owszystkimwtv
12.12.16, 12:21
Cześć Dziewczyny,
Ogromna prośba o odzew. Poszukujemy osób, które chciałyby przed kamerą (opcjonalnie mailowo) opowiedzieć o nierzetelności wsród sprzedawców, zwłaszcza w branży odzieżowej. Na tapetę bierzemy firmę Konkret Fashion oraz studio krawieckie Ferguson o których głośno w internecie. Materiał będzie nagrywany w połowie stycznia 2017 i zaprezentowany w telewizji śniadaniowej. Liczymy na konkretne przykłady zaniechań w obrębie obsługi klienta i jego ignorancji. Pamiętajcie, chodzi o zaniedbania w zakresie informowania o opóźnieniach, niewywiązywanie się z obowiązku przyjmowania reklamacji, ignorowanie próśb i zażaleń oraz nietypowe praktyki, jak kasowanie niepochlebnych wypowiedzi klientów i pytań dotyczących statusów opóźnionych zamówień na fanpejdżach obu firm, czy odnoszenie się w sposób wulgarny. Generalnie chodzi nam o Wasze ZŁE doświadczenia w obrębie KOMUNIKACJI ze Sprzedawcą, które Was zbulwersowały, a co za tym idzie spowodowały do niego niechęć. Pamiętajcie, nie skupiamy się jakością zamawianych produktów, tylko na jakości obsługi!
Jeśli jesteście niezadowolonymi Klientkami, serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną owszystkimwtv@wp.pl. W mailu proszę o wskazanie firmy, o której chcecie nam opowiedzieć, oraz przesłanie numeru telefonu wraz z preferowaną godziną kontaktu. Nasz zespół oddzwoni do każdej z Was i poinformuje o szczegółach projektu.
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje zwrotne!