10.10.09, 17:48
hej jestem nowa i nieznam soób na kotku morzecie mi napisac przed którymi mmnie
ostrzegacie itp. i wogle kyóre jakie śa będe wiedziala na przyszkość jak narazie znam lola234
nie dokonca wiem z esipochem jest i śniadan nie je i wiem o chocolatediet ze jest lizusem i
egoistką(sama tak pisała) a reszty nienzam więc prosze napiszcie mi
ps.to mój pierszwy wątek
Obserwuj wątek
        • jane_ Re: nowa 10.10.09, 18:09
          cześć jestem jane cool
          i jestem modem na wszystkim, oprócz oficjalnego. ;d
          jestem zła, niedobra i nikt mnie nie lubi, albo wręcz przeciwnie.
          i jestem dziennikarką. ;x

          a inni niech się sami poprzedstawiają, w sumie kiedyś myślałam nad wątkiem 'przedstaw się', hmhmhm.
          • thebolndixd Re: ;x 10.10.09, 18:16
            Każdy był nowy i się nie chwalił i nie stwarzał tego typu wątków. . . . Jak chcesz się stać na kotku ' bardziej popularna' to udzielaj się w różnych zabawach,pisz dużo komentarzy a przede wszystkim BĄDŹ SOBĄ!! wink Pewnie juz mnie zaliczyłaś do tych ' ZŁYCH'? ? big_grin
          • lija120 no tak! 10.10.09, 18:16
            to morze przedstawcie jak powiedziala jane_ tak będzie najlepiejbig_grin
            ja pierwsza
            jestem zwariowana i modna kocham mode i taniec a także dobrą muzę lubie grać w gry
            komputerowe i filmy
            jestem wolna jak ptak
            i co tu jeszcze pisać
            teraz wy
            • mandy_ Re: no tak! 10.10.09, 18:19
              mandy_ .
              lubie miqu i dżejn .
              mam zwalona komorke,
              glupia pania od
              polskiego a moje iq napewno
              jest mniejesze od dodowego .

              milo ; - **
            • thebolndixd Re: no tak! 10.10.09, 18:20
              fajnie.;D


              No to jestem TheBlondixD i bardzo lubię sport,śpiew,taniec(HIP HOP.! <3serce) tak jak ty kocham modę i wszystko co jest róósSSoffe i co się błyszcCCy.!! LOL2 Nie a tak na serio to wystrzegaj się dzieci neo .! coolcool
            • pariska65 Re: no tak! 10.10.09, 18:21
              hejka big_grin no więc ja jestem pariska65 interesuję się muzyką i często pisze
              piosenki jestem trochę zwariowana i mam dużo pomysłów xd uwielbiam tańczyć i
              udzielać się na różnych stronach dlatego mam trochę kont na różnych stronach
              jestem miła,nie zawsze spokojna i czasem denerwująca reszta pisze w moim profilu
              See ya big_grin
    • rosalie Re: nowa 10.10.09, 18:19
      koleżanka an3ciaa. i an3cia.
      to jedna.
      ona ma swój świat, trochę jak autyzm.
      ale wzięło się to z głupoty.
          • margaryna Re: nowa 10.10.09, 18:39
            lol no to cześć;p
            jestem margaryna, czy marga, jak wolisz.
            kocham filmy, muzykę, książki, referaty o wszechogarniającej zagładzie, straszę
            ludzi wojnami, świńska grypa, interesuje psychologia i chorobami psychologicznymi ;p
            czasami sama gadam jak chora psychicznie, ale bywam tez całkiem normalna i
            czasami tez myślę jak normalna nastolatka, za szybko przywiązuje się do ludzi,
            miewam sny, których boja się moi znajomi, i kocham zakupy ;p
            coś jeszcze? ;p
    • pariska65 Re: nowa 10.10.09, 18:32
      nie mam konta na stardollu ale mam na:
      youtube,bebo,twitterze,myspace,gliterach,tekstowo,ising,poka.to itd... trochę
      tego jest xd
      • lija120 Re: nowa 10.10.09, 18:40
        pariska65 wiesz ja mam na gliterach ale opiuszczone bo mnie okradli na gliterach i nie w
        chodze na nie i na bebo chyba mam bo ja tez tyle tego mam ze już niepamientam
      • beniaxd Re: nowa 10.10.09, 18:43
        No to ja jestem beniaxd smile Lubię jeździć na moim rowerku wink
        Jestem zwariowana, jeżeli tak to uznam, i... sama nie wiem ...
        Więcej informacji o mnie znajdziesz tu...
    • miqusia nowa 10.10.09, 18:40
      cześć, jestem miqusia (z dupy nick wyciągnęłam), każdy
      próbuje być teraz fajny i pisze jakieś gó... (nie czytałam
      wszystkich, brr ) to ja fajniejsza nie będę. słucham
      justina timberlake, którego już nie słucham i jona lajoie,
      który wyśmiewa się z justina i też go nie słucham.
      nie lubię oliwek i udaję przesłodzoną dziwkę, co zawdzięczam
      mojemu dupnemu nickowi pełnego konserwantów i słodzików.

      mandy, jeśli ty też pisałaś głupoty to cię zabiję < 3
        • im_rebel Re: nowa 10.10.09, 18:50
          lija120 nie pisz na wdechu xP

          Jestem im_rebel a na prawdę na imię Beata. Jestem dziwna bo śledzxę chłopaków
          których nie znam.
      • miqusia Re: nowa 10.10.09, 18:47
        oo, a wy na serio piszecie , ja też chcę ; d
        konto na SD, na które nie wchodzę to slaweksonic

        cześć, jestem miqusia, przez co kojarzę się z czymś
        pełnym barwników i konserwantów
        tak nie jest, nie myśl
        mam 12 lat, jestem za wysoka i zbyt dziwna
        zmieniło mnie bardzo forum i teraz dzieciaki z mojego
        otoczenia są dla mnie za głupi, więc uważaj i ty
        nie słucham muzyki i nie mam gadugadu, to bardzo
        przyjemne uczucie
    • chocolatediet Re: nowa 10.10.09, 18:57
      lija120 rozwaliłas mnie xDxD
      Teraz się tarzam po podłodze^^
      Lizus i egoistka to na potrzeby piosenki xD
      Chocia może trochę lizusem i egoistką jestem ale to nieważne^^
      Ale dobrze wiedzieć, że jestem rozpoznawalna hahaha xDxD
    • miqusia nowa 10.10.09, 19:14
      długa historia z tym kontem ,


      ej, ale weźcie mnie nie śledźcie bo będę się
      zachowywać nienaturalnie -_- xd, moje
      drogie wiadome zmutowane
      • kosmos Re: nowa 10.10.09, 19:21
        takich watkow sie nie zakłada ale...tongue_out

        Mow mi KOSMOS tongue_out
        tak serio..to wejdz na moj profil. smile

        P.s i tak wiekszosc uzytkownikow poznasz piszac komentarze big_grin
        ;*
        • zmierzchoomania szu sza szu ;x 10.10.09, 19:29
          mam na imię Kryśka bez oka i lubie szpinak w sosie szpinakowym .
          interesuje się skakaniem po betonie i lubię bawić się ze zmutowanymi zwierzakami.
          moim idolem jest Zbysiu Pszczółka (co wyciąga kinole i wkłada do kieszeni) santa

          chcesz wiedzieć więcej o mojej jakże 'ciekawej' osobie ? wejdź sobie na profil , poczytaj
          komenty i już . a nie zakładaj takich wątków .

          zresztą ... co Ci to dało ? zapamiętałaś już nas ? zapewne, nie sciana
          • lija120 Re: szu sza szu ;x 10.10.09, 19:33
            no trohe zapamientałam alle chciałam ogólnie wiedziec kto czyta kotka jeżeli chcecie zebym
            nie pisala takich wątków to ok i nie muwie e macie opisywać tu wsztkich po koleji
            • lija120 hehe 10.10.09, 19:34
              a tak wogle to jak pisalam jestem trohe wariatkom i czasami nie myśle co pisze i jakie będą
              skutki hehe big_grin
    • th4ever :) 10.10.09, 19:48
      xddd...szczerze to wszyscy po trochu sa i egoistami i lizusami xdd....

      ale witaj w kocim grobnie ...x**
      ja jestem Iza
      • lija120 Re: :) 10.10.09, 19:52
        no witaj hehe ja juz od dawna czytam kotka ale nie zakładałam sobie konta aż w koncu
        pewnego dnia chcialam napisać komentzarz więc se zalożyłam i napisąłam komenatzr i
        postanowiłam poznać bardziej kotkabig_grin
    • kaktus12 Re: nowa 10.10.09, 19:57
      O mnie masz w moim profilu wink ..też jak byłam nowa, nie znałam nikogo, ale po jakimś czasie można się zorientować kto jest fajny, a kto nie ;> ..ja lubię jane_ .
    • sysiek4444 :PP 10.10.09, 19:59
      Dziwne to troche ale ok .....
      Jestem sysiek4444 , wszyscy z kota na mni sysiek mowią , ty też możesz xdd
      jestem tu ponad poł roku , na profie pisze ze 4 , ale mialam drugie konto....
      Jestem zwariowa , czasami az za bardzo big_grin
      Lubie hip - hop , rock i inne ...
      emmm co tu jeszcze dodac ...
      chyba tyle a i jeszcze jedno big_grin
      niewiem kto to ta uzytkowniczka ktorą wymienilas w poscie , ale widac ze jest jakas taka
      feee ze tak powiem xd
      chocolatediet to fajna laska , zresztą sama zobaczysz smirk
      • lija120 Re: :PP 10.10.09, 20:12
        ja jestem feee? czyli fuj? a chocolatediet już mi to wyjaśniła ona tak rzartowała a ja
        myślałam ze na seriobig_grin
    • seneka4 Re: nowa 10.10.09, 20:23
      No dobrze. big_grin Ale najlepiej popatrz po profilach ,po komentarzach na forum i w
      artykułach i sama wyciągnij wnioski. W końcu sama zobaczysz kto jaki jest na tej
      stronie.

      Jestem seneka4 ,próbuję dawać wszystkim dobre rady ,żeby wyszli z trudnych
      sytuacji.
      Jeśli mi ktoś radzi to i tak ,nie potrafię sobie poradzić z problemem ,albo
      ciągle mi coś nie pasuję. Chciałabym iść na psychologię ,na razie udzielam się
      na kilku forach. Lubię muzykę r'n'b ,hh, soul ,hardstyle i trance. Uwielbiam
      chodzić na zakupy i gadać z przyjaciółkami i moim przyjacielem. Lubię sport
      (piłkę nożną) i dobrą zabawę. Czasami wydaje mi się ,że jestem dużo starsza ....
      ej ,ja mam 14 lat.? Oo
      • zmierzchoomania Re: nowa 10.10.09, 23:00
        ona ma dopiero 10 lat, więdź się nie dziwcie, że taka "zagubiona" jest ;x

        dam Ci radę ... nie pokazuj na siłe jakie z Ciebie małe dziecko, nie zaczynaj sobie, bądź
        normalna i wogóle. i broń Boże nie stań się pokemonem ;p

        jak będziesz to spełniła, to z pewnością 'zostaniesz na dłużej' wink
        bo były już tu 10 latki i zaraz po krótkim czasie znikały . sciana
        • miqusia Re: nowa 04.11.09, 20:53
          miqu chce coś zmienić w swoich interesujących wiadomościach.
          MIQ KOCHA JONA . głupi odwyk od emotek, ja mu chcę dać
          serduszka LAJOIE WYMIATA, YEEAAAH , lol
          i zaczęła słuchać muzyki .
          o m g
          kocham kocham jona i za niego wyjdę, nie przeszkadza mi, że mieszka
          w kanadzie i ma 29 lat. jest zajebisty

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka