Dodaj do ulubionych

Centerlink w Australii

15.06.04, 09:42
Dostaje Austudy (forse) bo jestem studentka.
Ostatnio zauwazylam ze przez pomylke placa mi $28/tydzien jako rent
assistance. Przeszlam przez papiery i okazalo sie ze blad idzie od Grudnia,
czyli jakies $700 do zwrocenia!. Rety i co ja teraz zrobie? Bede musiala
zglosic i zaplacic $700. A mowia ze nie robia bledow sad

Czy komus z Was tez sie przytrafily bledy z Centrelink?
Obserwuj wątek
    • anieatak Re: Centerlink w Australii 15.06.04, 09:52
      glupienka napisała:

> Dostaje Austudy (forse) bo jestem studentka.
      > Ostatnio zauwazylam ze przez pomylke placa mi $28/tydzien jako rent
      > assistance. Przeszlam przez papiery i okazalo sie ze blad idzie od Grudnia,
      > czyli jakies $700 do zwrocenia!. Rety i co ja teraz zrobie? Bede musiala
      > zglosic i zaplacic $700. A mowia ze nie robia bledow sad
      >
      > Czy komus z Was tez sie przytrafily bledy z Centrelink?

obciązyli mnie kiedyś $1200..nie zapłaciłem..chrzań to..ich błąd..i co ty teraz
      zrobisz?
      pożyczyć ci?
      • glupienka Re: Centerlink w Australii 15.06.04, 10:02
        anieatak napisała:
        i co ty teraz
        >
        > zrobisz?
        > pożyczyć ci?

Dziekuje bardzo za zyczliwosc, ale jakos sobie poradze.
        Boje sie tez, ze mi kare wlepia, a ja poprostu przeoczylam ze mi za duzo
        placicli . Taka moja glupota.
        • kan_z_oz Re: Centerlink w Australii 15.06.04, 10:22
          Wczesniej czy pozniej upomna sie. Balagan to malo by okreslic stan w jakim sie
          znajduja.

Pzd
          • Gość: mradford ile razy dzwonie do Centrelink IP: *.tpgi.com.au 19.06.04, 11:36
            a jakims zapytaniem to nikt mi nie jest w stanie udzielic zadnych porzadnych
            informacji,siedzi tam kupa kretynow,co nie potrafia liczyc,dla mnie juz chyba z
            piec razy sie pomylili,ale chrzan ich i powiedz ze bedziesz im oddawala po 10$