Dodaj do ulubionych

masca- plan dnia

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.11, 15:26
witam, mam hotel w Puerto Santiago, zamierzamy jeden dzień poświęcić na zwiedzenie Maski i rejs katamaranem w poszukiwaniu delfinów;)
Możecie doradzić jak rozplanować cały dzień??
czy mamy tam jechać autem czy dojść pieszo??
wiem że trzeba schodzić do wioski pieszo kilka godzin, oczywiśćie piszemy się na to;) ale może ktoś powiedziec jak to wszystko wygląd,a czy najpierw się schodzi pieszo, czy najpierw plynie katamaranem, jak to wszystko dokladnie wygląda bo jestem zielony;)
czy jest jakiś autobus z puerto santiago do maski?? jak tak to jaki, i ile kosztuje, ile czasu jedzie??
Obserwuj wątek
    • Gość: xyz Re: masca- plan dnia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.11, 11:47
      rok temu lipiec z hotelu Barcelo Varadero taksówka chyba 30 euro
      dojazd do wsi zakup biletów powrotnych na łódkę były 3 godziny do wyboru 13 ;15 i jedna której nie pamiętam; przejście wąwozu około 3 godzin 2 dzieci (9 latka i 13 latek) dojscie do oceanu można sie wykapać powrót wspomnianą łodką trzeba na nia poczekać (jest to taka która zbiera turystów z los gigantes na wycieczkę ) delfiny są po drodze ale to nic w porównaniu z definami w Loro parku i aqualandzie) powrót do hotelu taksówką .
      • mafinka21 Re: masca- plan dnia 28.04.11, 12:05
        A nie wiesz może czy nia ma tam problemu z parkingami tak jak na Teide?
        • Gość: xyz Re: masca- plan dnia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.11, 13:35
          nie wiem nie zwróciłam uwagi , na Teide nie mielismy problemu z parkowaniem bo bylismy rano zgodę na wejście na szczyt mieliśmy chyba 10-12 albo 9-11 nie pamietam dokładnie
        • Gość: moshica Re: masca- plan dnia IP: *.ip.netia.com.pl 28.04.11, 15:20