Dodaj do ulubionych

Probne testy gimnazjalne - IBK

IP: *.gamma.furrynet.org 08.01.08, 11:15
No własnie dzis w mojej szkole odbyly sie probne testy gimnazjalne,
dzis czesc humanistyczna, jutro mamy mat-przy; testy te sa z
Instytutu Badań Kompetencji z Wałbrzycha, wie ktos gdzie mozna
zdobyc odpowiedzi do tych testow?
Obserwuj wątek
    • Gość: kw Re: Probne testy gimnazjalne - IBK IP: 213.199.198.* 08.01.08, 20:12
      Odpowiedzi nie znajdziesz w necie do tych testów. A poza tym te testy są bardzo
      słabe jeśli chodzi o sprawdzenie się przed egzaminem. One nie powinny być
      robione jako próbne. I pamiętaj nauczyciel nie ma prawa postawić za nie oceny!!!
      Wiem to bo sam jestem nauczycielem. Jeżeli to zrobi to znaczy ze w ten sposob
      zdobedzie kolejna ocenę, albo tylko po to aby was zmobilizować...
      • Gość: bartek Re: Probne testy gimnazjalne - IBK IP: *.gamma.furrynet.org 09.01.08, 11:33
        kompletnie nie zalezy mi na tym zeby dostawac ocene z tego testu,
        zreszta nawet bym sie nie zgodzil na to :) co do testu to moje
        odczucia sa takie ze te z IBK sa dla ludzi bardzo logicznie
        myslacych, poprostu jest bardzo duzo pulapek, a w testach z OKE
        wystraczy tylko myslec i miec wiedze i nie doszukiwac sie
        jakichs "haczykow"
      • Gość: Aisa Re: Probne testy gimnazjalne - IBK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.08, 19:44
        A My piszemy jutro próbne testy i Pani derektor powiedziała że za
        próbne testy będzie mieli oceny !!:/ myśle że to nie jest obry
        pomysł. :/ osobiście mi się to bardzo nie podoba ! przezto wszystko
        mam jeszcze większy stres.
        • Gość: kw Re: Probne testy gimnazjalne - IBK IP: 213.199.198.* 09.01.08, 19:58
          Pani dyrektor nie może postawić oceny za te testy!!! Bzdura. Test sam w sobie na
          koniec gimnazjum nie jest przeciez na ocene. W samych założeniach test próbny ma