iwa149 22.02.08, 12:18 Jak czułyście się w pierwszym miesiącu brania Duphastonu? Biorę, bo mam mi pomóc zajść w ciążę, pierwszą ciążę poroniłam. Biorę od 18 dnia cyklu do dnia wystąpienia @. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
magdap474 Re: Duphaston 22.02.08, 16:59 ja po duphastonie nie moge narzekac czulam sie swietnie bralam go do 12 tygodnia ciazy. tez pierwsza ciaze poronilam. duphaston wiem ze mi pomogl bo na poczatku ciazy lekarz wykryl u mnie krwiaka i od razu zalecil mi branie duphastonu po dwoch tygodniach nie bylo sladu krwiaka. jestem teraz w 21tc. i ja i moje malenstwo czujemy sie swietnie. pozdrawiam i zycze powodzenia! Odpowiedz Link Zgłoś
iwa149 Re: Duphaston 25.02.08, 13:22 A czy brałaś duphaston od któregoś dnia cyklu do wystąpienia krwawienia czy kończyłaś w którymś dniu cyklu? Odpowiedz Link Zgłoś
p.alicja79 Re: Duphaston 22.02.08, 17:02 ja czułam się bardzo dobrze. Też jestem po poronieniu i mi lekarz zalecił branie duphastonu dopiero wtedy, gdy się zorientuję, że jestem w ciąży. Może powinnam brac tak jak Ty? Odpowiedz Link Zgłoś
anula.s8 Re: Duphaston 22.02.08, 17:40 ja niestety przyjmując Duphaston miałam bardzo uciążliwe bóle głowy,przyjmowałam go od 14 dc przez 12 dni.teraz jestem na luteinie pod język i czuje się super . Odpowiedz Link Zgłoś
iwa149 Re: Duphaston 22.02.08, 19:13 Może i powinnaś, duphaston pomaga zagnieździś się zarodkowi itp. Podobno pomaga w zajściu w ciąże. Na razie nie mogę nic o tym dokładnie powiedzieć, bo jeszcze nie zaszłam. Biorę pierwszy cykl. Odpowiedz Link Zgłoś
mimika124 Re: Duphaston 22.02.08, 19:32 nie wiem czy dzieki duphastonowi, ale brałam jeden cykl i udało się. teraz jestem w 17tc)przedtem staraliśmy się kilka miesięcy. Odpowiedz Link Zgłoś
iwa149 Re: Duphaston 22.02.08, 21:45 Ja powinnam dostać dziś @, mam 32 dzień cyklu. Jak na razie nie mam ale mam straszne uczucie wilgoci więc pewnie @ przyjdzie jutro. Odpowiedz Link Zgłoś