursynowa przed autostradą, bo wziął od nich dużą kasę. Zablokuje
        tam autostradę i cały ruch z A2 i Via Baltica pójdzie Trasą AK, bo rząd nie
        chce tych dwóch tras jako autostradowej obwodnicy, która na wschód od Warszawy
        powinna się "rozdzielać"- A2 na wschód, Via Baltica w kierunku Litwy.
    • h.i.p Re: Autostrada przetnie Bemowo 07.11.03, 11:17
      Niestety, jeśli autostradę wraz z ruchem tranzytowym wprowadzi się do Warszawy,
      to przyjdzie temu miasto za to słono zapłacić. W cywilizowanych krajach tranzyt
      wyprowadza się daleko poza miasta ze względów ochrony środowiska i czysto
      ekonomicznych. W Polsce takie myślenie nie funkcjonuje. Tu trzeba zrobić
      wszystko najmniejszym kosztem, ale tak aby jak najwięcej kazy zgarnęło paru
      dupków do własnych kieszeni. Co będzie w przyszłości to ich nie obchodzi.
      Przyjdą następne władze to razem z mieszkańcami będą się martwić co z tym
      zrobić.
      Warszawie potrzebna jest obwodnica dla ruchu lokalnego i autostrada dla
      tranzytu poza miastem z doprowadzeniem od niej ruchu do centrum. Tak się robi
      wszędzie w cywilizowanych krajach. Ale Polska to kraj mający najwięcej
      problemów z wejściem do unii i dostosowaniem prawa do cywilizowanych norm, a
      korupcję na równi z Meksykiem. Wszystko jasne.
      pozdr
      • Gość: Grzegorz B. Re: Autostrada przetnie Bemowo IP: *.chello.pl 08.11.03, 22:36

        > Warszawie potrzebna jest obwodnica dla ruchu lokalnego i autostrada dla
        > tranzytu poza miastem z doprowadzeniem od niej ruchu do centrum. Tak się robi
        > wszędzie w cywilizowanych krajach.

        W pełni popieram. Nasze hasła: W mieście budujcie ulice, poza miastem obwodnice;
        Autostrada do Warszawy, nie przez Warszawę
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka