Dodaj do ulubionych

PIP- odwołanie do trybunału

18.07.26, 20:00
Macie jakieś doświadczenia? Adwokata do polecenia? Wiem, że to można znaleźć, mam zresztą jakieś namiary, ale czasu mało, a sprawa nieałatwa, wolałabym kogoś z polecenie.
Obserwuj wątek
    • wiwi1 Re: PIP- odwołanie do trybunału 18.07.26, 23:05
      A probowalas sie skontactowac z Citizen Advice Beaurau ? Jesli masz malo czasu to bedzie trudno, ale CAB ma doradcow, ktorzy moga przygotowac dokumenty do trybunalu. Chyba, ze Ci zalezy zeby Cie ktos reprezentowal, niestety nie znam nikogo.
      Na youtube jest babka, ktora ma bardzo duzo materialu na temat PIP, nie wiem czy ja znasz, zobacz sobie, Charlie Anderson:

Mialam linka wkleic ale mi sie z jakiegos powodu youtube nie laduje, moze pozniej mi sie uda.
      Sorry, wiem, ze nie pomoglam za bardzo
      • lisa_56 Re: PIP- odwołanie do trybunału 19.07.26, 11:21
        Dzieki Wiwi. Tak, chcialabym kogos kto by mnie reprezentował. Z CAB nie mam dobrego doświadczenia i generalnie z innymi organizacjami doradczymi podobnie. To co oferują to takie podstawy jak ktos nie wie jak sie poruszac, gdzie zadzwnoic itd. No ale to pewnie zależy na kogo się trafi. Myslałam o firmie adwokackiej - No win no fee. Nawet moglabym oddac duzy procent ale miałabym pewność, że ktoś widzi szanse i wie co robić.
        • steph13 Re: PIP- odwołanie do trybunału 19.07.26, 12:13
          Jeśli wierzyć wszelkim media to takich adwokatów -specjalistow od przeróżnych zasiłków jest na pęczki. Zapytaj w Google.
          • lisa_56 Re: PIP- odwołanie do trybunału 19.07.26, 13:34
            W google juz pytałam, a teraz pytam tu :-)
        • wiwi1 Re: PIP- odwołanie do trybunału 19.07.26, 15:18
          Sprawdz ta Charlie Anderson,ona tez reprezentuje ludzi. To nie jest osobiste polecenie,bo nie korzystalam z jej uslug, ale jej kanal youtube zawera duzo bardzo wartosciowych informacji i wiem,ze prowadzi rowniez uslugi w tym zakresie.
          www.youtube.com/@CharliesJourney