vogue22 29.11.05, 16:24 prosze o rade gdzie mozna kupic łóżeczko dla dzidzi i jakie bylo by najwygodniejsze dla niej czekam na opowiedzi kazda rada sie przyda bo jesli chodzi o łóżeczka jestem zielona pozdrawiam mamuski Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
kaczucha24 Re: ŁÓŻECZKO DLA DZIDZI JAKIE I GDZIE ???? ODPISZ 29.11.05, 17:28 Masz do wyboru dwa rodzaje łóżeczek: drewniane lub kojec. Zdania na ten temat są podzielone. Kojec jest napewno mięciutki i nie grozi dziecku uderzenie czy w drewniane szczebelki ale za to dziecko nie będzie mogło z niego samo wychodzić. Osobiście wybrałam drewniane gdyż według mnie posiada więcej zalet tj. trzy poziomy wysokości co napewno jest pomocne gdy ciężko Ci będzie się schylać, wyjmowane szczebelki, ew. funkcja kołyski. Najlepsze są w kolorze naturalnym czyli sosnowym, gdyż dzidziuś lubi poźniej je obgryzać. Bardzo duży wybór łóżeczej jest na allegro ale możesz też zajrzeć na strony internetowe takich firm jak Klupś, Radek, Drewex, Gluck. Mają swoje sklepy w całej Polsce i bardzo duży wybór, także życzę powodzenia. Odpowiedz Link Zgłoś