Dodaj do ulubionych

z dużej chumury mały deszcz

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 00:05
Jak to będzie po niemiecku??

Z góry dziękuję za odpowiedź!
Obserwuj wątek
    • Gość: ich11 viel Lärm um nichts? IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 01.05.06, 00:10
      • Gość: daw Re: viel Lärm um nichts? IP: *.tvsat364.lodz.pl 01.05.06, 00:11
        umgangssprache: etw aufbauschen
        hochdeutsch: etw übertrieben
        oder eine wendung - viel lärm um nichts machen
      • Gość: ich11 frei nach Shakespeare ;) IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 01.05.06, 00:14
    • tiggerific Re: noch 01.05.06, 15:19
      viel Geschrei und wenig Wolle
      • Gość: bida Re: noch IP: *.adsl.hansenet.de 01.05.06, 20:29
        vlt.Sturm im Wasserglas
        eng. A tempest in a teacup

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka