jkl13
07.09.23, 13:45
Na bookingu rezerwuję od lat, nigdy nie miałam żadnych problemów. Teraz rezerwuję nocleg na ferie zimowe. Znalazłam ofertę, jest to nowość na bookingu, może to ważne.
Nie mogę po prostu zarezerwować noclegu i zapłacić lub potwierdzić rezerwacji kartą, tylko przez booking idzie prośba do gospodarza o zatwierdzenie rezerwacji. Ma on na to 24 godziny, aby zaakceptować rezerwacje lub ją odrzucić. I od kilku dni gospodarz niczego nie robi z prośbą o rezerwację. Ja wysyłam prośbę przez booking i po 24 godzinach dostaję maila od bookingu, że gospodarz nie zareagował na zgłoszenie i rezerwacja wygasła. Więc rezerwuję ponownie i ponownie gospodarz nie reaguje. I tak od kilku dni. Oferta nie znika, nie zwiększa się cena, jest cały czas dostępna tak jak za pierwszym razem.
Spotkaliście się z czym takim? Jakoś udało się zarezerwować taki nocleg? Nie ukrywam,że oferta bardzo mi pasuje i zależy mi na tym właśnie obiekcie w tym terminie, a tu gospodarz robi fochy