Gość: mati IP: *.icpnet.pl 27.09.06, 12:42 jak można powiedzieć: uważaj, żeby nie potrącić pieszego!! Pass auf, dass du den Fußgänger nicht ..... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
ja.nusz Re: potrącić pieszego 27.09.06, 12:49 Pass auf, dass du den Fußgänger nicht plattfährst... Odpowiedz Link Zgłoś
jule Re: potrącić pieszego 27.09.06, 13:31 ja.nusz napisał: > Pass auf, dass du den Fußgänger nicht plattfährst... Er meinte die Version für Dampfwalzer-Fahrer. Bei Autofahrer ersetze plattfährst durch umfährst – zumindest denke ich so. Odpowiedz Link Zgłoś
tiggerific Re: potrącić pieszego 27.09.06, 13:45 yep, und gleich danach durch anfahren ersetzen. plattfahren - rozjechać umfahren - przejechać anfahren - potrącić streifen - zawadzić (np. o słupek, o człowieka też w sumie można) Odpowiedz Link Zgłoś
jule Re: potrącić pieszego 27.09.06, 13:51 tiggerific napisała: > yep, > und gleich danach durch anfahren ersetzen. > plattfahren - rozjechać > umfahren - przejechać > anfahren - potrącić > streifen - zawadzić (np. o słupek, o człowieka też w sumie można) ok, ich lerne erst. danke :) Odpowiedz Link Zgłoś
ja.nusz Re: potrącić pieszego 27.09.06, 13:54 tiggerific napisała: umfahren - przejechać - tu również - überfahren PS. Moje "Plattfahren" to miał być czarny humor - tak mówi się w knajpie po siódmym piwie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Asiek "Plattfahren" IP: *.n.pppool.de 27.09.06, 14:28 ja.nusz napisał: "Plattfahren" ~~~ Ich kassiere für jeden plattgefahrenen Rentner eine Gutschrift auf meinem Konnto... Odpowiedz Link Zgłoś